Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 09:51

Lost aflevering gemist 12 feb. waar te bekijken?

Weet iemand waar ik de aflevering kan zien, via welke site??
Baal vreselijk dat ik ém gemist heb!
Heb al gegoogled, maar kan niets vinden,
Wie kan mij helpen??

Warhoofd

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

13-02-2010 om 10:43

Aaargh!

Helemaal vergeten dat het gisteren alweer was

Hier?

http://www.tvopjepc.nl/programma/248

als het niet lukt gil je maar (of als het het verkeerde progamma is dan zoek ik verder)

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 13:36

Inkie, helaas

beide links niet helaas. De laatste via Net5 is maar een paar seconden.
Errug hè, als je zo verslaafd bent, hahaha
Ik ben ook nog aan het zoeken.....
Warretje

Nasha 1st

Nasha 1st

13-02-2010 om 14:06

Lost....

momenteel ben ik zo in verwarring met Lost....lopen er nu 2 universums parallel ofzo? snapt iemand het nog?

warhoofd....ik heb hem wel op mijn UPC schijf staan, maar volgens mij kan ik die niet overzetten.....

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 15:57

Nasha

Kom ik de aflevering gezellig bij je kijken, haha......

Juist omdat het zo ingewikkeld is om te volgen, baal ik dat ik die van gister heb gemist!
Vorig jaar was er een site ( volgens mij amerikaans ofzo) waar je de gemiste uitzending nog kon zien, maar helaas kan ik die niet mee vinden.
Please, anyone????
Warhoofd

dre

dre

13-02-2010 om 16:07

Channel 131

hoi dames,

Ik kijk regelmatig series via channel 131 (http://www.ch131.com/). Hier staan alle afleveringen van veel series op (ook Lost), het enige is dat het zonder ondertiteling is....

groetjes,
Dre

Petr@

Petr@

13-02-2010 om 16:10

Hier komt de redster in nood ))

Ik was (door de OO-meeting) de laatste aflevering van het seizoen vergeten op te nemen en heb me suf gezocht waar ik het kon vinden.
En ik heb een goede site gevonden. Je kan maar één uur per keer kijken daarna moet je weer een kwartier wachten voordat je de volgende aflevering gratis kan bekijken.
Jij wilt nu natuurlijk de link:
http://www.streaming-tv-episodes.co.uk/ER/episodes.php?sref=Lost&url=ER/s14e19.html

Linda99

Linda99

13-02-2010 om 16:26

Dvd

Ik heb de afleveringen (3 nu) van dit seizoen op dvd, met ondertiteling. Zo een kopie van te maken

Massi Nissa

Massi Nissa

13-02-2010 om 16:47

Petra

Bedankt voor de link! Ik heb de eerste aflevering van de Tudors gemist afgelopen zondag en kon alleen een versie met Indiase ondertiteling vinden, die bovendien elke dertig seconden moest laden. Ik ga eens snuffelen op die site van jou.
Groetjes
Massi

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 18:29

Dre

als ik naar die site ga, krijg ik niets helaas. Ik kan wel Lost anklikken en 2e aflevering, maar dan krijg ik niets.
Ik zal wel iets verkeerd doen!
Warhoofd

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 18:30

Dre

ik bedoel: aanklikken en 3e aflevering
groet

warhoofd

warhoofd

13-02-2010 om 18:31

Petra en linda

Petra: Helaas zit seizoen 6 er nog niet bij ( het gaat nl.om een gemiste aflevering van gister)

Linda: Ik ga nog even verder zoeken, maar lukt het me niet, dan hou ik me graag aanbevolen ( tegen betaling uiteraard)

Thanks
Warhoofd

dre

dre

14-02-2010 om 15:25

Warhoofd

Da's maf, aflevering 2 doet het gewoon en 3 inderdaad niet. Soms is dat inderdaad zo en als je het dan een dag later weer probeert staat er een betere versie op.

warhoofd

warhoofd

15-02-2010 om 18:33

Ik heb de aflevering gezien

tenminste......op de laatste 10 minuten na, want ik had er geen geduld meer voor.
Het beeld stopte steeds, en dan moest ik weer 5 tot 10 minutenwachten voor ik weer een stukje verder kon kijken. Toch ben ik de hele ochtend ermee zoet geweest.
Misschien ligt het aan mijn computer??
Ik ben in iedergeval blij dat ik het meeste gezien heb, dus heel erg bedankt voor de links die jullie gestuurd hbben!!!
Warhoofd ( en nu echt onthouden dat het vrijdag weer komt!!)

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2010 om 23:31

Neeeeeee!

`vandaag ben ik hem dus vergeten!!!!! $%^$%&%*%^*%^^

waar konden we ook al weer kijken?

Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2010 om 22:24

Pffttt.....

het was met horten en stoten, maar we zijn weer bij!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.