Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

11-09-2011 om 19:54

Leuke tekst kentekenplaat?

Ik ben helemaal klaar met mijn garage nadat ze een fout hebben gemaakt, die wel opgelost hebben (nadat ik een klacht bij de bovag heb ingediend) maar weigeren excuus te maken. Wel rij ik nog steeds reclame voor hen omdat hun naam op mijn kentekenplaat staat.

Nu wil ik daar een sticker voor kopen. Is dat een beetje stevig, blijft dat goed zitten?

En wat voor tekst zou ik erop kunnen zetten? Er zijn allerlei ludieke teksten, maar ik vind ze soms wel erg uitdagend of zelfs grof.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

12-09-2011 om 08:14

Bumpervredebreuk

Ik heb het ook niet op dat gratis reclamerijden dus bij mijn nieuwe auto waren de sticker op de lak en die kentekenplaattekst het eerste dat eraf ging. (blij dat ze die achterruitstickers afgeschaft hebben)

Maar voorbedrukte humor is ook absoluut niet mijn ding ("Ik hou niet van kentekenplaatstickers"?) dus ik ga dan gewoon naar Halfords, koop een plaathouder zonder tekst en schroef die erop. Kan met 1 linkerhand indien noodzakelijk.

Bij mij hebben ze het zelfs wel eens geflikt dat ik mijn auto voor een beurt naar een nieuwe garage bracht en 'm terugkreeg met een gloednieuwe plaathouder met garagetekst. Die mocht er natuurlijk gelijk weer vanaf. Bumpervredebreuk.

Tijgeroog

Tijgeroog

12-09-2011 om 10:07

Lorwyn

Het ellendige met die shirt is ook nog dat je belachelijk veel geld betaald, en dat om reclame voor hun merk te gaan maken. Je zou geld toe moeten krijgen.

Vic

Vic

12-09-2011 om 10:16

Fietssticker

Ja, dat is balen, zo'n sticker op je nieuwe fiets. Toen we de fiets van oudste uitkozen zat er geen sticker op. Bij het ophalen wel, en hij zit nog scheef ook ;-(

Tirza G.

Tirza G.

12-09-2011 om 12:05

Er af

O ja, wij halen ook altijd alles er af. Zelfs het merk en type van de auto als het even kan Die dingen rond je kenteken kun je toch losschroeven en er af halen? En anders met zwarte viltstift

Tirza

Merel

Merel

12-09-2011 om 12:22

Fohn?

Zo'n sticker is er vaak wel af te krijgen met een fohn, dan beschadigd de lak niet.

oregano

oregano

13-09-2011 om 20:03

Funliners.nl

Ik heb een tijdje geleden een aantal leuke stickers gekocht voor onder mijn kentekenplaat. Ik heb deze erop: ik wens u ook een hele fijne dag. Min vriend heeft: wil jij eens kijken waarom we stilstaan. Maar er zijn er een heleboel, niet allemaal mijn humor, maar sommige zijn wel leuk.
http://www.funliner.nl/nl/home.php
Groet, oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.