Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

01-04-2010 om 18:44

Nieuwe rubriek per 5-4-2010

Beste Forummers,

Na rijp beraad hebben we besloten om de bekende envelopjes van het Forum af te halen en er een compleet nieuwe rubriek voor in de plaats te maken. Een rubriek waarin iedereen zijn of haar op- en aanmerkingen kan zetten, ons kan laten weten als er reclame gemaakt wordt of dat er ergens dubbele berichten staan. Natuurlijk stellen we het op prijs dat het er even fatsoenlijk aan toe gaat als we van iedereen gewend zijn. Dat mag anoniem of met je eigen naam.
We zullen de echte vragen natuurlijk per e-mail beantwoorden zoals jullie dat van ons gewend zijn. We laten dit bericht een paar dagen staan zodat iedereen er goed van op de hoogte is en er geen verwarring kan ontstaan waarom er maandag geen envelopjes meer zullen zijn.

Natuurlijk mag er in deze draad gereageerd worden.

Forumbeheer Ouders Online

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa-

Rosa-

01-04-2010 om 19:14

Huh?

Ik vind dit maar niks eigenlijk, als ik nu iemand van OOL wil mailen moet dat dus in die rubriek, ik ben erg op mijn privacy gesteld maar kan jullie dus niet meer mailen? Ik ben tegen eigenlijk mag dat ook?

Rosa-

Nasha 1st

Nasha 1st

01-04-2010 om 19:45

1 april?

Is het een grapje???

Enne Rosa, je kan toch altijd een andere nick aannemen????

Rosa-

Rosa-

01-04-2010 om 19:48

Nasha

Dat zou kunnen ja, maar dan nog, ik vind het gewoon niet zo'n goed idee. Ik denk overigens dat dit bedacht is na alle commotie van gisteren maar dat kan ik mis hebben.

Rosa-

Sancy

Sancy

01-04-2010 om 20:28

Eindelijk

Dat is het enige dat ik op het viva-forum beter vind: je kunt daar opmerkingen en reclame en trolls melden in een aparte draad. Dat is veel transparanter dan wat hier gebeurt. Het zal vast werk schelen als je eerst in een draad kunt kijken of iemand al een vervelend iets op het forum gemeld heeft, dan krijgen de beheerders minder dubbeole post (geen idee of dat nu vaak voor komt?). Maar viva-forum heeft dat wel in iedere rubriek. Zou dat straks op het nieuwe forum ook zo ingepland kunnen worden? DAn ben ik helemaal blij!

Kiki

Kiki

01-04-2010 om 22:25

Dat is toch zeker een 1 april grap?

Is dat serieus????

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

01-04-2010 om 22:51

Ja hoor 1 april

Alleen slaat hij niet erg aan iedereen kent Ouders Online blijkbaar te goed. Goed te weten!

Forumbeheer Ouders Online

Nasha 1st

Nasha 1st

01-04-2010 om 23:06

Hahahahaha

ja, ik had hem meteen door! LOL.....

Dat is de 2e al vandaag.....

Sancy

Sancy

02-04-2010 om 07:52

Nou ja zeg

Ik heb nog zó mijn best gedaan om een passende reactie te schrijven zodat ik het niet zou verraden! Ik zat stiekem te gniffelen achter mijn toetsenbord, éindelijk eens iets positiefs zeggen over het viva-forum... hahaha

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.