Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dropke

Dropke

11-09-2008 om 00:46

Nickname veranderen

Doen jullie dat wel eens. Ik las net, dat iemand hier al een hele tijd op ool zit en haar nick heeft veranderd.Waarom zou je dat doen ? Als ik echt even helemaal annoniem wil zijn verzin ik een andere nick, maar doe dat eigenlijk heel weinig. Waarom zou jij je nick veranderen ?

gr Dropke


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tirza

Ik heb je even gemaild!

Nanny

Nanny

16-09-2008 om 02:39

Praktisch

Och, ik heb een nick genomen omdat dat wel zo praktisch is. Ik gebruikte mijn eigen naam, en toen kwam er iemand die die naam als nick ging gebruiken (neem ik aan, maar er zijn natuurlijk meer hondjes die Fikkie heten). Dus toen ben ik op een nick overgestapt om verwarring te voorkomen.

Overigens woont er een nanny in mijn buurt die op 1 cijfer na hetzelfde telefoonnummer heeft als mijn zakelijke nummer. Da's knap verwarrend en vervelend soms in combinatie met mijn naam......

Nanny, voor deze keer

Tirza G.

Tirza G.

16-09-2008 om 11:09

En?

Kan ik al een supportersbus bestellen om de laaiend enthousiaste menigte naar mijn stulpje te vervoeren, alwaar zij échte koffie geserveerd krijgen en dan live bij mogen wonen hoe ik forum op mijn computertje, hoe ik cavia's verschoon en katten verjaag? Of ben ik wat prematuur bezig?

Tirza

Welnee!

Ik ga onmiddelijk mijn groot rijbewijs halen

Dat jullie mij allemaal kennen van die wandelende takken zeg. Da's toch wel errug privé hoor!!
Lidwientje, geduld is een schone doch tevens noodzakelijke levenshouding in de takkenhobby, zo vrees ik. De eitjes doen er gemiddeld 3-4 maanden over om te rijpen tot tak. En soms komen er zelfs na 9 maanden nog eitjes uit.
n@nny

Bastet

Bastet

18-09-2008 om 07:48

Beschuit met muisjes!! (ot)

Gisteren is ons eerst takje geboren!(sorry Lidwientje)
Hij is heel schattig en heet Michael Jackson.
Onze eitjes staan bovenop een warm terrarium van onze slangen,misschien helpt dat??
Groetjes,Bastet

Hiephiep (zeer ot)

Gefeliciteerd met jullie Michael!! Hoewel je haar misschien even moet omdopen tot Michaela. Deze soort takken kent namelijk alleen meisjes )
En het maakt wel degelijk uit waar je ze zet: hoe warmer, hoe beter (nou ja, niet precies: vanaf 28 graden wordt het toch een ander verhaal). Zelf zet ik eitjes wel eens in de koelkast voor ik op vakantie ga of zo. Weet je in ieder geval dat ze dan even niet uitkomen.
Voor Lidwientje: gewoon volhouden hoor. Maar vind jij de takjes dan wel terug als ze uitkomen in zo'n grote bak?? Zelf houd ik de eitjes altijd gewoon in een klein bakje, dan hoef ik niet iedere dag mijn bril erbij te pakken om te zien of er nog niets is...
n@nny

Bastet

Bastet

18-09-2008 om 15:00

Nanny (heel ot)

Ah,ik dacht altijd dat takken ehm.. onzijdig waren ofzo..
Bastet

tonny

tonny

18-09-2008 om 20:26

Ah bastet

dat vind ik nou wel een sneue naam hoor. Wat voor sociaal leven gun je je takje?

tonny

Bastet

Bastet

19-09-2008 om 07:33

Tonny

Takken kunnen,aan het glas geplakt,zo leuk wiebelen,echt heel swingend,vandaar de naam..)
Bastet

Bastet

Bastet

19-09-2008 om 07:35

Lidwientje

Ja,zo was het,nou weet ik het weer,dank voor je uitleg!
Bastet

Swingende michael

Nou Bastet, dan hoop ik dat jouw tak zich iets meer beweegt dan mijn exemplaren. Vanmorgen heb ik ze weer verschoond en dan liggen ze rustig drie uur lang op de bodem echte tak te spelen. Geen beweging in te zien, ze liggen gewoon als een bosje op elkaar...
Interessant trouwens, een ongeslachtelijk soort Michael. Ik zie het helemaal voor me. Ben benieuwd wanneer hij eitjes gaat leggen
n@nny

Michael jackson

Is Michael Jackson zelf ook niet een beetje ongeslachtelijk ?

Muusje

Rode okseltjes...

Ja maar Lidwien: Michael heeft toch zo'n ziekte waardoor pigment verdwijnt??? Dus dat wordt moeilijk inschatten met die okseltjes op die manier ...
n@nny

Bastet

Bastet

22-09-2008 om 08:05

Nanny

Ik zag dit weekend in Iguana,de reptielenopvang in Vlissingen,mooie wandelende takken,allerlei soorten.Velen aten ook bramenblad.Weet jij of de soort die ik nu heb,ook bramenblad lust?
Groetjes,Bastet

Puck2

Puck2

22-09-2008 om 09:17

Denk het wel bastet

Grappig, vorige week waren wij ook in Iguana. Ik denk dat jij de gewone huis-tuin-en-keuken wandelende tak hebt, oftewel de indische wandelende tak. En die lust uitstekend bramenblad, appelblad, liguster, klimop, komkommerschijfjes. Voor ukkepukje-takjes zijn zachte blaadjes beter, die harde kwamen ze bij ons niet goed door.

Huis, tuin enz...

Bastet, jouw Michael lust als het goed is bijna alles. Omdat mijn Indische takken bij andere soorten in 1 bak zitten krijgen ze ook braamblad.
In Iguana hebben ze inderdaad mooie soorten (als ik me goed herinner hebben ze daar de extatosoma tiaratum of zoiets... nou ja, de psg9 in ieder geval). Ik herinner me in ieder geval daar een heel groot model van te hebben gezien.
Mocht je overigens de takken-smaak te pakken hebben, dan meld je je over een tijdje maar. Ik heb zelf 10 soorten takken, dus wie weet zit er wel iets van je gading bij!!
n@nny

Bastet

Bastet

22-09-2008 om 13:26

Puck

Oh prima,ik ga even kleine jonge blaadjes van de klimop halen.Als er meer en grotere zijn,kan braam dus ook,leuk.Ik zag in Iguana zoveel braam in de bakken van de takken,vandaar mijn vraag.

Bastet

Bastet

22-09-2008 om 13:28

Nanny

Klopt,van de PS9 hebben ze een groot model in Iguana,zo mooi!Wij vonden Iguana erg leuk,we hebben er uren gelopen.Ik mail je nog even over je andere soorten,ik denk dat mijn zoon zeker interesse heeft!
Groetjes,Bastet

Bastet

Bastet

22-09-2008 om 14:18

Ps nanny

Kun jij mij misschien even mailen,ik heb helaas je mailadres niet meer.
Bastet

Bastet

Bastet

23-09-2008 om 09:47

Oh nanny!

Mijn email is nu anders,wanadoo is nu casema,de rest is hetzelfde..)
bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.