Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Legoworld

In een draadje hierboven valt de naam Legoworld. Heb ik het goed dat dat elk jaar in Zwolle is? En is dat ook leuk voor kinderen die geen Lego-fanaten zijn?
En hoe druk is dat? Kan je er over de hoofden lopen of is het te doen?

Lijkt me wel wat voor zoon volgend jaar, dan is-ie 5, en als er nou gewoon veel mooie Lego-bouwwerken staan vindt hij het vast prachtig (hij sloeg al aan op een foto in de krant). Mooi uitstapje vanuit Kampen, waar Opa en Oma wonen. Maar als het een grote kolkende mensenmassa is maak ik hem denk ik niet wijzer dan hij is ...

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Temet

inderdaad elk jaar in Zwolle. Zelf ben ik nog nooit geweest. Wat ik wel weet is dat het druk druk druk is. Kaartjes kan je aan de kassa niet meer kopen, dat moet je echt van te voren doen.
Als je het mij vraagt. Paar jaar wachten. Dan kan hij ook zelf beter bouwen.
Mijn man heeft trouwens een tijdje in een kantoor aan de Westerlaan gewerkt in Zwolle. Daar loop je langs als je richting de IJsselhallen gaat, waar Legoworld is. Hij had dan altijd verhalen die week van een stroom die er 's ochtends heen liep en 's middags met tassen vol grote legodozen weer terug. Big business dus, portemonnee mee dus

groetjes van Purk

sabje

sabje

26-10-2009 om 06:56

Zonde van je geld hoor.

Ik vind de entree belachelijk duur voor wat je krijgt.
Zoon is vorig jaar op een avond geweest en toen was het wel leuk omdat het niet zo druk was hij kon normaal overal kijken en in.
Dit jaar ging hij met zijn vader op zaterdag en het was gewoon te druk.
Een hal waar je kunt bouwen nou ja dat kan hij thuis ook en verder veel nagebouwd van Lego wat wel erg mooi is om te zien.
En een hal met artiesten keihard waar zoonlief al een hekel aan heeft.
Je kan veel kopen ook losse onderdelen enzo maar ik begreep dat dat ook erg aan de prijs was.
Parkeren is ook nog eens 8 euro dus wij vinden het veel te veel geld en gaan ook niet meer

Eens met sabje

Wij zijn een paar jaar geleden geweest en we vonden het vooral erg druk, warm en duur. De entree, het parkeren etc alles was duur. De rijen waren lang, er lag wel veel lego om te bouwen maar je hebt altijd van die types die alles voor zich houden. Kortom, dat was een eenmalige gebeurtenis.
Ik sluit mij aan bij Pelle, je kunt beter een mooie legodoos kopen of wachten tot je zoon wat ouder is en dan naar legoland Denemarken of DUitsland.

Sassie

Sassie

26-10-2009 om 10:11

Temet

Ja het is ieder jaar is Zwolle. Het wordt op meerdere dagen gehouden. vandaag en morgen zijn er nog kaarten te verkrijgen en dan is het ook minder druk. Mijn zoontje van 4 vond het helemaal geweldig. Ze hebben voor iedere leeftijd wat en ook echt prachtige kunstwerken zoals een heuse dierentuin met manshoge dieren van lego, Harry Potter van Lego en Super Mario van Lego etc....Echt ontzettend knap hoe ze dat gebouwd hebben. Ik ga er volgend jaar zelf heen met zoon want ik wil het zelf nu ook eens zien.
het is echt heel erg leuk.

Fatima

Fatima

26-10-2009 om 11:13

Neefje

Mijn neefje was er vorig jaar. Deze dagen zijn niet zo druk omdat alleen het zuiden nog vakantie heeft geloof ik. Logisch dat het dan rustiger is.

Je zou dus moeten kijken naar de herfstvakanties maar je gaat je kind toch niet van school houden om naar Legoworld te gaan als je in het noorden of midden woont?

Jacoline29

Jacoline29

26-10-2009 om 12:07

1x nooit weer

Ik ben 2 jaar terug geweest met zoon en dochtertje,was erg druk.Dit jaar zijn we naar Legoland Denenmarken geweest,ook druk,maar niet zo druk dat je uren in de rij moest staan voor een attractie.
1x zwolle is leuk,maar heb het wel gezien na dat ene jaar.Denemarken was veel leuker(6 personen,2 dagen voor 65E)Alle attracties gratis behalve verkeersschool.Hele landen nagebouwd met lego.

Sassie

Sassie

26-10-2009 om 13:45

Jocoline29

6 personen, 2 dagen voor 65euro? en dan nog alle attracties gratis?
Was het een speciale aanbieding dan? waar heb jij deze dan vandaan als ik vragen mag ) ???

Als ik nl. op de site van Legoland zelf kijk, dan schrik ik toch behoorlijk van de prijzen.

Temet

Temet

27-10-2009 om 10:49 Topicstarter

Nou, ik weet genoeg

Dank allemaal. Geen Legoworld voor ons dus. Zoon is niet eens een legofanaat, het is niet zo'n bouwer. Maar misschien komt dat nog. Ik denk alleen dat hij spectaculaire Legobouwwerken wel erg leuk zou vinden, maar als ik lees dat het idioot druk is dan begin ik er mooi niet aan.

Groeten,

Temet

Jacoline29

Jacoline29

30-10-2009 om 14:22

Sassie,sorry late reactie

Wij stonden op een camping met best veel nederlanders.Die vertelde als je de anwb lidmaatschapkaart liet zien aan de kassa,kregen we heel veel korting en 2 dagen toegang tot het park.Alleen de verkeer school kostte geld(is ook vanaf 7 jaar)dat hebben we niet gedaan.
Wij dus gewoon die kaart laten zien en we waren voor weinig binnen.De jongste was nog gratis,maar dan nog 3 volwassenen en 2 kinderen voor 2 dagen en 65E binnen in zo'n park is nog steeds niet veel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.