Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha the first

Nasha the first

02-10-2008 om 21:54

Luizen :-) moet het even kwijt....

Wie kent het niet, zo'n berichtje, een briefje:

Er is hoofdluis geconstateerd....schrik, jeuk, help....meestal is het op een KDV, een BSO of op school.....Maar wie verwacht zo'n berichtje nu op het werk???? Nou ik dus ook niet, maar het gebeurde vandaag wel.....moeten we nu op het werk ook maar luizen-leidinggevenden gaan instellen die na de vakanties controles gaan uitoefenen???????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja!

Ja, "De Luizencommissie", "De luizenleiding" en natuurlijk "De luisvergadering". O, en wel je jas in een luizencape op de kapstok!

Nasha the first

Nasha the first

02-10-2008 om 22:37

Oh ja...

en net als op school in een schriftje op-noteren bij wie en op welke datum het is geconstateerd......hahahahahahah

Geschrokken

Geschrokken

02-10-2008 om 22:56

Schrik vooral niet nu

Ja, je zegt daar zoiets...
Wacht maar, nu zul je pas echt schrikken vrees ik...
Toen wij net thuis waren van een 3 weken Spanje vakantie vonden we bij ons ook luizen...BAH!
Iedereen hier had het! De kinderen en wij de ouders!
Nog nooit gehad! Tot na die vakantie dan...
Ik was er zo vies van dus onmiddelijk iedereen behandeld! Gelukkig zijn ze nu WEG!
Leuk is anders...
Wij zijn propere mensen en verzorgen ons goed, en als je dan als volwassene ook nog eens vieze beestjes in je haren hebt zitten schaam je jezelf dood!
Ver zoeken moeten we niet denk ik...
Wie heeft er al allemaal op onze kamer gelegen? Het beddegoed wordt ververst maar wat met het bedsprei? Hoe zit het daarmee??? En hoe zit het met de hoofdkussens?
Om dan nog maar te zwijgen over de strandstoelen aan het zwembad...Het water van het zwembad? Want ik heb net gelezen dat die beestjes ook kunnen zwemmen, ze zouden een capsule hebben zodat ze niet verdrinken...
We reisden ook met de bus...Wie was de vorige reiziger die op mijn zetel zat? Met zijn haren op dezelfde plek heeft gezeten waar ook ik méér dan 20 uur heb gezeten...
Er is maar 1 doeltreffende oplossing: BEHANDELEN!
Dit om uit te roeien of om preventief te werken.
Er is iets nieuws op de markt en het werkt kei goed en dood luizen en neten in 1 keer: PARANIX + netenkam erbij!
Veel suxes!

Nasha the first

Nasha the first

02-10-2008 om 23:02

Lieve geschrokken

je weet dat luizen dol op propere mensen (lees haren) zijn he? Juist daarom krijg je ze...maar inderdaad, het is balen en ik zal het ook zeker in de gaten gaan houden. Zelf gebruiken wij Millium, fles staat hier als "normale" shampoo in de douche, dus ik ben niet zo bang voor een uitbraak hier, moest alleen een beetje grijnzen toen ik dat berichtje zag en vervolgens iedereen zag krabben....hihihihi

Geschrokken

Geschrokken

02-10-2008 om 23:26

Nasha the first

Ja, dat kan ik me wel inbeelden...Lol!
Nu kan ik er ook wel om lachen maar net na die vakantie toch "even" niet...
Ik was vooral "BANG" dat ze tijdens het lachen in mijn mond zouden gaan kruipen...
HAHAHA

Geschrokken

Geschrokken

02-10-2008 om 23:28

Dus...

Dus kneep ik mijn mond de hele tijd goed dicht...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.