Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mystery food uit het vriesvak

Door overvolle agenda geen tijd gehad voor mezelf boodschappen te doen buiten koffie en wcpapier. Kinderen naar papa gebracht en ik rammel van de honger. Niets in huis alleen een pot asperges. Die heb ik naar binnen gewerkt en toen het vriesvak maar eens opengetrokken. Hamburgers, kipnuggets, broccoli (heb mijn groente al binnen), niets kan me bekoren. Maar dan helemaal achterin vind ik een diepvrieszakje met iets bruins erin, absoluut ondefinieerbaar. Ik heb het ongetwijfeld ergens dit jaar gemaakt en een deel ingevroren. Maar wat? Ik kan me alleen maar tomatensaus en gehaktballen herinneren die ik of heb ingevroren,of aan vriend heb meegegevn. Ik ben de substantie nu aan het ontdooien in de magnetron. Net even geproefd: het smaakt en ruikt heerlijk. Het kan soep zijn, omdat de buitenkant al ontdooit is en vloeibaar is.

Spannend. Misschien in het vervolg toch maar de Rob Geus-methode hanteren: labellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fleur Mas

Fleur Mas

04-09-2011 om 20:13

En en en

Inmiddels bijna een uur verder, ben nu wel heel benieuwd wat het was..........of hang je inmiddels al boven de wc

Ik gok

Satésaus?
Vind 't wel intrigerend...

Tirza G.

Tirza G.

04-09-2011 om 22:44

hachee.

Tirza

Vondst

Zo was ik een keer aangenaam verrast dat ik achterin de vriezer zowaar nog een bak bananenijs vond. Ik wilde het ijs in de dessertschaaltjes scheppen, maar vond het er ineens zo merkwaardig uit zien. Bleek het zuurkoolstamppot te zijn...
Wat een deceptie!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Belle Époque

Belle Époque

05-09-2011 om 00:16

Oh jee...!

De Paprika-maïs-zalmsoep die je schoonmoeder zo goedbedoeld had meegenomen, terwijl ze kon weten dat je allergisch bent voor paprika, geen maïs mag vanwege je Southbeach en drie dagen het zuur krijgt van vis...! Omdat je het niet weg kon gooien waar zij bij stond heb je het maar even achterin de vriezer geparkeerd. Dat was, even nadenken... Ja, dat moet in 2006 zijn geweest...

Fély

Fély

05-09-2011 om 12:18 Topicstarter

Het was.....

Gebonden ossenstaartsoep. Ik kan me alleen absoluut niet voorstellen of herinneren dat ik daar spekblokjes in gedaan heb. Het was wel heel erg lekker .

Nee, in Duitsland is er geen supermarkt open op zondag en ik had ook geen zin om iets te halen.

Margriet*

Margriet*

05-09-2011 om 20:34

Belle

Ik lig dubbel..............

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.