Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mijn nieuwe verslaving

Een bekentenis.
Ik had al heel lang zo'n zakje met lange ballonnen, om iets van te vouwen en zo. Laatst mijn vriend iets van gemaakt, was niks. Ik kijken voor dochterlief op Youtube hoe zo'n hondje moest.
Voor ik het wist lag de zolder vol met allerhande hoeden, bloemen en beesten e.d.
Ik dacht dat dit normaal gedrag was.
De volgende dag moesten alle gemaakte dingen van dochter mee naar beneden en hup, weer maakte ik allerlei dingen voor haar, beestjesarmbanden, een waterjuffer, nog een bloem, nog een ander beest, noem maar op. Toen was de zak opeens leeg!
's Middags nieuwe ballonnen kunnen kopen, gelukkig! "Doet u maar meteen 2 zakken!"
He he, ik voelde me de koning te rijk.
Daarna weer aan het knopen en draaien.
Ook nog een bewerkelijk paardje gemaakt, tot vriendliefje gisteravond zei: en nu gaan we samen een serie kijken hoor, nu maar eens stoppen met die ballonnen!
Is er iemand die dit herkent? Kan ik terecht bij de AB (anonieme ballondraaiers)?
Help!

Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

05-05-2010 om 07:03

Ik denk

... dat de school/club van je dochter heel blij met jou is bij de volgende open dag!

Polly Shearman

Polly Shearman

05-05-2010 om 09:05

Whahaha

volgend jaar ga je verkleed als pipo op de koniginenmarkt staan!!
of ga vandaag al ergens op een bevrijdingsfestival!!!

whahahah

Mirage

Mirage

05-05-2010 om 09:29

Setje

Hier heb ik per ongeluk wat smink spullen liggen. Kinderen zijn er nu al zat van, ik zoek nieuwe slachtoffers

Vonda

Waar had je die dingen vandaan dan? Ik had laatst zo'n setje gekocht bij Zeeman - dat was natuurlijk ook dom - en die ballonnen waren waardeloos.

Groeten,

Temet

Vonda

Vonda

05-05-2010 om 22:21 Topicstarter

Temet

Ik was natuurlijk naarstig op zoek naar nieuwe ballonnen toen de eerste zak op was en zag hele mooie op internet, zoek maar eens op modelleerballonnen, daar kosten ze in setjes van 100 stuks zo'n 10,20 euro (en nog verzendkosten natuurlijk). Waar ik ze uiteindelijk kocht: bij ons in het durpie, we hebben zo'n klein outlet-zaakje met allemaal hele goedkope spullen en daar verkochten ze ze, zakken van 100 voor 7 euro. Nog wel te doen dus. Maar die op internet zijn vast kwalitatief nog een slagje beter en dan heb je ook meer keuze in kleuren (die van ons zijn gemaakt in China, knapt wel eens wat maar dat lijkt me normaal).
Ik hoorde ook dat speelgoedketens ze wel zouden verkopen maar dat heb ik zelf nog niet gecheckt.

Sorry forumbeheer, ik heb lang nagedacht waar dit draadje zou thuishoren maar blijkbaar staat hij hier bij 'eigen huis en tuin' toch niet terecht...

Groetjes,
Vonda

PS en nu ga ik gauw weer op youtube kijken voor nieuwe ballonprutsdingen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.