Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nyntje

Nyntje

15-11-2011 om 13:56

Next top model

ik volg het niet maar zag in HvN de winnares voorbij komen. Ben ik nu echt de enige die haar zooo niet aantrekkelijk vind? Onbegrijpelijk dit. Waar kijken die juryleden dan naar vraag ik mij af en ik hoop dat een van mijn meiden nooit een modellencarriere ambieert...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

15-11-2011 om 14:39

Nee hoor

in het weekend kon je de tv niet aanzetten of die 4 meiden waren er.
Mijn vriend zei gelijk (bij de gene die gewonnen heeft) zo die heeft een mooie uitstraling. Nou ik weet niet wat hij zag, maar ik zag het niet.
Ik moet zeggen dat de foto's die ze van haar lieten zien, dat ik die wel heel mooi vond.
Maar gewoon zo naturel, nee ik kon er niets in ontdekken, maar vriend vond haar echt de mooiste.

Dus toen ik vanmorgen vertelde dat ze gewonnen heeft, zei hij arrogant, dat zei ik toch al, ik heb er namelijk kijk op.. haha om je woest om te lachen, maar ik heb nog steeds niet gevonden wat hij nou ziet.. Maar blijkbaar andere wel, anders zou ze niet winnen.

TV-kijker

TV-kijker

15-11-2011 om 17:29

Het is geen miss-verkiezing

"Ben ik nu echt de enige die haar zooo niet aantrekkelijk vind? Onbegrijpelijk dit."
Nee hoor, dat is niet onbegrijpelijk. Als model hoef e niet bloedmooi te zijn. Wat je wel moet zijn is geschikt voor op de catwalk en fotogeniek, en dat is wat anders. Echte mooie meisjes vind je bij miss-verkiezingen. En HNTM is geen miss-verkiezing.

Isabella

Isabella

15-11-2011 om 18:16

Dat is het ergste niet

Omdat mijn dochter HNTM volgde heb ik het half en half ook gezien. Nu is Tamara niet alleen niet de knapste maar ze is vooral een vreselijke meid, erg arrogant en gemeen. Het zal best zo zijn dat haar het een en ander in de mond is gelegd maar dan nog, gezegd is gezegd.

Tirza G.

Tirza G.

15-11-2011 om 22:51

Tja

Dat zijn de tools die je nodig hebt om het in dat vak ver te schoppen. Ik heb me blind geergerd aan Riquelle. En dat is wonderlijk, want ik erger me eigenlijk nooit. Dacht ik.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.