Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mooi huis?

Mooi huis?

27-08-2009 om 14:24

Nieuwe foto's op funda

Hoi, twee maanden geleden was er een draadje oa over ons huis dat te koop staat.
Er waren toen veel reacties met heel veel goede tips.
We hebben nieuwe foto's gemaakt en die staan nu op funda (helaas nog niet op jaap dus je kan nog vergelijken met de oude foto's!)
We hebben niet alle tips gebruikt, de groene gordijnen hangen nog in de woonkamer, misschien komt daar nog wel wat anders. We hebben ook een video gemaakt, best leuk al zeg ik het zelf
Hopelijk gaat het nu wat opschieten met de verkoop, over een maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis...

Groetjes "mooi huis"

http://www.funda.nl/koop/warmenhuizen/huis-10102477-stationsstraat-9/

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

27-08-2009 om 15:02

Maakt beslist verschil!

bij mij dan. Lijkt ruimer en ik kan mezelf er nu ook beter voorstellen!

Mijk

Millenia

Millenia

27-08-2009 om 17:25

Prachtig

Ik herinner me dit huis ja. Maar waar heb je alles zolang gelaten?

Holiday

Holiday

27-08-2009 om 19:49

Kleuren

Naast wat er al is gezegd valt mij nog op, dat de kleuren van de nieuwe foto's veel warmer zijn. Veel sprekender zo. En het stoepje zo mooi onkruidvrij gemaakt, dat ziet er heel leuk uit.

Succes met de verkoop, dat moet lukken!

Yta Chalne

Yta Chalne

27-08-2009 om 20:44

Fladderbeestje

Dat was toch Fladderbeestje's huis-to-be? Ik vond de oude foto's ook gezellig, maar zo kunnen mensen vast beter hun eigen meubelen visualiseren in jouw huis. Die rozen op bed zijn helemaal cool
Succes met de verkoop!

Jade

Jade

27-08-2009 om 21:22

Zo zeg...

...da´s een wereld van verschil, prachtig gewoon.

Die video vind ik erg goed.....als het nu niet lukt weet ik het niet meer

Succes!

Nasha 1st

Nasha 1st

27-08-2009 om 22:00

Ja, veel beter

dank Pelle, voor het zoeken alvast van de oude foto's, het ziet er echt veel netter en strakker uit! Succes!

Mooi huis?

Mooi huis?

29-08-2009 om 11:42

Dank

Dank voor jullie reacties!
We hebben ruim 20 verhuisdozen vol gemaakt en in 3 torens op mijn werk gezet Als we volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis krijgen kunnen we nog wel wat meer opruimen en daar vast neerzetten. En misschien weer wat nieuwe foto's maken.
De rozen zijn het idee van Mamba! We moesten wel erg lachen, 1 groot toneelstuk maar hopelijk levert wat op! Dan krijg je een grote bos rozen van mij Mamba

groetjes "mooi huis"

Nasha 1st

Nasha 1st

29-08-2009 om 12:26

Pas op

dat het ook niet te leeg en steriel wordt, want ook dat is weer niet goed Er mag wel geleefd worden in een huis! Ik hoop dat het je lukt, ja het is toneel, maar het werkt wel!

mirreke

mirreke

29-08-2009 om 13:52

Ja, niet te leeg

Ik vind de foto's mooi, maar eigenlijk al te leeg. Ik val juist wat meer voor een eigen inrichting.
Maar het is een prachtig huis(jes), eigenlijk twee toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.