Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lisbeth

lisbeth

19-07-2012 om 12:39

Mag ik even balen

3,5 week vakantie samen, na drie dagen samen op vakantie naar Toscane. Op de heenweg auto stuk, niets ernstig maar wel een ochtend kwijt aan garage. Oudste drie eerste dagen aardig heimwee en niet echt te genieten. Halverwege eerste week wordt jongste ziek. Het duurt een week voordat hij weer enigzins opgeknapt is. Drie dagen later naar huis. Man met oorpijn. Afgelopen maandag naar ha en dubbele oorontsteking, vandaag weer naar ha en nu een ernstige dubbele oorontsteking. Zal zeker een week duren voordat hij beter is. Hij ligt thuis in bed, ik ben met de kinderen naar een binnenspeeltuin om hem zijn rust te geven. Ik weet het kan allemaal veel erger maar ik baal nu wel even. We hebben best wel een heftig jaar achter de rug en behoefte aan deze tijd samen. Maandag moeten we weer aan het werk en is onze vakantie voorbij. We hebben eigenlijk niets samen kunnen doen

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Simone

Simone

19-07-2012 om 12:52

Ja hoor

Ja hoor dit zijn genoeg redenen om te mogen balenen ik wil jou sterkte wensen en je man beterschap. Misschien zouden jullie thuis, als man hersteld is, een weekend een oppas kunnen nemen om toch even samen te zijn.

Ilva

Ilva

19-07-2012 om 13:42

Ik snap je

Ik snap wat je bedoelt, je was zo toe aan rust en nu heb je het gevoel dat je helemaal geen vakantie hebt gehad. Ik weet het nog van 9 jaar geleden. Naar Italiƫ met twee kleine kinderen van 3 en net 1 jaar. Die van 1 liep al los toen hij nog geen 11 maanden was, daar hadden we niet op gerekend omdat oudste al ruim 14 maanden was toen hij los liep. Nog geen probleem maar manlief kreeg ernstig last van z'n rug. Kon bijna niets. Hij lag voornamelijk op een strecher voor de tent en ik liep de hele dag achter de kinderen aan. De camping bleek niet zo geschikt voor kleine kinderen te zijn maar weg konden we ook niet want manlief kon geen autorijden en ik durf niet met een aanhanger te rijden, zeker niet in het buitenland. Gelukkig knapte hij weer op voor het einde van de vakantie en konden we toch nog zelf naar huis rijden. Wat een vreselijke vakantie was dat. We zijn daarna ook weer jaren in Nederland gebleven.
Dus ik begrijp wat je bedoelt als je baalt, je kijkt er het hele jaar naar uit en het wordt een fiasco. Sterkte meid, misschien wordt het de komende tijd nog lekker weer, geniet dan extra van weekenden, ga 's-avonds een keer naar het strand (als dat niet te ver is). Neem je momenten.

lisbeth

lisbeth

19-07-2012 om 14:05

Dat dus

Doordat jongste ziek werd hebben we elkaar vooral afgewisseld, de ene iets met oudste doen de ander met de jongste bij de caravan. Met een kind dat niet eet en drinkt ga je niet in 40 graden bij het zwembad hangen. De eerste drie dagen de oudste heimwee en totaal overprikkeld dus die wilde toen de caravan nauwelijks uit. De laatste twee dagen had man al oorpijn en leefde toen al op paracetamol.
Nou ja, man heeft zich gisteren ziekgemeld in de hoop dat hij zijn verlof een andere keer kan gebruiken.

Ik ben nog wat uitjes voor de kinderen aan het bedenken, hele dag thuis is geen optie. Man wordt gek vsn het lawaai

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Truus

Truus

25-07-2012 om 18:09

Iedereen mag een baalmomentje hebben...

Hoe gaat het nu met je man?

Het is je gegund, zo'n baalmoment. Je hoeft zo'n situatie niet louter positief te bekijken, maar ook niet alleen negatief. Bekijk het realistisch (ja, ook op vakantie kun je ziek worden...) en zie ook de positieve dingen die je we hebt meegemaakt: je hebt heerlijk weer gehad, om-en-om lekker veel aandacht aan de kinderen kunnen besteden, etc. Het is geen verprutste vakantie!

Oorontsteking is berucht op vakantie. Oorzaak: zwembadwater. Ik was ook vaak op vakantie aan de beurt. Ik gebruik nu 'zure druppels': nooit meer last gehad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.