Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

18-11-2010 om 18:01

Niveau engelse dd pocket?

Oma heeft de Engelse DD pocket gevonden en gekocht. En nu is de vraag.. welk niveau heeft ie? Oma woont (te) ver weg en spreekt zelf geen letter Engels, bovendien is al ingepakt (zucht).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MM.

MM.

18-11-2010 om 20:11

Dochter

Dochter in groep 8 vond 'm leuk en had er geen moeite mee. Er zit een uitgebreide woordenlijst bij.
Groet MM

Vraag..

is dit een speciale uitgave, of gewoon een DD in het Engels? Lijkt mij ook wel wat voor onze dochter namelijk!

Het is een pocket

ik heb hem ook voor mijn middelste gekocht voor sint, maar ook al ingepakt. Ik zag hem een week of 5, 6 geleden liggen bij de C1000. Zoon zit in groep 7 en heeft dus pas een paar maanden Engels, misschien is het nog wel te moeilijk voor hem.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/donald-duck-pocket-1-english-edition/1001004010290981/index.html

Janna

Janna

19-11-2010 om 10:29

Best moeilijk hoor

Maar zoon (groep 8) vindt het een leuke uitdaging en worstelt zich dapper door de pocket heen.

Het is een speciale uitgave, wel geheel in het Engels. Er staat achterin de pocket een woordenlijst, maar dat is een beknopte hoor. Zoon pakt regelmatig het woordenboek erbij.

Leuk!

Gelukkig was hij nog te koop in de boekwinkel. Ik heb hem gekocht voor dochter, dol op DD en ze wil ook graag engels leren.

Fiorucci

Fiorucci

20-11-2010 om 08:10

Ik ga op zoek

Helaas bij bol.com is de pocket niet leverbaar, ik ga maar eens de boekhandels af....

Fiorucci (ot)

Laat je even weten of/ waar je het gevonden hebt. Lijkt me leuk cadeautje voor Amerikaanse schoondochter, die steeds weer verbaasd is als zoon met een stapel DD's naar het toilet verdwijnt :o)

Fiorucci

Fiorucci

20-11-2010 om 17:37

Ja,doe ik!

Tuurlijk, doe ik, ik ga maandag op pad.

heb hem gevonden bij de Algemene boekhandel.

Wilma

Wilma

22-11-2010 om 14:38

Fiorucci

Als je 'm niet vindt, zeg je 't maar, ik zag 'm hier vorige week ook bij een boekwinkel (zoon zei "oh, die is in 't engels, waarom zou je in nederland de dd in het engels willen lezen" ).

En er gaat immers deze week toch al post naar je toe, zou ie zo bij kunnen.

'k Hoor 't wel.

Groetjes,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 14:59

Wilma

Ik mail je,bedankt! Ik kan 'm hier niet krijgen.

Wilma

Wilma

22-11-2010 om 17:56

Oké

Ik kijk even.

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

23-11-2010 om 14:37

Fiorucci

'k Kan even niet mailen (moppermopper), dus even hier. Ben net terug van die boekhandel en ben zo vrij geweest om de engelse pocket voor je te bestellen, donderdag kan ik 'm ophalen.
Dan wacht ik dus even tot dan met de rest van de post die ik je toch al wilde sturen.

Groetjes,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

23-11-2010 om 18:32

Oh dankje!

Oh wat fijn,dankjewel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.