Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wilma

Wilma

25-02-2013 om 09:14

Ligt er overal in t land zoveel sneeuw?

Hier zuidlimburg. Er is in het weekend meer dan tien centimeter gevallen. Los van het feit dat heel mijn lichaam en geest schreeuwen om voorjaar vraag ik me af hoe t in de rest v h land is qua sneeuw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

25-02-2013 om 09:23

Gelukkig niet

Gisterochtend lag er een heel dun laagje, maar dat was tegen de middag gelukkig weer weg. Nog een maand, dan is het volgens de kalender lente! Hopelijk volgt het weer dan ook snel.

tonny

tonny

25-02-2013 om 10:41

Regio dordt

gisteren heeft het bijna de hele dag gesneeuwd, er ligt nog een klein laagje.

Fiorucci

Fiorucci

25-02-2013 om 10:50

Nee

Hier een dun laagje, wat ook weer wegsmolt.

Wilma

Wilma

25-02-2013 om 11:24

Zuidlimburg

Hier is het nu godzijdank al bóven nul, dus het smelt al iets. De straten zijn schoon, de rest is nog bedekt onder een dikke laag. Niks aan.

amk

amk

25-02-2013 om 11:38

Jammer genoeg niet

ik had het nog wel een weekje willen hebben zo in de vakantie. Lekker sneeuw-engels maken en sleeen. En daarna lekker bij de warme kachel met warme chocomel.

Gister hebben ze hier lekker buitengespeeld in die natte sneeuw. Tot dat bij 1 van de meiden de handschoenen en de jas doorweekt waren. Mijn dochter had nergens last van: waterdichte jas, waterdichte handschoenen, bergschoenen: glitterjurk en paashaasoren.....

Sjansje

Sjansje

25-02-2013 om 12:40

Middenlimburg

Hier ligt ook nog een redelijk dik pak, hoewel de straten wel schoon zijn. Het dooit ook een beetje.
Maar het sneeuwt weer...
Van mij mag het lente worden!

In amsterdam

Is t alweer weg, wat ik niet erg vind..
Gister in amersfoort bleef het de hele dag vallen.. Daar lag best een laagje.

Wilma

Wilma

25-02-2013 om 15:51

Een kwartier nadat ik t vorige geschreven had,

Begon het weer met sneeuwen. Alle sneeuwvrije paadjes zijn weer wit. T sneeuwt aan één stuk door ...

Merel

Merel

25-02-2013 om 17:33

Weg (midden van 't land)

Hier in het midden van het land is de sneeuw alweer weg. Gisteren lag er 2 cm en was er een soort 'motsneeuw' nu niets meer. Ik ben trouwens dol op sneeuw, maar heb al een paar keer gedacht 'nu is het vast de laatste sneeuw' en inmiddels ben ik dus ook wel toe aan lente. Vond het trouwens enorm koud afgelopen weekend, ookal was het maar -2 graden.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 19:20

Gelukkig schoon hier

We waren gister in Amsterdam en liepen daar door dikke vlokken, maar dat bleef niet echt liggen. Ik vond het vandaag gewoon veel te koud. Ik wist niet hoe gauw ik mijn handschoenen weer aan moest doen, nadat ik de boodschappen ingepakt had. Brrr. Positief denken maar, vrijdag begint de meteorologische lente!

Hier nog beetjes ( bij den bosch)

gisteren lag er ongeveer 3 cm maar nu is het nog maar op sommige plaatsen wat wit. Ik moet wel zeggen dat toen ik gisteren waker werd dacht: oneeee niet weeeer!! Ben dr wel klaar mee

Tango

Tango

25-02-2013 om 22:08

Hier niet

Gisterenochtend had het tot grote schrik van zoon gesneeuwd. Ging weer de voetbal niet door! Dat was balen. De sneeuw verdween in de loop van de dag alweer aardig hoewel het door bleef gaan met sneeuwen. Vandaag is alles weer weg. We wonen in Zuid Holland.
Van mij mag de sneeuw nu ook vooral wegblijven, we willen lente!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.