Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marli

Marli

10-05-2010 om 16:56

Met dit weer zwemmen in buitenbad?

Het buitenbad van ons buurtzwembad is weer open, en nu vroeg ik me af of het heel idioot is om daar met de huidige temperaturen (12 graden vandaag, brr) te gaan zwemmen. Maakt het niet zoveel uit hoe het weer is, als je eenmaal in het water ligt? Of is het echt veel te koud? Is er iemand hier met ervaring?
Ik vraag het omdat ik dol ben op zwemmen (en dan bedoel ik sportief baantjes trekken, in een flink tempo) maar het binnenbad veel te druk en chloorderig vind. Dus ik sla meestal mijn slag in het buitenbadseizoen, maar ik heb het nooit met dit soort weer geprobeerd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon doen!

Het water is lekker verwarmd, mijn ervaring is dat zeker als je baantjes trekt het prima uit te houden is....Juist lekker als het water warmer is dan de buitenlucht!

Ingrid

angel3

angel3

10-05-2010 om 17:31

Als water verwarmd is

dan is het lekker maar anders brrrrrrrrrrrrrrrr

Yaron

Yaron

10-05-2010 om 17:37

Ik niet

Zwmmen in een buitenbad met dit weer heb ik nooit meer gedaan sinds ik niet meer hoef te schoolzwemmen. In het water ging nog wel, maar van de kleedkamer naar het bad en weer terug vond ik vreselijk, vooral het koude bad waar we eerst doorheen moest lopen. Ik niet buiten dus, ik zwem wel graag in een warm binnenbad.

soepstengel

soepstengel

10-05-2010 om 18:25

Dochter is woensdag een middag geweest

Het is even wel koud maar als je doorzwemt wordt je wel warm zegt ze.
Ze was alleen zo dom geweest om daar ook te gaan zitten kletsen op het gras. "ik heb t nog nooit zo koud gehad mam!" Dus kwam ze toch maar gauw terug hahha!

Ja hoor

Ik heb het al lang niet meer gedaan bij gebrek aan een buitenbad, maar anders..Als het verwarmd is, is het prima te doen.Vooral als je je badjas meeneemt.

Damajo

Marli

Marli

10-05-2010 om 20:49

Dank!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens het zwembad bellen om te vragen of het water verwarmd is. En als dat zo is, ga ik het erop wagen. Brrrrr

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.