Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mannencadeau. Pfff, wat?

5 december staat al bijna voor de deur. De cadeautjes voor de kinderen liggen allemaal al goed verstopt op zolder. Nu nog voor manlief een leuk cadeautje ... maar wat ... ?
Ik weet het echt niet. Ik wil niet met iets afgezaagds komen als een luchtje. Sieraden hoef ik ook niet mee aan te komen, want ten eerste draagt hij het niet en ten tweede mag hij het doordeweek niet dragen door zijn werk.
Wat hebben jullie voor jullie mannen gekocht? Wie weet zit er wel een tip tussen voor mij!
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manus

Manus

01-12-2008 om 19:16

Dankzij de krant

In de krant stond een tijdje geleden een stukje over de douchecoach: een zandloper voor onder de douche. Gekocht voor man, want man doucht lang - zeer lang. Met douchecoach staat-ie hopelijk niet meer dan 5 minuten onder de douche. Overigens te bestellen via internet. Googlen maar.

Manus

Jessy69

Jessy69

01-12-2008 om 19:38

Heey manus

die krijgen wij gratis bij de jaarafrekening van Greenchoice)

Ellen Wouters

Ellen Wouters

01-12-2008 om 20:27

Mwoh

Een timer die je onder de douche uit moet jagen. Is dat een cadeautje? Ik zou het niet echt leuk vinden, zoiets.

Ongeveer net zo leuk als een nieuwe stofzuiger krijgen voor je verjaardag.

Wat hier wel in de smaak valt zijn hobbymaterialen en dvd's (maar dan van de echt geliefde dingen). En evt kaartjes voor theater of concert.

Groet, Ellen

Terpi

Terpi

01-12-2008 om 20:28

Sexy boxershorts

Van die dure, die je anders nooit zou kopen. Oh, wacht, dat is eigenlijk een kadootje voor mij
Groet Terpi

Een boek

Prijzig studieboek dat hij graag wil hebben. En een DVD.

Tinus_p

Tinus_p

01-12-2008 om 20:43

Nou

CD, DVD?

Hier

krijgt man een boek, paar DVDs, waterflessen voor de fiets, nieuw zakmes, nog iets van gereedschap voor de fiets. Als het maar met fietsen te maken heeft is het prima.

Guinevere

Guinevere

01-12-2008 om 21:27

Riem

Nou, een mooie riem dus! Of een mooie pet voor de zomer. Natuurwetenschappelijk boek met mooie foto's, nieuwe atlas.....?

Polly Shearman

Polly Shearman

01-12-2008 om 21:33

Een douche

manlief krijgt van mij een hele grote douchkop, je weet wel, zo'n tropische regenbui, Maar eigenlijk is dat een kadoo voor ons sanen want wij gaan heel vaak juist samen onder de douche.. uren en uren !! hmmm

verder krijgen wij een WIi die is natuurlijk voor ons allemaal dus ook voor manlief.

Leonhard

Leonhard

02-12-2008 om 10:23

Een goede fles oude, rode wijn?

Of anders een Islay?
Heupflacon erbij, lekker tijdens lange winterwandelingen!
Een nieuw soort espresso?
Pure chocolade, met extra veel cacao en eventueel wat kruiden erin.

Ah, ik spreek hier weer teveel voor mezelf...

Nou, vooruit dan, nog 1, voor als je geld teveel hebt:

Een echte wollen kabeltrui, van vette, bijna waterdichte wol, uit Noorwegen of Schotland. Een geschenk voor het leven.

Bastet

Bastet

02-12-2008 om 11:05

Manus(ot)

Ik zou persoonlijk zeer,zeer recalcitrant worden van dat kado...en een uur gaan douchen.Een kado is toch om iemand een plezier te doen?
Groetjes,Bastet

Maylise

Maylise

02-12-2008 om 12:16

Boek

Ik ben als altijd weer erg orgineel en geef man een boek cadeau. Andere cadeaux die hij zou waarderen zijn: goed zakmes, mooie vulpen, manchetknopen (krijgt hij met de kerst),oude landkaarten enzovoorts.

Maylise

sonj@

sonj@

02-12-2008 om 12:27 Topicstarter

Gelukt!

Wat een boel ideeën en tips. Hartelijk dank! Ik heb de douchecoach wel gekocht, maar meer als wijze van fopcadeau. En, het is wel handig voor de kids(1¹/², 5 en 7jaar). Die zijn ook nogal van het lange douchen. Ik heb al eens gedacht om er een kookwekker bij te zetten, maar dit lijkt me leuker. Wij hebben inderdaad vorig jaar van Greenchoice er eentje gehad, maar die was al kapot voor ik de envelop open maakte
Als "echt" cadeau heb ik een mooie riem voor hem gekocht. Hij is bouwvakker en heeft helaas ook heel vaak de bewuste "bouwvakkersspleet". Hoe charmant :-p, maar met een riem goed op te lossen!
Iedereen alvast een hele fijne pakjesavond of middag.
groetjes, Sonja

Etentje

voor met zijn drietjes dus met kind. Verder krijgt hij een fles shampoo die hij zelf gekocht heeft, ha ha

Manus

Manus

02-12-2008 om 22:39

Bastet

Een man die zichzelf iedere maand rijk rekent met alle staatsloterijprijzen die hij denkt te gaan winnen (helaas - utopie), doe je natuurlijk een groot plezier met een geldbesparend artikel. 10 tot 15 minuten is natuurlijk behoorlijk geld- en waterverspillend. Manlief mag blij zijn dat ik geen "Wees-wijs-met-water-stickers" ophang, zoals ze vroeger bij ons thuis hingen. Daarbij: 't is natuurlijk een cadeau met een knipoog...

Manus

Sint

Sint

03-12-2008 om 11:01

Nagekomen tip

Een leuke scheurkalender voor op de wc?

Bastet

Bastet

03-12-2008 om 13:17

Manus(ot)

Sure is het een kado met knipoog,maar leuk om te krijgen?Mwah....
Bastet

Bellefleur

Bellefleur

04-12-2008 om 11:04

Afwaskwast

Mijn man krijgt een afwasborstel van de Sint...

Mamba

Mamba

04-12-2008 om 22:34

En hier

een cursus om het vaarbewijs te halen én een noodvuurpijl voor als het op het water toch wat tegenzit .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.