Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maribel

Maribel

17-05-2011 om 19:31

Mechanische oplossingen op cosmetische gebied

Kijk ik ben al over de vijftig dus alles zakt een beetje naar het Zuiden. Toch zijn er altijd weer oplossingen te bedenken buiten de botox en het mes om.
Ik heb een trucje voor foto’s: als je hem van bovenaf neemt, heb je een instant-facelift, nou ja eigenlijk een instantface-fall maar zo ziet het er niet uit want alles schuift naar je haargrens en verder op. Bij mij ten minste. Terwijl, als je bijvoorbeeld van onder fotografeert, je gezicht zich rond je neus verzamelt. Bij mij tenminste.
Net als dat je vanaf een bepaalde leeftijd met korte mouwen grote zwaaien moet maken met je arm vanuit het schoudergewricht als je iemand uitzwaait! Kipfilettechnisch gezien toont dat een stuk beter dan lieve kleine zwaaitjes vanuit de pols. Probeer maar uit. En als je daar nog niet aan toe bent, dan is het een gouden tip voor de toekomst.
En zo zijn er meer mechanische oplossingen mogelijk op cosmetisch gebied. Daar ben ik van overtuigd.

Wat zijn jullie mechanische oplossingen op cosmetisch gebied?

Maribel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

17-05-2011 om 20:03

Topper

Voor foto's: Photoshop !!!! Even photoshoppen en je bent 10 jaar jonger, 10 kilo slanker en ga zo maar door. Alleen jammer dat het in het echt niet zo is.
Verder krijg ik van die zakkende wangetjes, in het verlengde van mijn mondhoeken, jaja mijn moeder heeft dat ook, daar heb ik dat van ge-erfd. Er is wel een makkelijke oplossing, constant glimlachen, dan zie je het niet, wellicht wordt dat net zo'n gewoonte als je buik inhouden ??

Fiorucci

Fiorucci

17-05-2011 om 20:08

Nou....

Eerlijk gezegd...gezond eten, mijn huid goed verzorgen en klaar. What you see is what you get, zoiets.

Voor de hand liggend

Een mechanische oplossing die wellicht nogal voor de hand ligt, maar wel heel goed werkt is natuurlijk kleding kiezen waarin kipfilets en andere hangende en/of uitstekende lichaamsdelen enigszins worden verhuld. Je ziet mij niet meer in minirok. Lage broektailles, daar doe ik ook niet aan en zo is er wel meer te bedenken.

En o ja, zonder oogmakeup vind ik mezelf er ook een stuk beroerder uitzien, dus 's ochtends neem ik altijd even de tijd voor wat oogschaduw en mascara.

Chris

Vic

Vic

17-05-2011 om 21:17

Badkamerlicht

Ik heb in de badkamer een plafondlamp en twee lampjes naast de spiegel. Soms doe ik per ongeluk die twee lampjes aan, dan zie ik er beduidend slechter uit. Voor mijn humeur en zelfvertrouwen is het dus beter om in wat gedempter licht te staan.

Anna3

Anna3

17-05-2011 om 21:38

Speciale slaap-beha

Ik zag ergens (op tv?) een speciale uitvinding om zo'n verticaal gerimpeld decollete te verhelpen, dat je krijgt doordat je op je zij ligt en je borsten die kant op hangen. Een heel erg verstevigde beha als het ware.
Het zijn een van de weinige momenten waarop ik blij ben met mijn A-cupje.

Tirza G.

Tirza G.

17-05-2011 om 23:53

Golden girls

Je bent zo te lezen van mijn leeftijd, dus dan ken je vast de Golden Girls wel. Met Blanche, die mannenverslindster. En díe had in die jaren al een sex-dilemma: als je bovenop gaat, komen je borsten beter uit want die hangen dan gezellig en vol naar beneden. Maar ja, je gezícht. Dat hangt ook gezellig en vol naar beneden. Als je onderop gaat, heb je een instant-facelift, alles glijdt zo mooi naar achteren. Maar ja, je borsten zwabberen naar de zijkant Dilemma's, dilemma's
Ik heb gelukkig de drang niet om mezelf te fotograferen met mijn mobiel. Dat vind ik toch zo'n rare uitgangspositie! Ik denk dan altijd: tja, ik fotografeer blijkbaar het liefst mijn eigen onderkinnen

Tirza

Spiegel

Mijn moeder heeft in de gang een spiegel van rookkleurig glas. Lelijk ding, maar wat zie je er toch altijd goed uit in zo'n spiegel. Ik snap ook niet dat ze in pashokjes heldere spiegels en tl-licht hebben, ik denk dat ze met zo'n rookkleurige spiegel en softtoneverlichting veel meer kleding verkopen.

skik

Tirza

Tip van cabaretiere Joan Rivers voor sex op gevorderde leeftijd: black out drapes.

skik

Merel

Merel

18-05-2011 om 11:15

Oh ja mobiel

Oh ja, ik fotografeer mezelf nooit meer met mijn mobiel of camera, zo'n uitgestrekte arm en 5 onderkinnen, ik kan het niet. Ziet er niet uit. Ik denk dat ik om wat meer afstand tot mijn camera te bereiken automatisch mijn nek intrek (en kan het niet laten, heb het bewust wel eens niet proberen te doen) dus ik maak dat soort foto's gewoon niet meer.

Foto's moet je laten maken

door iemand die van je houdt en bij goed licht. Ook al houd je enorm van jezelf, een mooie foto maken met een gestrekte arm en je camera/mobiel - hm nee, ik heb het laatst geprobeerd: vreselijk!

Licht van de ondergaande zon

dat geeft een mooi effect en maakt je nog mooier dan je al bent. Het hoeft niet met een ondergaande zon op de achtergrond, maar de lichtval ervan. Dat bedoel ik.

groetjes van Purk

Tihama

Tihama

18-05-2011 om 20:29

Haha

Op vakantie wil mijn man ook altijd zo lang op het strand blijven tot hij die perfecte lichtval heeft voor foto's. Ik heb een hekel aan poseren, maar goed, dociel en volgzaam als ik ben doe ik het dan toch maar.
En ik geef direct toe: ik ben zelf daarna altijd enorm onder de indruk van het effect. Ik heb dan nooit make-up op (strand en vakantie en zo), maar dat licht geeft zo'n schitterend effect!

Tihama

+ Brunette +

+ Brunette +

19-05-2011 om 01:05

Tip voor in de slaapkamer

In rood licht zie je pukkels en rimpels veel minder goed. Sindsdien begrijp ik waarom rode verlichting zo populair is in sexclubs en dergelijke

Margriet*

Margriet*

19-05-2011 om 22:38

Haha brunette

Had jij als eerste de rode verlichting of had je de inspiratie ergens anders opgedaan.... Ik bedoel hoe kom je aan de ervaring?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.