Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-02-2009 om 12:12
Ik zag afgelopen week voor het eerst de reclame van mooiemensen.com. Ook gezien? Voor wie het niet kent: het is een datingsite waar je je alleen voor mag aanmelden als je echt aantrekkelijk bent. Blijkbaar moet je eerst door een soort ballotagecommissie. Dit stuit me toch werkelijk tegen de borst. Ik vind het erg oppervlakkig als je alleen in contact wilt komen met knappe mensen. En wat maakt iemand tot een knap mens? Bij die selectie zal het toch neerkomen op persoonlijke smaak van degene die moet 'keuren'.
Ze geven zelf als motivatie voor deze site o.a. dat het voor knappe mensen ook lastig is om te daten, juist door hun uiterlijk. Dat zal soms best, maar jee, er zijn ergere problemen toch?
Er is ook een datingsite voor hoogopgeleide mensen. Hoewel ik wat moeite heb met dit soort hokjesgedoe kan ik me dáár nog wat bij voorstellen.
25-02-2009 om 09:31
Mooier worden
Ik heb alleen maar relaties gehad met mannen die ik daarvoor al een tijdje kende. Volgens mij was het nooit liefde op het eerste gezicht vanwege een oogverblindend uiterlijk. Als ik ze eenmaal leuk vond ging ik ze ook veel knapper en aantrekkelijker vinden.