Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

travelman

travelman

28-08-2012 om 13:52

Lange duur verblijf nederland

Wij wonen in het buitenland, maar mijn man moet binnenkort voor zeker een maand in Nederland verblijven voor zaken, maakt niet zo uit waar, liefst wel stad(je) en ergens in het centrum zodat het hele land binnen bereik ligt.

Hij vindt het geen prettig idee om een maandlang in een hotel te zitten en zou liever iets anders vinden, een studiootje ofzo zodat hij tenminste zelf voor z'n ontbijt en wat lunch kan zorgen. Nu weten we niet of er zoiets als long-term stay hotels bestaat of kan iemand iets anders aanbevelen?

Dank!
Travelman

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

28-08-2012 om 14:23

Vakantieappartement?

Kan hij geen vakantie-appartement ofzo huren?
Een collega van mij die lang in Nederland was heeft bij de auberge de Bonheur in Tilburg een appartement/studio gehuurd. Dat is een chique hotel (zal dus niet goedkoop geweest zijn), waar ze ook zulke ruimte verhuren. Misschien een tip, of misschien kun je bij andere hotels ook zoiets huren?

amk

amk

28-08-2012 om 14:26

Vakantiehuisje

zeker nu het hoogseizoen over is zijn die er weer volop voor een redelijke prijs.

mama 5

mama 5

28-08-2012 om 14:26

Offe

Ik zou appartementenhuisjes gaan zoeken via homeaway.nl, belvilla.nl en dergelijke.

travelman

travelman

28-08-2012 om 14:32

Goede ideeën

Goede ideeën, ik was aan het googlen met "long term stay" enzo maar krijg niet veel, dus ik zal daar eens op gaan zoeken.

Andere termen (ben ik niet zo sterk in in het nederlands) zijn ook welkom.

Dank jullie!

Mover

Mover

28-08-2012 om 14:44

B&b

Diverse B&B adressen willen hun B wel verhuren voor langere periode. Sommige adressen hebben ook een klein keukentje dus kookmogelijkheden enzo.
Over de prijs valt bij een langere periode ook zeker te onderhandelen.

Anke

Anke

28-08-2012 om 17:44

Vakantieappartementen

De afgelopen jaren moest ik een paar keer voor mijn werk een maand naar het buitenland. Ik heb inderdaad in appartementen verbleven die normaal gesproken als vakantieappartement per week verhuurd werden. Meestal op prachtige lokaties. Over de prijs viel flink te onderhandelen, tenslotte heeft de eigenaar minder werk in die periode. Ik sprak elke keer af dat ik eens per week verse lakens kreeg, schoonmaken deed ik verder zelf.

Jesse_1

Jesse_1

29-08-2012 om 22:12

Bungalow

Zowel wij als mijn ouders hebben een tijdje in een vakantiebungalow gebivakkeerd tussen 2 koophuizen in. In het laagseizoen en bij huur voor langere tijd is dat helemaal niet zo duur.
Je zit dan alleen meestal niet in een stadje.
Bijvoorbeeld: http://www.vakantiehuizengids.com/listing-bungalow-eendenparkweg-ermelo-189.html (daar in de buurt heb je er nog veel meer)
Of misschien kun je op Jaap.nl wat vinden? Veel huizen die te koop staan en die je voor langere tijd moet huren, maar ook kant en klare woningen (bungalows) voor kortere tijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.