Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2009 om 22:33

Nanny mc phee, wat een leuke film!

ja, heeeeeel voorspelbaar, maar ik vond het echt leuk....en ik zal wel achterlopen, maar inderdaad, ik heb hem net pas voor het eerst gezien....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha nasha!

Hier hadden we hem ook 'gemist' in de bioscoop, maar we hebben genoten. Heb de kinderen net in bed gekieperd, inderdaad erg leuk! Voor alle leeftijden..die van 8 had lol, maar zelfs mijn brugklasser vond het nog leuk! En ik ook...al blijf ik me bont en blauw ergeren aan de reclameblokken op de commerciele zenders, een van de redenen dat ik zelden een film op tv kijk...

Ingrid

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2009 om 23:02

Oooh!

ja, die reclameblokken, irritant!!!

maar, kijk nou wat ik vind! http://www.pathe.nl/film/6186/nanny-mcphee-and-the-big-bang/

Aïda

Aïda

29-12-2009 om 23:27

Ik baal

dat ik hem niet heb opgenomen voor de kinderen.. Na zo een hele week laat moesten ze vandaag optijd..
En ik heb genoten van die film, stom dat ik daar dan altijd weer te laat aan denk.
Volgende keer beter

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2009 om 01:02

Ja leuk

Ik zag hem ook voor het eerst, erg leuk. Met Emma Thompson en Colin Firth kan er ook weinig misgaan lijkt me

Guinevere

Guinevere

30-12-2009 om 10:47

Opgenomen

Ha, ik heb 'm gelukkig opgenomen omdat ik het te laat op de avond vond voor zoon van 7. Daar gaan we dus eens heerlijk naar kijken op oudejaarsdag of nieuwjaarsdag. En fijn door de reclamesh*t heenspoelen!

Vera*

Vera*

30-12-2009 om 11:15

Gggrrr

Het eerst reclameblok kwam al na 12 (!) minuten film. Dit was trouwens ook zo bij Home Alone en Home Alone 2 op dezelfde zender.
Hier hebben de kinderen hem niet gezien, ze zijn allebei ziek.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 11:22

Vera

dat is standaard hoor, die blokken zitten op vaste momenten....heel irri inderdaad....

Pippin

Pippin

30-12-2009 om 12:19

Lidwientje!

'In vond hem als Darcvy woest aantrekkelijk, maar achteraf bleek dat te komen door zijn zwijzaamheid. In elke andere film praat en lacht hij (nog erger) en dan denk ik toch \'nee, dank u wel\'

LOL Same here! Vooral dat lachen brrrrr.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2009 om 12:26

Maar goed

dat smaken verschillen. Ik hoor hem graag praten en zie hem graag lachen.

Pippin

Pippin

30-12-2009 om 12:34

Ja kaaskopje

Inderdaad. Ik denk dat het komt doordat ik een zware austenfan ben. Ik heb die bcc serie al honderd keer gezien, en dan kan ik hem eigenlijk niet meer in een andere rol plaatsen. Hij moet gewoon die stoere zwijgzame, stille-wateren-diepe-gronden Darcy blijven...
Gelukkig voor jou ga ik daar niet over ))

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2009 om 14:16

Oh mr darcy

... volgens mij zijn er toen bosjes vrouwen in katzwijm gevallen om in stijl te blijven

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 23:32

Mr darcy....

woest aantrekkelijk??? Nee dat niet....

Bastet

Bastet

31-12-2009 om 09:27

Ehm...nee

Nee,ik vind hem niet woest aantrekkelijk,iets te braaf hoor!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.