Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

22-08-2010 om 01:43

Lowlands

Zit hier heerlijk met man en pubers te genieten van louwlands op tv. Had er wel bij willen zijn met de oudste kinderen. Geweldige muziek. Wie kijkt ook of is er geweest?.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

22-08-2010 om 11:04

Hier

Mijn man ging tot voor kort altijd naar Lowlands, elk jaar (en hij is de 40 inmiddels ruimschoots gepasseerd). Maar dit jaar (en vorig jaar geloof ik ook al) waren de kaarten al zo snel uitverkocht, zelfs nog voordat bekend was welke bands gingen optreden, dat hij er nu dus niet bij is. Maar natuurlijk zit hij dus wel zo ongeveer continu voor de televisie

Het is ZIJN pretje, dus kinderen en ik zitten er niet automatisch naast, maar het stoort me ook niet, en als ik iets leuks hoor ga ik wel even kijken.

(Ik ben ooit 1 keer meegeweest, maar ik kan er echt niet tegen, die enorme mensenmassa's op zo'n klein oppervlak. (Dat je nergens een vierkante meter kunt vinden waar niemand loopt/zit). Dus dat was geen succes.)

Wij gaan overigens dit jaar wel met z'n allen naar Into the Great Wide open, op Vlieland, over 2 weken, met het hele gezin. Daar komen ook leuke bands, maar het is veel kleinschaliger, en ook nog kindvriendelijk.

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

22-08-2010 om 16:11

Jessica

ik ben hélemaal vergeten om Lowlands aan te zetten! Boehoe... Ik heb daarentegen wel naar het Prinsengracht concert geluisterd. Was ook mooi.

Genoten

van de zware bassen die over het water aan kwamen waaien
(Hier net als Margje allergisch voor grote mensenmaasa's. Jammer, anders was ik wel bij sail a-dam geweest dit weekend).

Ja ik!

Ik ga al jáááren, en ieder jaar is het weer één groot feest!
Dit jaren vond ik the Specials super. Verder nog Snow Patrol gezien (ook helemaal goed) en Placebo. (Stond ik in het voorvak.) Go back to the zoo was ook heel erg leuk, maar geprogrammeerd in een te kleine tent, en tot overmaat van ramp hadden ze de schermen niet in werking gezet
Helaas wordt ik ook een dagje ouder, dus het echte nachtbraken zit er niet meer zo in. Op zaterdagavond hebben we nog wel lekker gedanst in de Grolsch-tent, was supergezellig.
Zo, en nu ga ik uitzending gemist kijken, nog even nagenieten

Gr. Poezie.

Linkje youtube snow patrol


http://www.youtube.com/watch?v=5tyUTZrl5Z0

Is het net alsof jullie er zelf ook bij zijn geweest... (Heeft me wel een lamme arm gekost )

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.