Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Suzanne

Suzanne

01-08-2010 om 07:51

Nu we er toch zijn

In het kader 'lekker belangrijk': Ik heb een paar uitzendingen gezien van 'Nu we er toch zijn' van BNN. Dat programma waarbij ze mensen vragen of ze bij ze mogen eten, slapen, enz. Ze bellen 'spontaan' aan en overvallen mensen met hun vraag. Nou vraag ik me af of dat werkelijk zo spontaan gaat.
In de uitzendingen die ik heb gezien, belanden ze bij mensen die wel behoorlijk opmerkelijke verhalen te vertellen hebben. Zo belanden ze in Sneek bij een oud Olympisch topsporter. Hij woont in een groot huis, met hek waarbij je aan moet bellen en via zo'n intercom toegang moet vragen. Geen huis in het centrum. Hoe toevallig is het dat ze dáár juist komen?
Ander verhaal: Ze waren bij een gezin wat ik ken, met wie ik nou juist niet zulke gastvrije ervaringen heb. Daar werden ze hartelijk uitgenodigd mee te eten. Ze aten warm, er eten dan ineens 3 man meer mee. Vrouw des huizes was al met het eten begonnen en toch is er zat voor iedereen?!
Kortom: hoe spontaan is 'Nu we er toch zijn'? Zijn er hier ervaringsdeskundigen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

01-08-2010 om 08:16

Nee,maar

Nee,maar ik vond de afleveringen met Eddy Zoey veel leuker!
Bastet

Suzanne

Suzanne

01-08-2010 om 11:04

Mee eens!

Het komt op mij nu te gekunsteld over, met Eddy leek het in ieder geval een stuk spontaner!

Ik mis eddy!

Voor de afleveringen met Eddy Zoey bleef ik thuis, bij wijze van spreken. Ik heb niet eens de moeite genomen naar de nieuwe presentatoren te kijken; het kan nooit zo leuk worden als met Eddy!

Kaaskopje

Kaaskopje

01-08-2010 om 19:44

Beslist

Eddy was de leukste. Ik mag Valerio ook wel, maar... geen Eddy. De dame die het nu doet (hoe heet ze ook alweer??) doet wel erg haar best, maar... totáál geen Eddy.
Ik had van Suzanne eigenlijk ook de vraag verwacht wat wij zouden doen als ze voor onze deur zouden staan.

Carmen

Carmen

01-08-2010 om 20:47

Suzanne, wake up.

NIETS op de televisie is echt. ALLES is geregiseerd. Al is het alleen maar bijvoorbeeld bij vijftig huizen aanbellen en er maar één op tv laten zien.

Carmen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.