Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-02-2009 om 15:03
Telefoniste : 'Pizza Hut, goede morgen.'
>
> Klant: 'Goede morgen, ik wil een paar pizza's bestellen.'
>
> Telefoniste: 'Mag ik uw Burgerservicenummer, meneer?'
>
> Klant: 'Dat is 222 0033653 52.'
>
> Telefoniste : 'Dank U, meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is Haagstraat
> 256 en uw vaste telefoonnummer is 288 54 22. Uw telefoon op uw werk bij
> Dexia is 678 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U
> ons?'
>
> Klant : 'Euh.... ik ben thuis. :mouth:Vanwaar haalt u al deze info over
> mij?'
>
> Telefoniste: 'Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer.'
>
> Klant: (zucht diep) |s'Goed dan! Mag ik twee pizza's met ham, mozzarella
> en...'
>
> Telefoniste: 'Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer.'
>
> Klant: 'Hoezo?'
>
> Telefoniste: 'U lijdt volgens uw medisch dossier aan hoge bloeddruk en u
> hebt ook een te hoog cholesterolgehalte; uw ziekteverzekering weigert de
> gevolgen van schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen.
> Bovendien krijgen wij ook een boete voor het leveren ervan.'
>
> Klant: 'Oei! Wat raadt u mij dan aan?'
>
> Telefoniste: 'Probeert u onze Pizza met yoghurt en sojabrokjes eens. U zult
> dat ongetwijfeld heel lekker vinden.'
>
> Klant: ' Waarom denkt u dat ik dat zal lusten?'
>
> Telefoniste: 'Uw vrouw heeft onlangs het boek 'Lekkere recepten met soja '
> in de lokale bibliotheek geleend'.
>
> Klant: 'Oké... stuurt u daar dan twee van. Voor mij en mijn vrouw.'
>
> Telefoniste: 'Goed. Dat kost samen dertig euro.'
>
> Klant: 'Prima. Ik geef u het nummer van mijn creditkaart. Dat is....'
>
> Telefoniste: 'Sorry, meneer, maar u hebt uw toegestane bedrag al
> overschreden. U zult cash moeten betalen.'
>
> Klant: ' Okay! Ik haal het bedrag wel uit de muur voordat uw bezorger
> arriveert.'
>
> Telefoniste: 'Dat zal niet lukken, meneer, er staat niets meer op uw
> bankrekening.'
>
> Klant (boos): 'Dat is uw zaak niet! Stuur die pizza's en ik zorg wel dat ik
> het geld heb. Hoelang duurt het'?
>
> Telefoniste: 'U krijgt de pizza's over een uur bij u thuis. Hebt u haast,
> dan kunt u ze hier afhalen en contant betalen. Maar pizza's per motor
> vervoeren is niet aan te raden, meneer.'
>
> Klant (getergd): 'Hoe weet u dat ik een motor heb??'
>
> Telefoniste: 'Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt
> kunnen doorbetalen en dat uw wagen in beslag is genomen. Maar uw motor is
> betaald, dus ik veronderstel dat u die gebruikt.'
>
> Klant: '@#%/$@&?#!'
>
> Telefoniste: 'Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer? U bent al
> eens veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdienaar. Een tweede
> aanklacht zou niet best zijn.'
>
> Klant: (Sprakeloos)
>
> Telefoniste: 'Nog iets anders, meneer?'
>
> Klant: 'Neen... Of ja, toch wel: vergeet niet om ook de gratis twee liter
> Cola te leveren zoals in uw folder staat.'
>
> Telefoniste: 'Sorry, meneer, een uitsluitingclausule in onze vergunning
> verbiedt ons om gratis dranken, die suiker bevatten, aan diabetici te
> geven.... wat dacht u van suikervrije Rivella, meneer? Die moet u natuurlijk
> wel betalen, maar...'
>
> Klant: hangt op.
> Wil jij in het electronisch patientendossier staan....?
08-02-2009 om 15:08
Bron?
Toevallig gekregen van iemand die hier ook mee leest?
Volgens mij heeft dit ergens ook in het begin van het EPD draadje gestaan
09-02-2009 om 08:54
Haha
Ik had die andere draadjes niet gevolgd, en deze dus nog niet gelezen...Hahahaha, ik vind m grappig (beetje overdreven, maar wel geinig!) Groet Suus