Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nou, daar gaat-ie dan eindelijk [Anne-Frankboom]

Na een soap die enige tijd terug het land in het algemeen en de hoofdstad in het bijzonder in zijn greep hield is dan nu toch het onvermijdelijke gebeurd:

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/1004115/2010/08/23/Anne-Frankboom-is-omgewaaid.dhtml

Gelukkig geen gewonden.

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ondertussen

Waait het hier ook onredelijk hard. Gelukkig heb ik mijn kastanje al een paar jaar geleden laten kappen. Maar hopen dat al die wind de wolke wegjagen zodat er woensdag een stralend zonnetje prikt. Dan komt de makelaar, voor de foto's.
Groet,
Miriam Lavell

Temet

Temet

23-08-2010 om 16:28 Topicstarter

Jeetje, miriam

Hoe zat het ook alweer, Miriam, een deel van je bezit ging in de verkoop, als ik me wel herinner? Maar die plannen zijn toch al een tijd geleden gesmeed? Wij wonen nu precies een jaar in ons nieuwe stulpje, en volgens mij was ons oude huis nog niet eens in de verkoop toen jij al bezig was, of heb ik het nou mis?

Hoe dan ook, makelaarsfoto's zijn best leuk. Bij ons tenminste wel. Megastress met het opruimen en schoonmaken (ik was ook nog eens hoogzwanger toen) maar zo mooi als op die foto's heeft het huis er verder nooit uitgezien. Vriend had gelukkig het benul om ze te downloaden. Ach, wat scheen het zonlicht mooi door de netgelapte ramen op de pasgepolishte vloer...

Succes woensdag.

En hoe hard waait het eigenlijk? Ik moet straks vrees ik pal tegen de wind in naar huis. Bah.

Groeten,

Temet

Alles moet weg

Ach, we hebben wat gemodderd met ieders dromen en wensen. Nog geprobeerd om de kinderen te vangen op ons terrein door herindeling. Maar ze zijn weg.... Gevlogen....
En daar zitten wij dan met zijn tweeën op dat estate.
Te groot, wat ik je brom. Dus nu gaat de hele zwik in een machtige beweging in de verkoop.
Paps en mams gaan kleiner wonen.
Ondertussen waait en stormt het. Het doet rukwinden van 75 km/u. Maar dat moet toch weer gaan liggen binnen een uurtje of wat.
Groet,
Miriam Lavell

Nog niet

Nee, nog niet op funda. Even geduld.
Schaap gaat naar de buren. Dat is naar de boer (die vraag ik eerst), of naar zijn broer. Die is slager.
De vloer blijft gewoon liggen natuurlijk
Groet,
Miriam Lavell

Bastet

Bastet

23-08-2010 om 17:59

Hier.....

Veel,veel wind,maar het tot mijn enkels in het water staan om 8.30 op weg naar school vind ik nog minder leuk....

Ahh

wel een mooi eind, maar toch, het was zo'n bijzondere boom.

grutjes inderdaad, het waait echt belachelijk hard. Hier zijn hele lange straat waar de wind dan keihard doorheen gaat, de kinderen staan dus met paraplu's buiten om 'opgetild' te worden, weg te vliegen dus... hmm, ik ga er wat aan doen straks komen er ongelukken of zijn al mijn paraplu's naar de knoppen.

Margriet*

Margriet*

23-08-2010 om 23:02

Wie er een stukje wil

kijkt op Marktplaats. Bieden maar....

Heel erg o.t.

...maar ik moet opeens denken aan mijn zoon (toen 7), ik lag naast hem op bed 's avonds, gewoon nog even te liggen en hij opeens de stilte doorbrak met: 'mama, hou eens op met ademen, het waait zo in mijn oor'.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-08-2010 om 01:25

Leedvermaak

Misschien niet mooi, maar ik voelde toch wat leedvermaak bij dit nieuws. Een hoop gesteggel om de boom te behouden en nu heeft de natuur er gewoon een eind aangemaakt. Toch wel schattig dat er zo her en der nakomelingetjes, ontkiemde kastanjes van de boom, worden geplant. Ondanks mijn sentimentele inslag en besef van historische waarde, denk ik alleen maar 'waar gáát het over?!' Een gevaar voor de omgeving is omgevallen, gelukkig zonder gewonden of schade aan huizen. Dit is met een sisser afgelopen.

Bastet

Bastet

24-08-2010 om 07:44

Pandia

Geen idee!Het water zakte snel hoor..
Bastet

M@rgreet

hahaha!!!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.