Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Martijn krabbe

Vanochtend even de kranten op 't internet doorgelezen en ben geïrriteerd over alle nieuws over Martijn & Tessa.

Ik ken ze niet, was er niet bij en begrijp dat het meisje nogal in de war moet zijn de media zo te benaderen, maar...

Waarom doet iedereen zo laconiek over verkrachting als het een BN'er betreft?
Deze Tessa wordt als een fantast neergezet, iedereen vraagt zich af hoe het zo ver heeft kunnen komen dat ze deze aangifte doet.

In het verleden heb ik me ook doodgeërgerd aan die voetballers (Kluivert/Van Persie) die naderhand weer vrolijk doorvoetballen en men lijkt het maar normaal te vinden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien

Omdat er eerst sprake was van een ruzie. Daarna was het toch weer anders. Dagen later was er opeens sprake van verkrachting. En pas weer daarna werd er aangifte gedaan. En dan wel eerst alles breed uitmeten in de pers.

Als je verkracht bent dan doe je aangifte bij de politie ( of niet als je dat niet durft). Maar om nou eerst naar de pers te stappen dat vind ik zo vreemd.

Ik vind het walgelijk als een man een vrouw dwingt tot sex maar dit verhaal rammelt aan alle kanten.

En deze dame maakt wel iemand publiekelijk zwart. Wat was er eigenlijk mis met direct aangifte dorn. Lijkt mij makkelijker dan het telefoinnummer van rtl4, sbs6 en de roddelbladen op te zoeken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

bibi63

bibi63

11-05-2011 om 14:31

Eens met sahara

Het doet er toch niet toe of de bewuste 'verkrachter' je onbekende buurman is of een BN'er. Wat dat betreft wordt je als BN'er 10x harder gestraft.
En ja, ik was er niet bij, maar ik zou ook een ander scenario kunnen bedenken. Stel er is een seksueel iets met de 'onbekende' buurman en je krijgt ruzie. Je wilt die buurman pakken, maar ja hoe? Aangifte doen als er eigenlijk geen sprake was van verkrachting, doe je niet. Dus ja, dan houdt het op. Maar nu een zelfde situatie met een BN'er, ja die kan je dus wel pakken, ook zonder dat je aangifte doet.
Gr. Bibi

Massi Nissa

Massi Nissa

12-05-2011 om 09:11

Drie keer woordwaarde voor gale

....voor het woord 'standjesvariabiliteit', fantastisch. Ik ben het helemaal met cobi eens, vermijd dit soort berichten. Het is pure hersenvervuiling.
Groetjes
Massi

Fiorucci

Fiorucci

12-05-2011 om 14:53

Tsss cobi

Saroma is niet goor, saroma rules!

Margriet*

Margriet*

12-05-2011 om 16:04

O.t. cobi

pluripenetratiepossibiliteiten, hoe kom je erop zo'n mooie combi van engels en nederlands, maar eh ik snap wat je bedoelt!

NaShA

NaShA

12-05-2011 om 21:30

Waar rook is

is vuur wordt weleens gezegd...ik vind Martijn niet het prototype verkrachter, maar ja, zegt dat iets? Nee...En verder vind ik dat de jongedame dit sjieker had kunnen oplossen, dit moddergooien slaat nergens op. Was een beetje in de vergetelheid geraakt kennelijk...

Fiorucci

Fiorucci

13-05-2011 om 07:12

Waar rook is.....

Ik las dat martijns vrouw die term: waar rook is, is vuur, ook op Twitter schreef, met een foto van een bbq in familiekring.

krin

krin

13-05-2011 om 08:43

Waar rook is

staan vaak riooljournalisten een vlammetje aan te wakkeren in de hoop op een bosbrand.

Waar rook is

is rook.
En dat is het enige dat je zeker weet. Of er vuur is, dat moet je nog maar afwachten.
(OK, behalve als je in je bed ligt en je rookmelder gaat af, dan moet je actie ondernemen. Maar dat is pas als we het letterlijk gaan nemen).
En over Martijn heb ik dus geen mening.
Algebra

Tirza G.

Tirza G.

15-05-2011 om 22:40

O, ik wel

Ik heb over iedereen een mening, dus ook over Martijn Krabbe. Vakman. Zonder meer een vakman. Heeeeel bekwaam. Of hij ook brandjes kan blussen zal nog moeten blijken.

Tirza (als iemand een mening nodig heeft, zeg het maar hoor, ik heb er altijd wel eentje over)

Tirza G.

Tirza G.

16-05-2011 om 13:05

Een nieuwe!

Dominique Strauss-Kahn, topman IMF. En ik maar denken dat het een mevrouw was. Dominique is toch een meisjesnaam? En een dubbele achternaam: dan ben je toch een getrouwde mevrouw? Tjongejonge.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.