Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MerelR

MerelR

03-11-2011 om 09:14

Kreadoe

Misschien post ik dit in de verkeerde categorie maar ik zie dat er bij uit-tips nauwelijks reacties zijn. Maar wie is er wel eens naar de KreaDoe in Utrecht geweest. Ben eigenlijk van plan er naar toe te gaan maar vraag me af of het niet te oubollig is en of het niet alleen maar kraampjes zijn waar men graag iets wil verkopen.
Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eens maar nooit meer

Dus.
Vol, vol, vol, graaien, graaien, graaien, workshops volgeboekt, duur, weinig nieuws gezien en toen zeker geen brei-haak-wol dingen waar ik van houd. Gewoon veel van hetzelfde in de trend die op dat moment heerst.

MerelR

MerelR

04-11-2011 om 14:58

Dank silone

Na je berichtje had ik opeens totaal geen zin meer. Ik houd helemaal niet van drukte. Uitje is dus gecanceld.

Ai, merel

Heb ik je nu beroofd van een uitje waar je je op verheugd had? Misschien dat er nog iemand zich meldt met laaiend enthousiasme?

Wel leuk

maar niet ieder jaar. Ik maak graag van die vilten seizoentafel-pakketjes en daar is alles gewoon ruim aanwezig, kan ik het even zien voor ik het koop. Wol en zo niet, als je dat zoekt. Kralen weer w ruim aanwezig. Workshops heb ik ook wel gedaan, niet goedkoop maar wel leuk.

Ik ben de laatste keer op donderdag geweest en dat was goed te doen, gezellig druk.

Ik wilde

voor het eerst gaan, maar heb weinig puf..helaas, het lijkt mij best leuk!

Mijn buurvrouw gaat elk jaar met haar vriendin, die gaat, bij binnenkomst eerst kijken wat voor workshops er zijn en voor de leuke geeft ze zich gelijk op, en verder struint ze rond..

Ze vindt wel dat het, jaar na jaar, veel van hetzelfde is, maar ik zou het best hartstikke leuk vinden want ik ben natuurlijk nog nooit geweest..

Toch lekker gaan, go with the flow en genieten maar!

En merel

ben je nog geweest?

MerelR

MerelR

07-11-2011 om 18:20

Nee

Ik had al een beetje mijn twijfels maar na het berichtje van Silone had ik spontaan geen zin meer. Heb mezelf nu beloofd om een keertje in een heel grote hobbymaterialen winkel te gaan shoppen. Ook altijd leuk.

Nieuwsgierig

Welke hele grote hobbymaterialenwinkel bedoel je dan? Ik had graag weer een keer naar de Kreadoe gegaan maar ik moet echt, echt, echt eerst eens alles maken wat ik nog heb liggen. Ik heb pas alles uitgezocht, vele, vele dozen bij Ikea gekocht en nu is alles gesorteerd. Waarschijnlijk kan ik de eerste 4 jaar avond aan avond fröbelen zonder ooit nog iets te kopen, maar........ dat neemt niet weg dat ik wel graag wil weten waar die hele grote hobbymaterialenwinkel zit!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.