Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fiegel

Fiegel

30-11-2009 om 12:00

Mensen die op de vlucht zijn in films...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

01-12-2009 om 18:43

Ziejewel ziejewel ziejewel

Dáárom word ik niet vermoord, ik heb m nou he-le-maal door. Ik ben te viezig. Daar is voor CSI geen doorkomen aan. Alleen superschone mensen worden vermoord.

Pfew. Wat een opluchting.

Tirza

Grinnik

Bij Baantjer moppert de Technische Recherche dan tenminste nog eens dat er wat vaker een sopdoek door een kamer moet ) (in de boeken dan, de TV-Cock heeft daar ook geen tijd voor )

Primavera

Primavera

04-12-2009 om 21:47

Over csi gesproken

Het viel me op bij de laatste afdeling die ik gezien heb dat één van de dames uit het CSI-team met een WITTE lange broek tot op haar hielen, rustig gehurkt in het midden van het bloedbad van een meervoudige moord naar eventueel bewijsmateriaal zocht en daarna nog steeds een kraakschone broek hield zonder ook maar één spatje erop.
Primavera

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2009 om 22:07

Wit

wit is hier in huis als een magneet, er MOET een vlek op....heb het niet gezien, maar het lijkt mij onmogelijk

Tirza G.

Tirza G.

04-12-2009 om 23:38

Primavera

Die dame heeft waarschijnlijk níet op een Nederlandse basisschool gezeten. Daar blijf je namelijk geen dag schoon, zeker niet in de onderbouw. Dus daar leer je zooien

Sorry. Melig. Gooi een draadje uit O&School erdoor

Tirza

Maxime.M

Maxime.M

05-12-2009 om 00:40

Met hun rug ernaartoe

Als ze een boef hebben uitgeschakeld, gaan ze daarna vaak ook nog even zitten uitpuffen, uithuilen binnen handbereik van de boef...met hun rug ernaartoe... ik zou maken dat ik wegkwam en inderdaad ook nog even dat wapen meenemen, zodat ie niet alsnog op kan staan en achter je aan kan komen.
Oh en als ze dan het nieuws kijken, waar iets heel belangrijks op komt over wat er aan de hand is, dan zetten ze het halverwege uit. Terwijl ik dan het gevoel heb dat het nieuwsbericht nog lang niet is afgelopen en je misschien nog wel wat essentieels kan horen.
Tevens kijken ze altijd hele ouderwetse televisie, altijd zwartwit films uit het jaar nul. Je ziet ze nooit eens David Letterman of Oprah kijken.

Maxime

Julie

Julie

11-12-2009 om 22:26

Wachtwoorden

en woorden als "not found" als ze in een database hebben gezocht, staan vaak met koeienletters op het scherm, echt in een balk van links naar rechts.

Tirza G.

Tirza G.

16-12-2009 om 22:45

Telefoon!

Ze weten altijd alle telefoonnummers uit hun hoofd (die in US-series altijd beginnen met 555) en de andere kant pakt ook vrijwel meteen op. Piep-piep-piep nummerrrrr 2 seconden en praten maar.
Ik ken denk ik alleen slome mensen. Het duurt toch altijd effe voor ze opnemen. Of ze hebben nummerherkenning, dat kan ook natuurlijk.

Tirza

Computers

En élke zoekterm is ook altijd meteen goed (nouja, behalve dan wanneer er NOT FOUND in koeieletters op het scherm komt te staan dan, hahaha).
Die toetsenborden maken ook altijd hetzelfde irritante geluid trouwens. Brrrrr.
Ook zo knap: vage foto's kunnen ze altijd perrrrrfect verscherpen en uitvergroten. Als ik dat probeer met een ietwat onscherp uitgevallen foto wordt het niks

Maar stel nou even dat

Je naar een film kijkt, waarin mensen eerst moeten eten, naar de wc gaan, een kwartier rondrijden op zoek naar een parkeerplaats, de auto op slot doen, alle lichten in het enge gebouw ontsteken, voor het computerscherm hun leesbril erbij pakken om de minuscule letters van het bericht 'not found' te ontcijferen, hun agenda doorspitten voor het telefoonnummer van die-en-die leidinggevende, voordat ze in een grote groep en met flodderhaar, zonder make-up en geschoeid in zeer sensible shoes en dikke parka's op zoek gaan naar de moordenaar.

Klinkt als een Europese film, of niet? Een Zweedse crimi ofzo.

Chris

Chris

Ik hou wel van Zweedse crimi's

Amanda

Amanda

18-12-2009 om 13:06

Ik word er altijd zo door afgeleid

Dit zijn nou allemaal precies die dingen waarom ik niet met mijn man naar dezelfde film kan kijken.

Ik kan me meestal de eerste tien minuten nog inhouden. Dan komt er een zacht tssssss. Gevolgd door een gefluisterd jaaaahoor. En als ik Dat Kán Toch Helemaal Niet niet meer kan binnenhouden is het gedaan.

Film voor man weer verpest (mens hou nou je klep het is een fílm hoor, dan kan dat gewoon). Maar ik kan er niet tegen en dan ga ik maar weer een wasje strijken of andere nuttige dingen.

Haha amanda

Hier van hetzelfde laken een pak, met dat verschil dat mijn man het inmiddels geaccepteerd heeft zodat we de meeste films gewoon samen kunnen kijken. Films die hij echt graag zonder commentaar wil kijken, kijkt hij dus ook alleen. Dat gun ik hem wel

Lou

Lou

18-12-2009 om 16:23

Andersom

Ha, hier is het andersom. Zit ik lekker midden in een film, klinkt het opeens naast me op de bank: "Toen bestónd die auto nog niet hoor". Of: "Op die computer kán dat helemaal niet". Of, nog erger: "Wat een antiek beeldscherm gebruiken ze." Ja, NOU EN. Ik volg het verhaal, ja. Grrr.

groet,

Lou

Nasha 1st

Nasha 1st

18-12-2009 om 20:04

Mijn man

is kampioen in het vinden van films waar je 30 schoten in een halve seconde hoort gaan. En waar dan geen enkele dooie valt....vind het altijd knap....Met de UPC box heb je veel van die oude-film-kanalen, en daarin die films is dat altijd heeeeeeel erg....

Emmawee

Emmawee

18-12-2009 om 20:06

In het verhaal

Ik heb een paar maanden op de filmacademie gezeten. Dan kun je echt niet meer normaal naar films kijken. Het was daar echt een sport om op continuïteitsfouten te letten, verkeerde camerastandpunten en (heel leuk) microfoons in beeld. Heel vervelend, want ik kijk ook voor het verhaal en laat me graag meeslepen.
Groeten, Maw.

Lol

Mijn man doet dat ook Lou, vooral als het om computers (zijn vak) gaat. Errug he . Omgekeerd kan hij er weer niet tegen als ik zijn geliefde Star Trek begin uit te pluizen, dan speelt zich hier ongeveer het Amanda-scenario af, hahaha!

En emmawee

Op www.imdb.com kun je van alle films ook hele lijsten van dat soort 'goofs' terugvinden, ook dingen als 'in die en die scene zit haar haar opgestoken, en 2 seconden later hangt het opeens los' e.d. Gek genoeg zie ik die dingen nooit. Ik heb 1x in een of andere film een cameraman weerspiegeld gezien in een autoruit, maar verder kijk ik dus gewoon over dat soort dingen heen

Massi Nissa

Massi Nissa

19-12-2009 om 07:50

Star trek

Ik ben ook een groot Star Trek fan geweest (nu al jaren niet meer gezien), vooral TNG. Wat mij altijd lichtelijk verbaasde is dat ze geen veiligheidsriemen in die stoeltjes hadden. Elke keer als ze beschoten werden door de Borg ofzo, vloog iedereen door de cockpit. Er zijn trouwens van Star Trek hele leuke bingospellen te downloaden met alle veelgebruikte frasen en gewoontes van de crewleden. Google maar eens op "Star Trek drinking game" and ye shall find.
Groetjes
Massi

Kiki

Kiki

19-12-2009 om 13:26

O amanda, ik ben ook zo

Ik ben echt een enorme criticaster op filmgebied. Ik ben niet zo leuk om een film mee te bekijken en dat weet ik
Vandaar dat ik zelden een film kijk. Ik kan ook helemaal niet tegen nutteloos bloot en nutteloze seksscenes. 'O de wereld vergaat, O lieverd, ik wil je, kom in mijn armen' Ja hoor, vast! Ze hebben toch niets beters te doen, de wereld redden ofzo.
oooo en ik kan al helemaal niet tegen een scene waarin de hoofdpersoon met een hand aan een klif hangt met onder hem een poel van kolkende lava en dan komt hoofdpersoon 2 en die trekt hem terug precies gelijk nadat hoofdpersoon 1 loslaat
Jaaaa hoor, as if, ik kan niet zo lang aan een hand hangen, laat staan dat ik iemand op die manier even kan redden en van de klif veilig omhoog weet te trekken

Ik was laatst naar "komt een vrouw bij de dokter" geweest, ik heb niets van die film overgelaten, wat vond ik het een slechte film (man gelukkig ook, dat zeikt wel zo prettig af) Lees ik daarna allemaal goede recensies, hebben die naar dezelfde film gekeken denk ik dan.

Fimo, hahaha

Tops, ben het met je eens over die gefimokleide (is dat wel een woord?) buitenaardse wezens. Die Ferengi uit Deep Space Nine bijvoorbeeld vind ik geen klap aan. The Next Generation is bij mij ook favoriet, met de enige echte (okee, naast Kirk) captain: Jean-Luc Picard!

Dat van die veiligheidsgordels is inderdaad hilarisch

Nasha 1st

Nasha 1st

20-12-2009 om 12:16

Ik moet wel zeggen

dat in de tijd van Kirk de buitenaardse wezens ongeloofwaardiger er uit zagen dan in latere series...de technieken waren duidelijk verbeterd. Maar nog altijd verbaas ik me erover dat ze er allemaal zo "menselijk" uitzien. Alsof buitenaards leven allemaal net als wij op 2 benen lopen, ogen, oren, neus mond en armen enzo hebben.....maar ik vind het wel geweldige series......"beam me up scotty!" Sure.....

Juist

Dat zeg ik altijd bijna letterlijk tegen manlief, van die buitenaardse wezens dus. Ik vind wat dat betreft 'Men in Black' stukken fantasievoller!

Tirza G.

Tirza G.

22-12-2009 om 11:08

En........

dat het verschil tussen mannen en vrouwen nog altijd zo duidelijk te zien is, verbaast me ook altijd. Vaak zelfs in de pakjes. Tóch een leuk decolleteetje in je zilver glimmende jumpsuit.

Tirza

Jahaa, seven

Daar mag mijn echtgenoot ook graag naar kijken. Overigens, de enige met een echt decolleté is Deanna Troy, ook weer volgens echtgenoot . Seven of Nine draagt hooggesloten pakjes.

Nasha 1st

Nasha 1st

23-12-2009 om 22:34

Overigens

zit weer eens Harry Potter te kijken....over ongeloofwaardig gesproken....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.