Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

07-07-2011 om 22:56

Nieuwe vrouwenzender?

Ik las het op nu.nl en zit er nu (zijdelings) naar te kijken. TLC - van af 18 uur op de plaats van AnimalPlanet. Ik weet nog niet wat ik er van vind, hoewel het programma over een trim-show voor poedels hilarisch was.

Tirza


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fleur

Fleur

15-07-2011 om 21:33

Bah/addicted

Ik viel er toevallig middenin,en alhoewel ik nog niet veel heb gezien moet ik eerlijk zeggen dat ik erg onpasselijk ben geworden van de *kotspan* die beeldvullend werd getoond,met inhoud en al en het heeft een erg hoog, oeps ik ga weer over mijn nekgehalte en dat wordt dan ook getoond,ik vind het echt goor en mijn maag is gewoon upset

liora

liora

15-07-2011 om 23:14

Fleur

Ik was net nog een restje pasta aan het eten torn ik erin zappte...

Wilma

Wilma

18-07-2011 om 15:47

Make-under gezien

Vooral dat pratende fototoestel of wat moest het voorstellen vond ik verschrikkelijk. Maar op zich zagen de meeste er wel een stuk beter uit na de make-under.

SisterWives is vanavond, ik probeer eraan te denken.

Tirza G.

Tirza G.

18-07-2011 om 23:48

Sister wives

Alweer een jawdropper. Wat is die man manipulatief zeg, jemig. Ik had het stel al eens bij Oprah gezien - daar vond ik het geen onaardig ventje, maar nu dus pas in die reality-soap. Wat een engerd. En die vrouwen leken me toch allemaal écht niet dom, dat je je dit aan laat leunen. Jeumig.

Tirza

Marian

Marian

19-07-2011 om 00:19

Lip service

Heb ik nou twee keer gezien. Niet zo'n sterk verhaal maar spannende scenes over lesbisches liefdes.Ik zat te denken: als dit meer op tv zou zijn ipv al dat hetero-gedoe zouden volgens mij toch echt meer dames bi of lesbisch zijn. Ik ging in ieder geval weer terug denken aan mijn affairettes met dames. Dus ja: een echte vrouwenzender wat dat betreft.
Make under vind ik ook wel leuk. Iedereen komt er leuker uit dan bij een make-over. Rest weet ik niet maar ik vind het wel een interessante zender waar ik vaak even zal kijken of er wat van mijn gading bij is.

Marian

Marian

19-07-2011 om 00:20

Haha lesbisches

dat klinkt erg Berlijn maar dan 100 jaar geleden. Lesbische bedoel ik natuurlijk

Slam tv ?!

Ons was ook TLC beloofd, toen ze Animal Planet eraf haalden. Waarom dat trouwens nodig was, heeft niemand ooit uitgelegd. Jammer!
Maar goed, we kregen geen TLC maar SLAM TV, alleen maar videoclips. Daar zaten we echt niet op te wachten!
Maar vanavond heb ik gelezen in jullie postings dat ik niet veel mis aan TLC

Vic

Vic

23-07-2011 om 14:42

Bijzondere zender

Hebben jullie ook die zender die alleen maar Schlagerfestivals uitzendt? Ik vind dat toch zo apart. Wie kijkt daar nu naar?

Tirza G.

Tirza G.

23-07-2011 om 14:45

Nou

Jij dus. Anders zou je dat niet weten.

Tirza

Vic

Vic

23-07-2011 om 15:26

Haha

Ja, leuk.

NaShA

NaShA

23-07-2011 om 19:20

Bij upc

heb je zo een aantal van die zenders, oranje tv geloof ik en nog wat van die swingende namen. Soms blijf ik weleens hangen ja, om vol verbazing die allemaal op elkaar lijkende liedjes met ook allemaal gelijke teksten te bekijken....en dat er dus inderdaad mensen zijn die dat ook ECHT mooi vinden...

Nu geeft UPC weer tijdelijk Nick hits door, daar veelal "fatsoenlijke" clips voor de jeugd...dat vind ik wel weer leuk

Vic

Vic

23-07-2011 om 19:43

Ja maar

Oranje tv is dan wel weer aardig. Dat heb ik nog wel eens aan staan tijdens het schoonmaken Een vriend van mij heeft ongeveer 200 zenders, waaronder eentje met jaren '80 muziek. Die zou ik ook wel willen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.