Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

*madelief*

*madelief*

11-06-2009 om 13:40

Leuke avondactiviteit vriendenweekend (spel o.i.d.)

Binnenkort hebben wij een vriendenweekend en nu zoeken we nog iets leuks voor 's avonds. Het moet een vrij eenvoudig spel zijn (quizvragen o.i.d., maar dan ietsje origineler).

wie heeft er ideetjes?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gespreksstarter

Bij een goede boekwinkel kun je doosjes kopen met kaartjes waar vragen op staan waar je niet altijd meteen aan denkt om te vragen aan een ander.Het heet "gespreksstarter"Er zijn verschillende versies.Leuk om diepzinnige gesprekken mee te starten.Zo leer je elkaar nog beter kennen.

Braintraining in kaartvorm

bij de intertoy's zien staan, is een doosje met kaarten en je hebt verschillende varianten.
veel plezier krulleke

*madelief*

*madelief*

11-06-2009 om 21:42

Leuk

leuk tips! Ik ga eens op zoek naar bovengenoemde dingen. Andere tips zijn welkom!

Polly Shearman

Polly Shearman

12-06-2009 om 11:51

De lama's

das ook een leuk spel

True colors

Een erg leuk spel, voor goede vrienden.....en toch krijg je dingen over jezelf te horen die verrassend zijn.

Spelletjes

zonder dat je wat nodig hebt, leuk als het wat later op de avond is....
probeer met z'n allen (of in groepjes omste beurt) tot 10 te tellen. 1 iemand mag maar het getal zeggen , als er meerdere zijn moet je opnieuw beginnen. Is erg lastig kan ik je vertellen!
Een lekker flauwe. Ga in een kring staan of zitten en spreek af dat zip links is, zep rechts en zop overkant.
Dan mag 1 persoon beginnen met zip/zap/zoppen naar een adner die dat dan meteen door moet geven naar iemand anders. Let maar eens op hoe vaak het mis gaat....

reina

reina

13-06-2009 om 23:51

Wij

Ik organiseer zo nu en dan weekends voor oud-collega's, we spelen dan standaard het woordenboekspel, ken je vast wel, altijd weer een succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.