Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Minder druk op OO?

Hallo allemaal,

Naar mijn idee is het hier een stuk rustiger op het forum dan een paar jaar geleden, klopt dat?

Misschien zit ik er helemaal naast hoor, daarom hoor ik graag jullie reactie`s.

Met vriendelijke groet,

Olijvje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weet het niet zeker

Het valt me inderdaad op dat het in de rubrieken Babytijd en Dreumestijd wel erg stil is vergeleken met een paar jaar geleden toen ik hier ook wel eens postte in de tijd dat ik zwanger was van mijn oudste zoon.

Maar hoe het komt?

Chris

tonny

tonny

08-10-2009 om 22:16

Misschien zijn de zwangeren/ babymoeders van nu elders?

Op een ander forum?

tonny

Ja vind ik ook

dat het rustig is bij zwanger, bevalling en babytijd. Bij de dreumissen ben ik nog niet.

Nu moet ik zelf ook toegeven dat ik er weinig ben, ik heb zelf minder te vragen en ook minder behoefte om te lezen.

ilsepilse

ilsepilse

10-10-2009 om 22:05

Zelf een forum nu

en dat vraagt ook wat onderhoud

Olijvje

Olijvje

12-10-2009 om 09:34 Topicstarter

Hum

Deze draad zegt qua lengte genoeg denk ik.........

Nou ja, ik was gewoon benieuwd want het viel mij de laatste tijd wel op. Ik schrijf hier nooit zoveel maar mag altijd wel graag even lekker rondsnuffelen hier.

En eerder kwam ik nooit door alle berichtjes heen, tegenwoordig ben ik er zo door.

Olijvje

Tirza G.

Tirza G.

12-10-2009 om 12:38

Misschien

is dat ook een kwestie van ervaring ofzo? Ik vond het forum (toen ik nog een jong Tirzaatje was) behoorlijk overweldigend, zo veeeeeeel rubrieken, zo veeeeeel draadjes, zo veeeeeeeel postings.........nu heb ik dat veel minder. Puur routine. Hoppetee. Klik klik klik en klaar.
Je zou je vraag eigenlijk aan beheer voor moeten leggen, die hebben ongetwijfeld de statistieken

Tirza

Forumbeheer?

Ja, dat zat ik ook te denken, Tirza, op die vraag kan forumbeheer gemakkelijk een antwoord geven.
Er staat nu trouwens op de aankondiging van het forum op de hoofdpagina: 'Met zo'n 20 tot 30.000 nieuwe berichten per maand...'. Stond dat er altijd al zo of was het eerder 'Met zo'n 30.000 nieuwe berichten per maand...'?
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er zich nog maar weinig zwangeren hebben gemeld in de april en juni 2010-draadjes in gezellie en dat valt me wel tegen ten opzichte van een paar jaar geleden (om maar een willekeurig (yeah right!) voorbeeld te noemen!).

Vonda

Olijvje

Olijvje

14-10-2009 om 10:13 Topicstarter

Nou ja

We zullen alleen via formumbeheer hier een antwoord op krijgen. Maar ik heb echt het idee dat het hier op het forum in z`n algemeen een stuk rustiger is. En was dus benieuwd naar jullie meningen hierover.

Maar wie weet komt het ook omdat ik nu wat meer ervaring heb zoals iemand zei, dat zou best kunnen.

Olijvje

30 dagen

Olijvje, 'vroeger' stond het forum standaard ingesteld op laatste 30 dagen. Dat is veranderd naar laaste 7 dagen, omdat het zo druk was.
Het is dus niet zo gek dat je er nu wel door kan komen en toen niet.
Groet,
Miriam Lavell

Dendy Pearson

Dendy Pearson

14-10-2009 om 16:39

De enige rubriek

waar ik echt soms nog nieuwe dingen lees is ouders en school. Verder heb ik het idee dat alles al eens geschreven is. Ik heb nu zelf weer een baby, maar babytijd vind ik helemaal niet meer zo boeiend.
En volgens mij komen er geen nieuwe bezoekers meer bij, maar is het vooral een vaste kern die nog post. En daarvan weet ik inmiddels wel ongeveer wat hun mening is, wie het altijd met elkaar eens is en wie er op wie hakken. Dus draadjes worden voorspelbaar.
Ik kijk zo om de dag nog wel of er iets nieuws is, maar echt boeien kan het me niet meer. Best jammer eigenlijk!

Dendy

Tja

De toekomstige nieuwe gebruikers van OOL zijn natuurlijk wel die posters in Zwangerschap en Babytijd!

Als er daar niet veel meer bijkomt en alle oudere ouders het allemaal wel weten, wordt er dadelijk alleen nog gepost in Off-topic.

Maar hoe komt het dat er weinig nieuwe bezoekers bij komen, dat is de vraag? En is dat ook echt zo?

Chris

Fraz

Fraz

16-10-2009 om 00:03

Tja2

ik kijk nooit meer bij de eerste 7 rubrieken dus het was mij niet eens opgevallen. Maar nu je het zegt. Die rubrieken zijn akelig rustig. 6-12 en pubers zijn drukker. Blijkt dan toch dat vooral de mensen/ouders van het begin zijn blijven hangen (kinderen worden langzaam ouder) en er weinig nieuwe lichting bij komt. Tja misschien komt het omdat als je niet heel vaak reageert (ik maar af en toe) je niet echt het gevoel krijgt dat je er bij hoort ofzo. Maar goed ik weet het niet eerlijk gezegd. Misschien als de site een make-over heeft gekregen het weer nieuw bloed aantrekt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.