Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sjillie

Sjillie

17-06-2009 om 15:28

Leuke situaties

In menig leeftijddsgroepen is een draadje met prietpraat.

Nu een draadje met grappige "blunders" van onszelf.....ik zal beginnen.

Ik heb de kids van de BSO gehaald op de fiets. Geef de oudste (7) alvast de achterdeur sleutel om de deur vast open te maken terwijl ik de fiets in de schuur zet.
Zoon moppert dat het niet lukt, ik ook mopperen omdat ik dacht dat hij ondanks dat ik hem de sleutel in zijn hand gegeven heb toch de verkeerde sleutel gepakt had.
Kom ik bij de deur zie ik dat zoon wel degelijk de goede sleutel heeft, maar er zit aan de binnenkant nog een sleutel in.
Ik zeg dus dat we moeten omlopen en door de voordeur moeten. Dochter (5) moppert dat ze moe is en niet wil lopen.
IK zeg haar zuchtend dan maar te wachten in de achtertuin. Zoonlief en ik lopen om....als we binnen zijn hoor ik dochter praten en loopt ze me te gemoed......de achterdeur was gewoon open.......(had daarom de sleutel erin laten zitten om de deur af te sluiten als ik weg ging......)

Gr Sjillie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook sleutel

Mijn zoon van toen 1,5 jaar oid was helemaal idolaat van sleutels. Ik parkeerde de auto een keer op de oprit en haalde de sleutel uit het contact. Zoon riep vanuit zijn stoeltje op de achterbank: 'sleutel!' En ik reik hem gedachtenloos de sleutelbos aan over mijn schouder. Ik stap uit en gooi de deur dicht en op hetzelfde moment hoor ik KLIK!! Had hij op de knop van de afstandbediening gedrukt en zat de auto op slot. Met zoon erin dus...
Ik maan mezelf om HEEEEL rustig te blijven (laat alsjeBLIEFT niet die sleutels vallen zoon) en roep: Triplezoon, druk nog maar een keertje op die knop! En hoera het lukte en de vergrendeling sprong er weer vanaf. Pfff!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.