Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Didi68

Didi68

12-05-2010 om 13:01

Leuke dingen lijstje

van iemand kreeg ik de tip om een lijstje te maken met dingen die ik leuk vind om te doen. Maar ... ik kom even niet verder dan de bioscoop en een goed boek. Dus ben ik op zoek naar wat inspiratie.
Wat doen jullie voor leuke dingen? Bijvoorbeeld als de kinderen een dagje weg zijn of je spontaan een vrije middag hebt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

12-05-2010 om 13:22

Mijn lijstje

- Wat ik al heel lang niet meer heb gedaan maar 100% fijn vind is een dagje of avond sauna, alleen of met een vriendin.
- Ook heel leuk is gewoon met een vriendin kletsen, doe ik ook te weinig.
- Eten koken of taart bakken.
- Middagje door een museum dwalen.
- Met iemand door het bos of de duinen wandelen.
- Uitwaaien aan het strand.
- In bad lezen.
- Seks
- Porselein beschilderen bij Color Me Mine.
- In de stad een boek kopen en dat lezen op een terrasje aan de gracht (maar niet met dit weer).

En nu moet ik een kind uit bed halen. Dat is ook best leuk gelukkig

Biene M.

Biene M.

12-05-2010 om 14:24

Echt doen

Overdag TV kijken vind ik niet fijn, dat doe ik alleen als ik ziek ben. Maar in mijn eentje naar de sauna heb ik meermalen gedaan. Dan ga ik naar de kleine sauna hier in de stad en daar komen heel veel mensen alleen, vooral overdag. Bij het voetenbad heb ik er vaak met anderen zitten kletsen en verder neem ik een fijn boek mee om tussendoor te lezen.

Katrien

Katrien

12-05-2010 om 15:41

Didi

"maar doen jullie dat ook echt? Overdag een film/DVD kijken? In je eentje naar de sauna? Bij dat eerste heb ik altijd zo\'n gevoel alsof ik de kantjes ervanaf loop, en bij dat tweede lijkt dat me zo ... in je eentje."

Ja hoor. Vandaag had ik niets speciaals te doen en ik heb tv gekeken, gelezen, gebreid, beetje rondgelummeld, nog wat tv gekeken en zometeen ga ik alles klaarzetten voor de spaghetti vanavond en dan Dochter ophalen.

Ik heb vandaag dus absoluut niets nuttigs gedaan.

En dat vind ik heerlijk. Wel niet voor iedere dag, want dan begint het te vervelen.

Katrien

Bastet

Bastet

12-05-2010 om 18:14

Ja hoor didi

Ik heb een druk huishouden,met drie kinders en veel aanloop,dus ik ben dol op dingen alleen doen..)
Bastet

Biene M.

Biene M.

13-05-2010 om 11:39

Didi

Vervang dat "verdiend" maar door "nodig". Voor jezelf zorgen is geen luxe!

Lekker om te doen

Heel lang douchen, en dan een tijd lang niets doen (boek lezen, tv kijken) in badjas en dan langzaam me grondig insmeren met bodylotion en nachtcreme en dan al mijn nagels knippen en wenkbrauwen bijwerken etc. En dan idioot vroeg naar bed...

Alleen naar de bios. Echt heel lekker!

Naar de stad met als enig doel een leuk cafe om een kop koffie te drinken, misschien met een stukje taart!

Een half uur een boek lezen en dan weer aan het werk. Dat halve uur heb je soms gewoon nodig.

Een blad met hapjes maken en dan een dvd kijken (haal ik zelf uit de bieb, gratis) en langzaam alle hapjes opeten. Hapjes kunnen ook stukjes wortel, appel en een glas water zijn. Het gaat erom dat het mooi klaargemaakt op een dienblad ligt.

Spontaan op een dag dat het kan de trein pakken richting een stad om daar even rond te kijken. Okay da's niet zo makkelijk maar wel erg leuk.

En inderdaad, niet verdiend, gewoon nodig. Onderdeel van gewoon leven!

M

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.