Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

joos

joos

17-08-2010 om 15:12

Muziekvraag: laten we schuilen tegen de regen

net liet mijn jongste een liedje horen op de computer: laten we schuilen tegen de regen, uit Sesamstraat. Toepasselijk liedje op dit moment! Hoewel ik dit liedje nog nooit heb gehoord op de Sesamstraatmanier, kon ik het refrein meteen meezingen omdat me dat heel bekend voorkwam. Ik meen het dus al eerder gehoord te hebben, maar dan voor volwassenen uitgevoerd, dus niet de Sesamstraatversie. Googelen helpt me niet verder, dus weet iemand hier welke uitvoering ik bedoel? Het wordt volgens mij gezongen door een man, een beetje Boudewijn de Groot-achtig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

17-08-2010 om 20:22

Als ik google

krijg ik deze tekst:

“Ik voel een druppel op mijn wang en een druppel op mijn kin, dat wordt een buitje ben ik bang en ik sta er midden in.
Ik doe mijn kraag omhoog en denk wat nuuuu….
Maar gelukkig daar is Pino met de paraplu!

Laten we schuilen, tegen de regen, tegen de regen en tegen de kou. Zo’n regenbui daar kan ik echt wel tegeeeen.
Maar liever sta ik nou, liever sta ik nou, liever sta ik nou, naast JOU!

Maar ja.. volgens google is die toch echt van Pino, ben je er al achter van wie het zou moeten zijn?

Groetjes
Maxime

joos

joos

17-08-2010 om 20:58

Maxime en floor

De tekst en de wijze van het refrein dat in Sesamstraat zijn dus hetzelfde als in het lied dat ik bedoel, alleen wordt het in mijn hoofd dan gezongen door een serieuze man. Maar door wie en in welk lied, dat weet ik dus niet. Nou ja, morgen weer een regenachtige dag, dus weer uren de tijd om te googelen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.