Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

02-01-2010 om 17:46

Lastige! - welke geur zoek ik?

Afgelopen zomer op een braderie een paar flesjes met nepgeuren gekocht. Drie voor een tientje, dat idee. Nu zit er eentje bij die ik echt heel erg lekker vind ruiken. Ga hem eigenlijk met de dag lekkerder vinden. Echter....ik heb geen flauw idee op welke originele geur deze nepperd gebaseerd is. Nu ben ik immens slecht in het omschrijven van geuren, dus dat laat ik maar achterwege. De naam van deze nepgeur is: Si sure moi. Vaak is zo'n naam een afgeleide van of een soort van cryptische verbastering van de originele geur. Heeft iemand ook maar enig idee welke geur ik zoek???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mama van Jesse

Mama van Jesse

02-01-2010 om 17:56

Google

Dag,

Via google kom ik uit bij deze site:

http://www.meeuwenberg.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=8&flypage=shop.flypage&product_id=1284&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26

Het flesje/doosje is roze/wit en kost € 3.95 per stuk. Volgens mij is het een webshop.

Heb je hier wat aan??

Groetjes MamavanJesse

Ayanna

Ayanna

02-01-2010 om 18:06

Wat goed!

Dat is hem inderdaad. Enne: gecreëerd voor de zelfbewuste vrouw...ik had het zelf niet treffender kunnen zeggen (ahem!) Maar nog steeds ben ik benieuwd op welke geur hij gebaseerd is. Wie o wie???

Bibi72

Bibi72

02-01-2010 om 18:09

Volgens deze website:

http://pandora-parfumshop.nl/N_frame.html?http://pandora-parfumshop.nl/Si-Sure-Moi-_--N_art_118.html, is het parfum
"Geinspireerd door: Envy Me by Gucci"

Mama van Jesse

Mama van Jesse

02-01-2010 om 18:13

Sorry

Ik had de vraag niet goed gelezen.

Maar bibi72 heeft hem gelukkig gevonden!

Grappig trouwens, parfum voor een paar euro wat normaal een vermogen kost.

Ik heb zelf net mn 2e mini gekocht van Rose the one, van Dolce&Gabana, maar een nepperd is dan ook wel een idee, natuurlijk!

Wel grappig

ik moest wel lachen om die site... 'geïnspireerd door' oftewel...goed gekopieerd van

Ise

Ise

02-01-2010 om 21:59

Dat is leuk

Laat ik nou net een nieuw luchtje nodig hebben. Door dit draadje meteen maar even drie luchtjes besteld: Donna di Pompeii (Roma), Garden of Dunice (Dune) en Garden of Roses (Lou Lou....jeugdsentiment). Geen idee of het wat is. Ik ken uiteraard wel de 'originelen', maar heb dit nog nooit geprobeerd. Maar 3 flesjes voor € 20 inclusief de verzendkosten moet een keertje kunnen ;o). Dank jullie voor de tip. Ik laat wel weten hoe ze bevallen.

Ayanna

Ayanna

03-01-2010 om 09:53

Zoooooo....gucci....

Doe maar duur! Ik heb dus een goede smaak...ahem. Binnenkort maar eens binnen lopen bij een parfumerie. Ben wel benieuwd naar de originele geur. Vaak wijken die nepperds net een beetje af qua geur. Bovendien vind ik dat ze vrij snel vervagen. Maar ach, voor dat geld. Eens kijken wat een echte Gucci mij gaat kosten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.