Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Margriet*

Margriet*

05-09-2009 om 21:47

Must haves deze winter

Paars, hoge laarzen en wat nog meer? Voor dat ik gericht ga winkelen iemand nog tips?
Dan shop ik op mijn verworven woensdagochtend (jongste zit net op school!!) snel mijn winteroutfit bij elkaar.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Glanzende leggings

Die op satijnen broeken lijken (je weet wel uit de tijd van grease) en dan onder een lange trui die net boven de knie valt en dan over de trui een brede riem. Ik heb geen verstand van mode, maar als onze jongste het wil is of komt het in. Die heeft daar een neus voor en is vaak de trendsetter van de klas. O,ja en paars...maar dat had ze vorig jaar al. Trouwens die glanzende leggings zouden mij ook niet (meer) staan...
En dan maffe hoge gympen eronder, met fluoriserende veters (eventueel 2 verschillende) en het kan ook nog met beenwarmers en brede laarzen.
Bij lets-dance zag ik irene moors hetzelfde gekleed.Dus dan moet het toch wel 'in' zijn?
groeten albana

Gothic en miss etam

Als er nou iets is wat ik afgrijselijk vind is het wel gothic-kleding en zeker de fluwelen jurken die sommige vrouwen aanhebben. Miss Etam vind ik weer wel leuke kleding hebben. Zo zie je maar Bastet, ieder heeft zijn eigen smaak.

Vic

Vic

07-09-2009 om 09:43

Rolletje vet?