Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mag ik even tegen jullie aan klagen?

Sinds gisteren heb ik een zware keelontsteking, kuur gehad van de dokter, maar ik ben er zeker een week zoet mee. Vannacht heel de nacht wakker gelegen van de pijn! Ik heb nooit keelontsteking! En net nu ik zaterdag met mijn zussen een sauna dag+avond had gepland, baal baal baal baal baler de baal!!!!!
Sorry hoor, maar ik moest het gewoon even kwijt...
bah!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

16-06-2009 om 13:08

Dat red je wel

Als je met de kuur begonnen bent, duurt het een dag of 2 en alle pijn en koorts is weg. Dus zaterdag ga je gewoon redden hoor !!!
Jakiro
PS Voel je na een dag of 3 nog geen verbetering zou je terug moeten, dan is de AB niet goed voor die bacterie.

Sanneke*

Sanneke*

16-06-2009 om 13:27 Topicstarter

Ja, alleen

sauna en antibiotica gaat niet samen... En de kuur duurt in ieder geval tot dinsdag. Dus qua gesteldheid ga ik het redden (hoop ik van harte!) maar dan nog kan ik niet.
Zussen hebben besloten samen te gaan en daar ben ik heel eerlijk gezegd behoorlijk teleurgesteld over. Waarom niet even een andere datum prikken zodat we alsnog met zijn 3-en kunnen...

Tineke

Tineke

16-06-2009 om 16:44

Zeggen sanneke

Bel of mail ze even, vertel je teleurstelling en prik zelf vast een nieuwe datum! moet toch kunnen?

Holiday

Holiday

16-06-2009 om 18:45

Nog een keer

Ah bah ja dat is niet leuk, dat ze zonder jou gaan. Willen ze niet nóg een keertje volgende week? Dat zullen ze vast geen straf vinden. Sterkte

Sanneke*

Sanneke*

16-06-2009 om 20:31 Topicstarter

Zussen

Ik ben nu in contact met zussen. Wij hebben geen praatcultuur, maar ik heb inmiddels via mijn psycholoog geleerd mijn gevoel te uiten en niet op te kroppen. Ik praat alleen heel lastig nu, dus ik heb zussen een mail gestuurd. Hierin leg ik uit dat ik me teleurgesteld en gepasseerd voel omdat ze ons zussenuitje door laten gaan zonder compleet te zijn. Ben benieuwd...

Prulletje

Prulletje

16-06-2009 om 21:27

o.t vraagje: Hoezo gaan antibiotica en sauna niet samen?

Prulletje

Sanneke*

Sanneke*

16-06-2009 om 21:39 Topicstarter

Prulletje

sauna en antibiotica is een contra-indicatie, check de link maar even
http://www.rondjesauna.nl/sauna/koorts
en nog eentje
http://www.sauna-isis.be/?q=node/13

Jakiro

Jakiro

16-06-2009 om 23:56

Ik had ook al gegoogled

En ik las de verklaring, maar die snapte ik niet helemaal.
Het doel van de antibiotica zou zijn dat je koorts verlaagt ? Nee hoor, het doel van de AB is dat het afweer van je lichaam overneemt en de bacterien doodt. Omdat je lichaam niet meer zelf de afweer hoeft te doen en de afbraakproducten niet meer heeft, heb je geen koorts meer. Eigenlijk is je lichaam dus beter..
Ik zou nog maar eens bij de huisarts navragen, of nog beter de apotheker, of je inderdaad niet naar de auna mag met AB, want het staat niet in de bijsluiter.
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.