Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bruidje

bruidje

28-11-2011 om 12:25

Let's get married

Wie heeft gekeken? Nieuwsgierig geworden door alle voorstukjes en alle ophef die er van tevoren over werd gemaakt, heb ik besloten om er maar eens voor te gaan zitten met mijn kop koffie en zelfgebakken taart……
had ik dat maar niet gedaan. De taart kwam al snel weer naar boven…

Wat een hoog kleuter gehalte heeft dit zeg! Dat er mensen zijn die zich daarvoor opgeven! Ik vond het echt het toppunt van in elkaar gedraaide knulligheid; een samenraapsel van wat er al eerder op tv is geweest op dit gebied en daarvan een slap aftreksel.

Nee, is was voor mij maar eens en nooit meer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Isabella

Isabella

28-11-2011 om 13:30

Ook waardeloos

Heb ook gekeken maar had het idee naar een nieuwere versie van loveletters te zitten kijken maar dan slechter. Echt wat een waardeloos programma, weinig spanning maar waar ik me nog het meest aan geërgerd heb zijn de gesproken bedankjes van de bruid aan haar ouders, alleen bedoeld als tranentrekker volgens mij, alleen krijg ik er alleen maar jeuk van.

bruidje

bruidje

28-11-2011 om 19:07

Ja...

en wat dacht je van die ene bruid met dat jaren 50 jurkje met dat truttige strikje. Volgens mij was ze net in de twintig, maar ze wilde graag op iemand van dik in de vijftig lijken! Wat een oubollige look had die zeg en zo gemaakt!!! Als je niet beter zou weten, zou je denken dat het om een actrice gaat, zo nep!

Vic

Vic

28-11-2011 om 19:52

Jeetje bruidje

Wat kun jij je opwinden over zo'n stom tv-programma. Kijk je volgende week toch gewoon niet...

bruidje

bruidje

29-11-2011 om 12:24

Nee hoor vic

ik wind me niet op….daarvoor is het al te suf genoeg. Ik zal inderdaad nooooit meer kijken; daar heb je wel weer gelijk in.

Holland next hair guru

Nog zo'n non-programma. Nooit naar gekeken, bij al die vooraankondigingen elke 3 minuten weet ik al genoeg. Ook al ben je zelf kapper, volg je de laatste haartrends, dan nog kan ik me niet voorstellen dat hier echt mensen bewust naar gaan kijken.

En ik ben toch niet vies van wedstrijdprogramma's: naar Masterchef kijk ik wel graag, maar dat komt wat vroeger op de avond. Na half 9 gaat de tv meestal uit.

Fiorucci

Fiorucci

29-11-2011 om 14:36

Fely

Mijn dochter is elf en dol op dat soort programma's, net als Hollands Next Top Model enzo. Er is dus een markt voor..

Goh

Aan die doelgroep heb ik geen moment gedacht.....

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2011 om 16:51

Ikookikookikook

Ik kijk er met genoegen naar, naar die topmodel-dingen. Heerlijk. Ik leer dan veel over sociale relaties. Exp.Robinson kan me dan weer geen meter boeien. Straks wel weer Wie Is De Mol yeah yeah yeah.

Tirza

Vic

Vic

29-11-2011 om 20:13

Stomme programma's

Die komen hier natuurlijk ook voorbij. Dochter kijkt naar 'Wedden dat ik het kan' wat natuurlijk een uitermate slap aftreksel is van Wedden dat. Die topmodelprogramma's kan ik niet zien, al dat hysterische gekrijs.

Stenna

Stenna

30-11-2011 om 12:04

Junior topchef

En wat dan over dat nieuwe programma junior top-chef of zoiets? Dat is toch je reinste kinderuitbuiting, je maakt mij niet wijs dat die kindjes allemaal echt uit zichzelf zulke liflafjes zijn gaan koken en aan zo'n afschuwelijke ratrace mee willen doen.Dat is alleen omdat volwassenen dat zo schattig vinden, soort mini-Miss-America verkiezing vind ik het, met kunstjes.
Gisteravond was notabene dinges van de wereld draait door er helemaal laaiend enthousiast over (had ik een kritischer houding van verwacht) terwijl de 3 kinderen die daar zaten nauwelijks zelf wisten wat ze eigenlijk gemaakt hadden, allerlei erin gestudeerde woorden/namen helemaal niet meer konden onthouden per ongeluk, en het leukste kereltje zich nog opeens liet ontvallen dat hij zelf eigenlijk het liefst patat met appelmoes bij van der Valk at. Ik vond het programma al vreselijk maar had nog niet vermoed dat het ook nog eens allemaal nep en ingestudeerd was. Nu wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.