Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fleur

Fleur

06-07-2011 om 14:07

Mary-anne teruggevonden

Jeehee, lees net dat dat verdwenen vrouwtje (sinds 17-6) levend is teruggevonden in Spanje, ze was in een put gevallen en kon er op eigen kracht niet meer uit, de kinderen hebben haar al gesproken en ze is ernstig verzwakt,maar ze leeft, wat een angst zeg, voor zowel de moeder als de famillie, en de spaanse politie schijnt ook enorm geblunderd te hebben,positief bericht zo op deze druilerige Woensdagmiddag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

06-07-2011 om 14:13

Nou

Het is hier prachtig weer, dat vooropgesteld. Maar hoezo vrouwtje? Was ze maar 1,42? Ik dacht: gut, je kunt beter níet gezocht worden door de Spaanse politie, dan kom je tenminste terecht. Ze zijn gister of eergister gestopt met zoeken en vandaag was ze er ineens weer. Taraaaaaa.

Tirza

Sancy

Sancy

06-07-2011 om 14:20

Lol

Je bent me voor Tirza. Ik wilde net vragen of ze soms zo moeilijk te vinden was omdat ze maar 80 cm meet?

Fleur

Fleur

06-07-2011 om 14:47

Ga helemaal met jullie mee

Niet zo handig neergepend

Vic

Vic

06-07-2011 om 14:55

Goed nieuws

Ach ja, vrouwtje, collegaatje, buurvrouwtje... Het is in ieder geval wel heel goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat je na drie weken de hoop op een goede afloop verliest. Het wordt vast een spannende documentaire op Discovery Channel o.i.d.

Petr@

Petr@

06-07-2011 om 15:49

Eindelijk

eens een vermissing met een goede afloop. Wat zal de familie gelukkig zijn!

Fijn, maar

Vooropgesteld dat ik het heel fijn vind dat ze gevonden is.

Over een put lees ik niets hoor, ze is "gewoon" verdwaald. Alleen op vakantie, alleen wandelen in onherbergzaam gebied, geen kaart of GPSachtig iets mee, niemand vertellen dat je weg gaat en waarheen. Ik hoop dat ze een goede les geleerd heeft en vele anderen met haar.

Fleur

Fleur

06-07-2011 om 19:32

Klopt

In eerste instantie werd gezegd dat ze in een put zat en in leven is gebleven door water te drinken uit een bron, toen werd het dat wandelaars haar aan een rivier hadden gevonden en nu blijkt ze gisterenavond al gevonden te zijn,maar het gebied was zo slecht toegankelijk dat ze eerst met een reddingsbrigade ergens gebracht is waar de helikopter kon landen,maar waarschijnlijk is dit ook niet het volledige verhaal en moeten we wachten op het intervieuw van Mary-Anne zelf voor alle details duidelijk zijn,overigens had ze wel een mobiel bij zich maar waar ze zat was geen bereik en dat strookt ook met wat de wandelaars zeggen want die moesten eerst een stuk afdalen eer hun ook weer bereik hadden op de mobiel

Margriet*

Margriet*

06-07-2011 om 20:26

Vrouwtje

is toch gewoon 'brabants'? Tenminste zegt mijn schoonfamilie ook, ze hebben ook (vreselijke) vervoegingen als onze anna, wat dan annaaaass wordt en waardoor mijn dochters naam die eindigt op een a ook raar wordt. Bij de namen van mijn twee zonen kan het gelukkig niet. Maar verder zijn ze leuk hoor.

He wat fijn

is toch gewoon \'brabants\'? Maar verder zijn ze leuk hoor.

>>Gelukkig

Niny

Niny

07-07-2011 om 17:20

Misschien was ze wel wat somber

Niet in een put maar in de put.
Niny

Ik hoorde het vanmorgen op radio 2

en was natuurlijk oprecht blij voor haar ongeruste kinderen. Maar de presentator (Sander de Heer geloof ik) zat er zowat bij te huilen toen hij het bericht voorlas, of hij deed alsof. Wat een drama werd ervan gemaakt zeg, ik schaamde me plaatsvervangend.

Guinevere

Guinevere

07-07-2011 om 21:44

Kakelot

Ik kan me voorstellen dat Sander de Heer er emotioneel onder was, hij was één van de eersten die de kinderen van mw. Goossens hun verhaal/oproep liet doen. Live in de uitzending, 's morgens vroeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.