Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nicknames hoe kom je eraan?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Emmawee

Rochefort is ook een leuke! Onze huidige cavia is nu 5 jaar en nog behoorlijk fief en fit voor zover ik dat kan inschatten, maar als er ooit een nieuwe komt dan hou ik die naam in gedachten.

Monique D*

Monique D*

06-03-2010 om 20:07

Ook saaie nick..

Tis gewoon mijn eigen naam.

Geen gebakje maar...

Ik werd vroeger thuis kee genoemd.Vond ik zelf niet zo leuk maar kon er weinig aan doen Mijn jongste broer had een vriendin met een dochtertje van vijf en dat dochtertje noemde me keekie, dat heb ik dus verengelst. Jarenlang kende iedereen me onder die naam, ach mijn wilde jonge jaren

Aileen

Aileen

08-03-2010 om 21:48

Nickname wisseling

ong 10 jaar was ik 'amar', maar wegens speurtocht van mijn kinderen raakte ik onlangs BIJNA ontmaskerd door hen. Ze weten oha heel goed waarover ik post op OOL en raden mij soms ook aan een draadje te starten, bijvoorbeeld als het gaat om de hoogte van hun zakgeld of hun bedtijden.
Daarom heb ik sinds kort nu Aileen gekozen. Vind ik gewoon mooi, en ook ergens wel toepasselijk nu ik bezig ben te scheiden.
groeten van Aileen.

soepstengel

soepstengel

09-03-2010 om 18:21

Sinds een week

ook een echte nickname na een jaar of 5 met mijn eigen voornaam+1 gepost te hebben.
Eigenlijk naar aanleiding van het hyves draadje van laatst; ik wil best lid worden maar dan ben ik wel erg herkenbaar en dat wil ik dan weer liever niet.

soepstengel

soepstengel

09-03-2010 om 18:21

Oja....

en mijn nickname verwijst naar vroeger...dus dan weten jullie wel hoe ik eruit zag

Tirza G.

Tirza G.

09-03-2010 om 22:57

Tja

Voor de literatuur liefhebbers lijkt het me duidelijk. Het thema van het boek is privacy/persoonlijkheidsprobleem. Bovendien vind ik het een lekkere strakke, rechte, strenge naam. Dat past wel bij me. En het týpt ook lekker. Ttttttrrrrrrrrr klaar.

Tirza (immer recht in de leer)

Massi Nissa

Massi Nissa

09-03-2010 om 23:03

Tirza

Welkom terug.
Ik dacht trouwens dat het thema van het boek iets was als: vaders die ietwat ongezond geobsedeerd zijn door hun dochter. Heb ik er weer overheen gelezen, zeker?
Groetjes
Massi

Tirza G.

Tirza G.

10-03-2010 om 17:15

Dank

Vervang G. door .nl en laat je betoveren Het klopt hoor, dat is wel hetgeen het meest uit het boek naar voren komt. Het bijbehorende internetproject is een beetje ondergesneeuwd geraakt.

Tirza

sandra75

sandra75

11-03-2010 om 12:40

En die van mij

mn voornaam en geboortejaar

Ollie b. bommel

In de film, wanneer Ollie op zoek gaat naar het draakje, roept hij: 'Zweeeeeelgje!! Manneke!' En 'Manneke' rijmt op mijn naam. M'n ouders 'plaagden' me er vroeger ook mee.
Verder slaat het helemaal niet op m'n karakter of humeur, hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.