Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

voetje

voetje

21-03-2010 om 23:35

Mannen en vrouwenvoeten

Volgens mijn man raken mannen in het algemeen opgewonden van blote vrouwenvoeten.
Volgens mij is dat gewoon zijn afwijking en vormt hij juist een minderheid. Maw.: een verschil van mening.
Wat denken jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voetje

Mijn man heeft juist een hekel aan voeten, (mag ze ook nooit warmen, zielig, he...)dus ik ben wel benieuwt wie nu een afwijking heeft...

Maxime.M

Maxime.M

22-03-2010 om 09:47

Hier niet

Hoi,

Nee, niet alle mannen. Mijn man heeft geen hekel aan voeten, maar wordt er zeker niet opgewonden van.

maxime

Hmm

Eerlijk gezegd denk ik dat het opgewonden raken van lichaamsdelen die daar niet per se voor bedoeld zijn, en daar schaar ik voeten voor het gemak toch maar even onder, in de categorie fetisjisme valt.

Ik hoop voor je man dat je mooie voeten hebt?

Chris

Tirza G.

Tirza G.

22-03-2010 om 12:38

Die daar niet voor bedoeld zijn

Vind ik wel een spannende omschrijving VOlgens mij kun je van álle lichaamsdelen opgewonden raken als je daar toevallig op valt. In onze cultuur zijn borsten daarvoor bestemd, dat is in andere culturen vaak helemaal niet zo
Volgens mij vielen Chinezen ook op die afgebonden voetjes toch? En in landen waar een burka gewoon is, zouden mannen daar ook niet vallen op voeten/enkels? Veel meer is er niet te zien

Tirza

Mwah

Hier een man die aangeeft niet echt iets met vrouwenvoeten te hebben. Maar... als ik in de zomer een bepaald open hooggehakt sandaaltje aan heb met bandjes in verschillende kleuren, in combinatie met mijn kleine beetje zongebruine voetjes en nagellak op de tenen, is dat toch wel een beetje een trigger. Tja, eh, deeltijd fetishisme?

Karly

voetje

voetje

22-03-2010 om 22:04

Karly

Jij bevestigt wat mijn man zegt: "Ze vinden het wel opwindend, maar ze durven er niet voor uit te komen."
Ha ha ! Niet alleen is hij een voetenfetisjist, ook nog een onmogelijke discussiepartner!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.