Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sandra

Sandra

08-11-2010 om 16:41

Locatie voor familiereunie

Het is wel geen OO-bijeenkomst, maar toch. We willen graag in februari een familie-reunie organiseren en zijn op zoek naar een locatie. Nog geen echt idee hoeveel mensen er komen, maar het zullen er tussen de 50 en 75 zijn
En nu ben ik op zoek naar een locatie waar je met zo'n groep gezellig buffet kunt eten en kunt blijven hangen om bij te kletsen. Niet te formeel, wel gezellig en besloten, dus niet in een ruimte waar ook andere mensen zitten. En dan een beetje centraal, dus binnen de driehoek Utrecht-Amsterdam-Den Haag.

Heeft iemand hier misschien een suggestie? Alvast bedankt!

Groet, Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kobalt

Kobalt

09-11-2010 om 09:15

Kleine kinderen erbij?

Wij zijn met onze enorme familie (200) een keer naar het Avifauna in Alphen geweest. Dat was erg geslaagd. Het park is overzichtelijk en leuk om even door te lopen, de speeltuin vonden onze (kleine) kinderen in elk geval erg leuk. Er volgde ook nog een boottochtje, maar dat hoef je natuurlijk niet te doen (kosten).

Kobalt

Kobalt

09-11-2010 om 11:13

Sandra

Voor veel bejaarden is Avifauna leuk. Het viel mij erg mee, het aantal vogels dat ze hadden, ik vond het leuker dan ik verwachtte. Die speeltuin is voor een tienjarige nog wel aardig. Het park zullen tien jarigen denk ik een beetje saai vinden. Een boottochtje is ook niet echt super voor hen.
Je kunt bij het Archeon (of de meeste dierentuinen) ook een zaal huren. Dat lijkt mij ook altijd leuk, maar ik weet niet of dat binnen het budget past.
En ik kom niet eens uit Alphen....

jippa

jippa

09-11-2010 om 18:39

Theehuis

Afspreken in Rhijnauwen (bij Utrecht) in het theehuis of in de Stayokay (allebei leuk) en dan lekker het bos in?

Sawo

Sawo

09-11-2010 om 19:32

Boerinn kamerik

Hoi Sandra

Wij waren laatst bij de boerinn in Kamerik (vlakbij bij Woerden) voor bedrijfsuitjes, zie boerinn.nl. Rhijnauwen van jippa is ook een hele mooie locatie.

groet

saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.