Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jesse_1

Jesse_1

13-02-2012 om 21:46

Nieuwe zoekfunctie op het forum?

Toevallig moest ik vandaag even zoeken in het forumarchief, dus ik weet niet hoe lang het er al is: maar de zoekfunctie op het forum is aangepast.
Ik kan nu alleen niets meer vinden; wat een hopeloze onoverzichtelijke brij aan berichten komt er op je scherm! Ongetwijfeld is er sprake van een verbetering, maar ik zie het dus niet - wat zie ik over het hoofd, wat is er nu handiger?
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

13-02-2012 om 21:48

Tipje van de sluier opgelicht...

Je kunt nu meerdere zoektermen intypen, dat is wat er nu handiger is.
Alleen door de onoverzichtelijke rij berichten vind ik het dus moeilijk om de juiste eruit te filteren.

Tijgeroog

Tijgeroog

13-02-2012 om 22:22

Ja!

Ik had het nog niet gezien, maar ik vind het wel een verbetering. Ik wil namelijk wel eens een heel draadje over een bepaald onderwerp terug zien en daar dan wat berichten uit halen. Maar dan zie je alleen de berichten waar je zoek-woord in stond en moet je om de andere berichten te kunnen zien alles langs met de vorig-bericht/volgend-bericht-knop.
Ik had eerst ook even moeite om het bericht waar ik op geklikt had eruit te pikken. Maar als je zoek op de titel en schrijfster lukt dat vrij snel, daar wen je wel aan.
Ik vind het alleen jammer dat er op de eerste pagina steeds maar 10 hits staan en een "meer"-knop, ik heb liever een langere lijst. Maarja, dat ben ik. En verder vind ik het een hele mooie verbetering!

Voordeel

Het viel mij ook op. Wat ik wel handig vind is dat er nu geen onderscheid gemaakt wordt tussen actueel forum en archief. Ik wil nog wel eens vrij recente draadjes terugzoeken en dan weet ik niet altijd waar het onder valt.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.