Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Simone

Simone

01-02-2012 om 08:43

Nick en simon

Een tijdje geleden was hier een discussie: wie is er leuker, Nick of Simon? Nu is er een follow up, zie http://www.nu.nl/achterklap/2729461/vrouwen-willen-nick--simon.html

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

01-02-2012 om 11:38

Twee

Maar met Nick en Simon heb je er twee tegelijk, dat is meteen het dubbele van alleen Chris Zegers of de buurman. Dat zet tenminste zoden aan de dijk.

Fiorucci

Fiorucci

01-02-2012 om 17:59

Tijgeroog

Liever een Chris dan Nick en Simon samen..)

Vic

Vic

01-02-2012 om 18:51

Chris

Dat vind ik nou helemaal niets. Dat is toch die gast van de zwitserlevenreclame? Zo'n ongewassen type?

Chippie

Chippie

01-02-2012 om 20:31

Vic; ongewassen type

Ik vind Chris juist zo'n over-de-top-gestyld-ongewassen-type. Blousje precies genoeg gekreukeld, maar niet te. Zo'n bij elkaar gestyld setje wat echt niet ergens onderuit een rugzak komt. Haren in zo'n surfers-look-door zoutwater uitgebleekte-coupe-met-bijbehorende-tan waar de kapper/zonnebank uren mee druk is geweest.Het heeft iets vreselijk neppigs, en juist dat vind ik een hoog afknapgehalte hebben.

Fiorucci

Fiorucci

01-02-2012 om 20:48

Chippie

Ik vind hem nou geen type om uren bij de kapper te zitten, hij zag er al zo uit voor hij bekend werd.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2012 om 01:30

Eens met fiorucci

Ik 'ken' Chris Zegers niet anders dan hoe hij er uitziet. Zo is hij gewoon. Ik zie niet waarom dat er ongewassen uitziet.

Chippie

Chippie

02-02-2012 om 09:13

Kaaskopje en fiorucci

Ik vind hem niet ongewassen, juist niet. Die 'look' heeft hij en die look is volgens mij behoorlijk gestyled. Ik denk dat hij die blonde, rommelige haardos van de kapper heeft en niet omdat het zoute water zijn haar zo heeft uigebeten...

Roddel en achterklap hè

Nou, door het vorige N&S-draadje kan ik Nick en Simon inmiddels wel uit elkaar houden. Als ze onbekend waren en ik zou ze op straat tegen komen zou ik vast wel even kijken want lelijk zijn ze niet. Maar verleid worden... nee, dank je wel. Chris Zegers vind ik helemaal niks.

Chris

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2012 om 12:09

Zeker roddel en achterklap

Ik heb eens een serie foto's van Chris bekeken en hij is volgens mij wel echt blond van zichzelf en dat warrige, ach dat kan je met een potje van de Hema ook wel zo krijgen, maar ik weet wel zeker dat hij nu blónder is dan 20 jaar geleden. Wie weet om te maskeren dat ook hij de tand des tijds niet kan ontlopen. Ik vind dat geen probleem hoor. Nu staat het nog. Hopelijk ontdekt hij op tijd dat hij met grijze manen ook aantrekkelijk zal blijven.

Fiorucci

Fiorucci

02-02-2012 om 12:47

Tja

Ik heb een zoon met zulk warrig haar, helemaal van zichzelf, die ziet nooit de kapper eigenlijk. Ik mag er elk jaar een paar mm vanaf knippen, en hij koestert zijn manen..)

Isabella

Isabella

02-02-2012 om 12:48

Interessant

Ik heb me jaren geleden echt afgevraagd wat Wendy van Dijk in Chris Zegers zag, en dat zeker na Xander de Buisonjé. Persoonlijk mag ik deze laatste ook niet maar het zag er toch echt een stuk beter uit dan Chris. Maar smaken verschillen, gelukkig maar. Zou hou ik Nick & Simon lekker voor me alleen

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2012 om 13:05

Smaken verschillen

Ja gelukkig Ik vind Xander weer juist niks, iew zelfs

sinas

sinas

02-02-2012 om 13:09

smaken verschillen inderdaad, Ik heb toch meer met types als Thomas Acda, al begint de tand des tijds ook bij hem wel te knabbelen.

Guinevere

Guinevere

03-02-2012 om 10:32

Ach dames

Ach dames, wat nou Nick en Simon of Chris of Dinges? Zijn jullie dan vergeten dat Johnny Depp weer op de markt is?

Fiorucci

Fiorucci

03-02-2012 om 11:41

Guinevere

Dat weet ik, maar dan toch liever Chris..) En mijn eigen vent, uiteraard, die staat met stip op een.

Caitlynn

Caitlynn

03-02-2012 om 15:25

Oh johnny

Dat is nou eens fijn om naar te kijken...

Guinevere

Johnny Depp had ik eigenlijk al aan iemand anders toegezegd (als ik 'm op de motorkap van mijn auto zou vinden). Eerlijk is eerlijk, zij mag eerst

Vic

Vic

04-02-2012 om 17:33

Overigens

Vanavond is er een nieuw programma met Nick en Simon en Katja. Denk niet dat ik het mag kijken

Guinevere

Guinevere

04-02-2012 om 21:39

Wie johnny..

Wie Johnny het eerste vangt mag hem hebben. Maar ja, als Vanessa Paradis toch nog in het spel is, daar valt toch moeilijk aan te tippen. Snif.

Fleur Mas

Fleur Mas

05-02-2012 om 15:22

Niks gemist

Ik vond het enorm tegenvallen,alhoewel N en S leuk uit de verf kwamen,heb ik me enorm geergerd aan Katja Schuurman,die bij elk liedje de lipjes tuitte tot een enorm formaat en heel uitsloverig begon te dansen,maar kan ook aan mij liggen en ik heb nooit een hekel of watdanook gehad aan Katja,maar ik vond haar hier een aansteller eerste klas.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.