Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

15-04-2013 om 17:55

Oeps, dat was onhandig!

Picture this: Ik sta met een vriendin voor een etalage met veel dingen waar ik vooral erg hebberig van word. Het is mooi weer en we hebben net een ijsje ( ons eerste dit jaar) gekocht. Ik wijs haar een hele leuke tas aan. Jahaaaaaaa, met mijn ijsje. Kledder..... ijs op de etalage.
Keurig uit eten met mij... stoot zo een glas (bij voorkeur) rode wijn over smetteloos wit linnen. Elegant struikelen op hoge hakken? Laat het maar aan mij over. En onhandige dingen zeggen die dubbelzinnig uit kunnen worden gelegd? Iemand met een dirty mind heeft het naar de zin bij mij. Ik hoor mezelf dingen pas secoooonden later zeggen hahahaha (zelf behept met een dirty mind)
Aaahhh, ik zit te springen om meer onhandigheid. Kom, wie durft?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique D*

Monique D*

15-04-2013 om 18:23

Kerstcadeau

Bij ons is het de traditie om met kerst elkaar te verwennen met kerstcadaus. Zo had ik bij het lootjes trekken mijn zwager "getrokken".
Na lang zoeken vond ik een hele mooie vest waarvan ik wist dat hij dit erg mooi zou vinden. De dag vóór de 1e Kerstdag wilde ik dit inpakken in mooi cadeaupapier. Maar ik had geen plakband. Ik beschikte alleen over Alleslijm. Dit moet ook kunnen, dacht ik en spoot dit over de randen van het cadeaupaier. Helaas kwam er ook wat op die trui. Oeps, even afvegen. Dat lukte dus niet!! Ik pakte vervolgens zeep dit te verwijderen. De vlekken werden erger. Ik besloot om die trui in de wasmachine te gooien. Na die wasbeurt leek het goed uit te zien en heb het gedroogd aan een hangertje. Daarna pakte ik het in en hechtte het papier vast met nietjes. Opgelost, dacht ik!!
De volgende avond tijdens kerst werd het pakje opengemaakt door mijn zwager. Hij keek er even naar en vond het mooi. Nou, je moest eens weten wat ik gedaan heb, maar gelukkig is het probleem opgelost. Ik was gerustgesteld.
De volgende dag kreeg ik een heel boos telefoontje van mijn zus. Haar man had een vest gekregen met vlekken en gaatjes... WIE HEEFT DIT IN G**NAAM GEFLIKT??? WIE HAALT DIT IN ZIJN STOMME KOP OM HEN DIT AAN TE DOEN??? IEDEREEN HEEFT EEN LEUK CADEAUTJE GEGEVEN EN HIJ KRIJGT SH*T?!" Je begrijpt dat ik niets durfde te zeggen...en zei dat ik het niet weet wie het had gedaan... ik dacht echt dat die trui er goed uitzag, maar stond er niet bij stil dat je 's-avonds minder ziet dan overdag!
Om het goed te maken èn mijn geweten te sussen toog ik de volgende dag naar de winkel en zocht een mooie trui uit. Ik pakte het in (met plakband deze keer) en plakte een briefje op met "Sorry, van de Kerstman" en ging naar hun huis. Ik zei dat ik het met hun te doen had en dat ik hem daarom een nieuw cadeautje wilde geven. Zij waren er heel blij mee. Zus vond het wel jammer dat diegene haar man zo'n streek heeft geleverd.. tja..

Alleen in een restaurant

Na een seminar was ik de enige die in het hotel nog een nachtje bleef. 's Avonds ging ik heel dapper alleen het volle restaurant in, waar alle tafels bezet waren door families, gezelschappen en stelletjes. Midden in de ruimte stond pontificaal een piepklein tafeltje, waar
snel het 2e couvert werd verwijderd toen ik aanschoof.

Ik voelde me heel opgelaten in de spotlights zieligjes alleen. De nieuwsgierige blikken soms met medelijden trotserend bestelde ik alleen maar een salade met een rijkelijke dressing. Ik had mijn servet op mijn schoot en moest vaak mijn mond afvegen. Totdat het wel heel erg begon te druipen en ik heel snel naar mijn servet moest grijpen. Toen bleek dat ik niet mijn servet, maar het tafellaken op mijn schoot had. Alles wat op tafel stond viel om met een luid gerinkel....

Nog eentje, voor het stoplicht

Ik moest rechtsaf dus ik sorteer netjes voor. Het stoplicht stond op rood, een paar auto's voor me. Het werd groen, maar er bewoog zich niets en het werd weer rood. Kan gebeuren dacht ik, en wachtte geduldig op het volgende groenlicht. Toen ook dan iedereen stil bleef staan, toeterde ik nogal lang. Geen enkele reactie en toen viel het me pas op dat er niemand in de auto voor me zat omdat ik achter een rij geparkeerde auto's stond. En het is me daarna nog 2 keer overkomen...

Klaartje

Klaartje

16-04-2013 om 12:49

Fély

Je maakt mijn dag goed. Hahah ik zie je staan achter die geparkeerde auto's...

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

16-04-2013 om 12:53

Variatie voor fély

Situatie: A6 richting Emmeloord, afslag Lelystad. Als je de grote bocht van de afslag hebt gemaakt kom je bij een kruising met stoplichten, maar rechtsaf is zonder stoplichten, daar kan je vrij doorrijden.
Ik heb daar ooit een tijdje staan wachten, me afvragend waarom de mensen tegenwoordig toch altijd zo geïrriteerd deden in het verkeer...

Merel

Merel

16-04-2013 om 13:54

Wachten

Grappig, mijn ouders hebben op vakantie ook een keer zo staan wachten achter stilstaande geparkeerde auto's. Het leek ook net of er mensen inzaten, door de hoofdsteunen van die auto zag je dat niet zo goed.
Zelf praat ik nogal met mijn handen, dus wijnglazen zijn niet veilig bij mij in de buurt. Ik heb wel eens bij een etentje bij mensen thuis 3x iets omgestoten, waaronder ook een glas rode wijn.
Oh trouwens ook een keer een glas rode wijn tegen een gestucte muur bij iemands nieuwe huis....
En een vriendinnetje van mij op haar eerste date, in de pizzeria. Ze was de pizza aan het snijden, maar óf de bodem was zo hard, of haar mes was bot, maar het ging wat lastig, tot opeens de pizza tijdens het snijden van de punt losschoot, zo het gangpad op in het restaurant. (ze kreeg een nieuwe, maar natuurlijk mega genant op je eerste date )

Vic

Vic

16-04-2013 om 18:21

Ook in de auto

Laatst moest ik mijn vriend wegbrengen naar station Leiden omdat de treinen tussen Schiphol en Leiden niet reden en hij een 'heul belangrijke' vergadering had. Het was half 8 's morgens, normaal lig ik dan nog in bed en ben dus niet op mijn scherpst. Aangekomen in Leiden, zet ik mijn auto op de, wat ik dacht, kiss & ride strook en wil vriend even uitgebreid gedag zoenen. Wordt er achter mijn auto keihard getoeterd. Stond ik dus niet op een parkeerplaatsje maar op de busbaan, en achter mij een heel drukke bus met geïrriteerde chauffeur. Pfffff

Stelle

Stelle

16-04-2013 om 19:59

Vooruit dan maar

Ik loop voortdurend tegen glazen deuren op, stoot van alles om of heb vlekken in mijn kleren die ik pas zie als buiten ben. Maar de allerergste is deze:
Ben met koters in het zwembad, zij spelen wat, hebben een vriendje gemaakt en ik raak zo'n beetje aan de praat met de ouders van dat kindje. Heel gezellig allemaal, leuke mensen, we drinken nog samen wat, enz. De maandag erop word ik op school enthousiast begroet door (zoals weldra blijkt) de vader. Ik ben slecht in gezichten, dus reageer wat halfslachtig. Tot het doordringt dat dit die vader van dat leuke kindje in het zwembad is en ik hem nog door de volle gang naroep: 'Oh sorry!! ik herkende je niet meteen met kleren aan!!!'

Gelukkig zijn we inmiddels verhuisd...

An

An

16-04-2013 om 20:20

Hahahaha

jullie maken mijn dag weer goed met jullie verhalen. zo herkenbaar. ik heb er ook nog wel een paar:

ik loop door sauna, zonder mijn lenzen in, dus zo kippig als wat. als ik in het restaurant gedeelte het verlaagde gedeelte in wil lopen (1 traptrede) steek ik mijn hand uit naar de pilaar om me even vast te houden. ahum, ik greep dus een vreemde kerel zo bij zijn onderbuik... argh.

ik ben op bezoek geweest bij een nieuwe klant, eerste gesprek, ik ben nog zo bleu als wat en een jaar of 22. net mantelpakje aan gedaan, dat wel. na t gesprek loopt de nwe klant (man) mee naar de centrale hal en 'zwaait' me nog even uit. ik steek ook mijn hand op, doe een stap naar voren en kukel zo de twee treden van t bordes af. en eindig dan VOOROVER gebukt met handen op de grond en mijn billen zijn kant op.

op mijn eerste dag in een cafe loop ik met twee borden vol daghap (met jus) achter iemands rug langs en giet pardoes een flinke dot (lauwe) jus op het netje jasje van de mijnheer die daar zat te eten. t ergste is dat hij het niet eens merkte (!) en ik zo geschrokken was dat ik ook niks durfde te zeggen. ik voel me nog slecht als ik eraan denk dat die arme man thuis kwam en zijn jasje in die staat aantrof.

An

An

16-04-2013 om 20:24

Schiet me nog iets te binnen

vorige week notabene.

ik wilde een marktplaats aankoop even ophalen met de auto, een adres vlak bij mijn huis wist ik, maar geen idee waar precies. dus ik stelde de tomtom in op dit adres. tot mijn verbazing reed ik wel tot wel twee keer toe langs of zelfs door mijn eigen straat. pas toen kreeg ik het licht om te kijken hoe de tomtom eigenlijk was ingesteld en zag toen dat ie navigeerde naar: thuis, mijn eigen huis dus.

hehe. ik voelde me echt een uilskuiken.

Stelle

Stelle

16-04-2013 om 20:34

Heerlijk

ik zit hier helemaal in mijn eentje achter de computer hardop te lachen inmiddels (ook een leuk embarressing moment als er nu een buur naar binnen gluurt en mij maniakaal ziet schokschouderen). Meer van dit zeg ik!

Vic

Vic

16-04-2013 om 21:09

Poortje

Een onhandigheidje van anderhalf uur geleden. Bij mijn sportschool moet je een pasje voor een lezer houden, waarna zo'n poortje met drie draaiende 'armen' verder draait en je naar binnen komt. Op de een of andere manier lukt dat met die lezer al nooit, maar vandaag ging dat in 1 keer. Achter de balie zat de leukste medewerker, een ca. 30-jarige gespierde god, dus ik glimlach op mijn leukst en loop verder. Althans, dat probeer ik want ik kwam met sporttas en lichaam vast te zitten tussen het poortje en nadat ik mezelf naar binnen had geworsteld bleek dat het hengsel van mijn tas om het poortje zat.

amk

amk

16-04-2013 om 21:13

Vic

voor of achter zijde? Ik zie het helemaal voor me. Het is daar dan ook een puinhoop.

amk

amk

16-04-2013 om 21:19

Zwembandjes

Al van enige tijd geleden, dochter toen 2.5 en nog te klein om in 1m diep water haar hoofd boven water te houden.
Ik had altijd keurig zwembandjes bij me, maar die gingen niet altijd aan. Meestal zaten we aan de ondiepe kant van het bad en was ze zelf wel zo slim om te zorgen dat ze niet verder dan kin hoog in het water ging.

Deze keer zaten we aan de andere kant, dus keurig aan het handje naar ons peuterbad. tralalala, ik raak in gesprek met de badmeester. Dochter springt het water in want watervrees had ze niet. Ik zie haar koppie onder gaan. Ik zie haar weer boven komen met een verwijtende blik. Ik zie haar weer onder gaan en realiseer me ineens dat ik die bandjes in mijn hand heb......

Oeps, sorry dochter. Gelukkig heeft het haar ook geen watervrees opgeleverd.

Oh stelle

Die vind ik echt geweldig, 'ik herkende je niet met kleren aan'!

skik

Monique D*

Monique D*

16-04-2013 om 23:19

Nog twee..

Mijn auto moest gekeurd en gerepareerd worden. Dat zou gebeuren in een garage diep in het industriegebied van Sloterdijk in Amsterdam. Ik had de BMX-fiets van mijn zoon geleend en had hem in de achterbak gedaan van mijn auto. Als ik mijn wagen had achtergelaten bij de garage dan zou ik fietsen naar station Sloterdijk om daar de trein naar mijn werk in Haarlem te nemen. Die fiets zou ik achterlaten op het station. Na mijn werk zou ik weer terugfietsen naar de garage.
Zo gezegd, zo gedaan. Bij het station aangekomen parkeerde ik de fiets bij een stang bij een aantal andere fietsen. De fietsketting deed ik om het zadel en stang heen. Ik had haast, want de trein zou over een paar minuten vertrekken, daarom racete ik snel naar het perron.
Nadat ik van mijn werk weer terugkwam op station Sloterdijk was die fiets verdwenen!! Alleen het fietsslot was er nog en die was keurig op slot! Ik dacht, hoe kàn dit nou???? Na lang piekeren kwam ik erachter dat ik in die haast die fietsketting om het zadel en de stang had gelegd! Dus de fietsendief heeft helemaal geen moeite gehad om die fiets mee te nemen: hij hoefde die ketting alleen maar van het zadel af te halen!! En je kan je wel voorstellen dat ik te maken had met een heel laaiende zoon!

Volgende blunder:
Ik haalde mijn kinderen op van een verjaardagsfeestje in Almere. Zij waren nogal uitgelaten in de auto en erg druk . Ik kon mij daardoor niet goed op de weg, die ik niet kende, concentreren. Op een gegeven moment reed ik over een oprit naar de snelweg en zag aan de linkerkant een bord dat aangaf dat je daar niet in mag rijden. Onderaan het bord was het opschrift: "Ga terug!" Ik stond ineens bovenop de rem, en ik hoorde gelijk een klap achter op mijn auto. Iemand was tegen mijn auto aangereden. De bestuurder van de andere auto riep nog: "Mevrouw, wat doet u nou?" Ineens was ik bij mijn positieven. Ik had geremd voor een bord dat eigenlijk bedoeld was voor de weg ernaast... o, o, wat schaamde ik mij... het was mijn eerste aanrijding en was erg overstuur.... gelukkig was die man zo lief om ons mee te nemen naar zijn huis om rustig de formulieren bij hem thuis in te vullen en te ondertekenen voor onze verzekeringen.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-04-2013 om 00:43

Whatsapp

Binnen een week heb ik aan beide dochters een whatsappje gestuurd die niet voor die dochter bestemd was. Zo seinde ik mijn oudste dochter in dat ze zich snel om moest kleden, omdat de jongste al thuis was en beter niet kon zien dat oudste haar sportbroek had geleend. Omgekeerd net zo iets. Beide dochters konden er wel om lachen, maar ik voelde me wel heel dom

Naar school

Ik ben verschillende keren naar school gereden terwijl we eigenlijk naar sport, zwemles,muziek moesten
Keurig op sporttijd weggegaan...en zo op de automatische piloot naar school gereden (hele andere kant op) pas bij school dacht ik: "Gut wat is het rustig hier..." en meteen 5 jarige achterin: "Man ik moet naar zwemles!" (oepsie....) Ook een keer 's middags terwijl het woensdag was! Dus we die ochtend al gegaan waren. En andersom heb ik wel eens naar werk gereden/gefietst terwijl we naar school moesten kwam ik ook halverwege achter omdat kind vroeg waar we in hemelsnaam naartoe fietsten
Ik ben ook een enorme knoeikont met eten. Dirgigeer iedereen dichter bij tafel zodat niemand knoeit en gooi vervolgens zelf de spagetti op mijn broek omdat ikzelf even vergeet dichterbij te gaan zitten.
Gisteren nog terecht gewezen door mij kinderen omdat ik man belde onder het eten (Man, je mag niet bellen onder het eten dat mogen wij ook niet) en daarna gooide ik zo de augurkenpot natuurlijk om (Ja mam, dat komt ervan als je alles tegelijk wil doen onder het eten).
Ik veeg mij handen af aan mijn schort als ik 'm niet om heb en dep met de theedoek terwijl ik denk dat het de vaatdoek is.
En ik heb zelfs een sms-je pas geleden gestuurd naar vriendin op haar vaste nummer. Tot hilariteit van de pubers die het hoorden van de pubers van vriendin die de telefoonopnamen en het sms-je in computertaal te horen kregen en het was écht niet voor hun oren bestemd (was nogal privacygevoelig)!
Nee mijn onhandigheid is soms teveel om op te noemen.
groeten albana

Stringzakdoekje

Stond op de gang met mijn baas te praten, was verkouden en voelde dat ik even mijn neus moest snuiten. Ik grijp in mijn broekzak naar een altijd-paraat-papieren zakdoekje en breng deze naar mijn neus. Het bleek mijn kanten fel roze zonnenbank-stringetje te zijn.

Stenna

Stenna

17-04-2013 om 11:04

Wonder van techniek

hihihi, Fely, die van jouw roze string zie ik helemaal voor me, levendige fantasie. Geweldig.
Mijn meest recente: Ik had een werkafspraak in een streng beveiligd gebouw. Identificeren, tassencheck, en bezoekerspas. Bij het metaaldetector-toegangspoortje stond een bordje met de tekst: houdt uw bezoekerspas hier tegenaan om de poort te openen. Voor de neus van mijn belangrijke, gedistingeerde gesprekspartner hield ik mijn pas voor dat papieren bordje. In plaats van voor de scanner naast het bordje. Die relatie gaat echt investeren in onze innovatieve technologie....

Rafelkap

Rafelkap

17-04-2013 om 11:50

Mail

Ik stuur wel eens per ongeluk een verkeerd mailtje. Zo stuurde ik vorige week een mailtje bedoeld voor mijn ega aan de muziekschool. Zo van: kijk eens dit lijkt me handig tegen slakken: kopertape (met een link).

Stelle

Stelle

17-04-2013 om 12:00

Of een sms..

... die bedoeld was voor vriendin-op-chique-buurt-rommelmarkt, maar per ongeluk ook naar de bovenste van m'n adressenlijst werd doorgestuurd. in dit geval een (heel serieuze) vader van Zoonvriendje (ik moet me echt zorgen gaan maken om reputatie) die ik letterlijk 1 x ontmoet had: "ha, zit nu met wijn op terras, ben jij nog lekker los gegaan bij de snobs? kom je zo ook?"
Dusssss.

arawen

arawen

17-04-2013 om 16:30

Vrouwen en electronica

Geweldig..

Ik heb er nog eentje uit de categorie 'vrouwen en electronica'(een categorie die eigenlijk een eigen draadje verdiend.)

Voor het eerst alleen met de kinderen op vakantie. Naar de Ardennen. De vertrouwde TomTom was met ex mee verhuisd, dus ander navigatie-systeem geleend van vriendin. Ingeprogrammeerd, met enige moeite, naar het plaatsje in de Ardennen, maar ding gaf hele onlogische route. He, zit hier nou helemaal geen 'via' funktie op?? Na enig priegelen wel iets gevonden; wij gingen via Luik, zoals gepland.
Reis ging prima, hoewel we bij Luik wel ineens moesten afslaan van de snelweg. Ik denk nog aan een snellere alternatieve route, die het systeem wel aan zou geven, dus ik volg trouw. Maar de wegen worden steeds kleiner, steeds drukker verkeer, we komen steeds dichter bij centrum Luik, eenrichtingsverkeer.. ondertussen zit ik zwetend achter het stuur. En het systeem 'bestemming bereikt' aangeeft bij een of ander kerkpleintje...
Na wat benauwde momenten weet oudste zoon (toen 14) de oplossing; 'mam, je hebt dat ding naar Luik Centrum laten gaan in plaats van via Luik naar de bestemming!' Gauw met rood hoofd opnieuw ons plaatsje ingevoerd en opnieuw gaan rijden, Luik weer uit.. Ach ja.. elektronica kun je gewoon beter aan je zonen over laten...

Sancy

Sancy

17-04-2013 om 22:32

Oh nee arawen

Dan mannen en elektronica. Mijn lief staat doodsangsten uit als ik een lampje verwissel zonder de hoofdschakelaar om te zetten. Wat navigatie betreft: doordat hij kippig was maar te ijdel om al een leesbril te gebruiken, typte hij onze vakantiebestemming verkeerd in. Daardoor duurde onze heenreis niet 3,5 uur, maar ruim 8 uur. Regelmatig belt hij me of ik even op google maps wil kijken waar hij precies moet zijn, ondanks de navigatie die hij mee heeft. Hij is vrachtwagenchauffeur

Bellefleur

Bellefleur

18-04-2013 om 11:23

Die string!

Heel beeldend. Ik zie het steeds weer voor me. Mijn genante moment op zakdoekgebied: ik voel een nies aankomen, ruk mijn zakdoek uit mijn broekzak en tegelijkertijd kiest een tampon het luchtruim. De gang op mijn werk loopt wat schuin af, en dus kon ik op een holletje achter het voorwerp aan. Onder het oog van een groep collega's die koffie gingen halen.
In de categorie vrouw en techniek: we zijn op vakantie, en ik hoor een snerpend geluid als we rijden. Niet op de snelweg, maar op de binnendoorweggetjes. Dag in dag uit. Ik begin me steeds meer zorgen te maken. Tot ik het niet meer volhoud, en het tegen mijn man zeg. Die kijkt me wat meewarig aan. Hij stopt op een bospaadje, en doet de motor uit. 'bedoel je dit geluid?' Ja dat bedoelde ik. honderden krekels.

Hanny61

Hanny61

18-04-2013 om 14:45

Embarrasing moments

Voordat ik naar de supermarkt ga, ga ik nog even snel naar het toilet. In de supermarkt aangekomen, tikt een mevrouw op mijn schouder: "Mevrouw, uw rok zit in uw panty!" Ik had een wijde rok aan en die, bij het optrekken van onderbroek en panty, bij de panty ingepropt.

Ik moest met de trein van Rotterdam naar Den Haag CS. Helaas was ik in Rotterdam in de verkeerde trein gestapt en boog de trein af richting Leidschendam. De conducteur kwam net mijn kaartje knippen en gaf mij de tip in Leidschendam uit te stappen en de trein terug te nemen. Hij schreef op mijn treinkaartje. Toen ik uitstapte, zag ik een hoop mensen rennen om de trein te halen en ik rende er snel achteraan in de veronderstelling in de juiste trein te stappen. Maar helaas.... ik zat in de sneltrein naar Amsterdam, die pas op Schiphol voor het eerst zou stoppen. De conducteur van deze trein gaf mij een briefje mee, zodat zijn collega in een volgende trein zou weten dat ik niet zwart reed, maar per ongeluk verkeerd was ingestapt. De conducteur in de trein van Schiphol naar Den Haag las vervolgens dit briefje luidkeels voor, terwijl ik met een rode kop tussen mensen en hun koffers stond. Vervolgens kwam ik, veel te laat, bij mijn cursus in Den Haag aan, waar ik een rekenmachine kapot liet vallen en als klap op de vuurpijl liet ik in de trein naar huis een tas liggen.
Twee weken later ontdekte ik dat ik zwanger was.....

P

P

18-04-2013 om 18:52

Hanny

Van welke conducteur ben je nu zwanger geraakt? De eerste, tweede, derde of wellicht de vierde?

B.

B.

18-04-2013 om 20:00

Trein perikelen

om iets van vijf uur in de ochtend, met de trein naar schiphol voor een leuk tripje naar londen (met t vliegtuig dus).. in mijn eentje...

de trein was nagenoeg leeg. bij schiphol loop ik naar de automatische deur en druk op t knopje.. niks gebeurde... nog tien keer drukken... niks!... argh!.... met volle koffer race ik door t gangpad naar de volgende deur en druk daar ook op als een gek... deuren blijven dicht!!... ik roep hard maar niemand die me hoort of ziet.... en de trein trekt weer op!! al rennend door de trein vind ik een conducteur die me verzekerd dan echt niet meer te kunnen stoppen en dat de volgende halte ergens bij den haag is. dat meen je niet. ik doe boos mijn verhaal dat al die deuren niet werken en ondersteun mijn verhaal door hem op die knop te wijzen. UHHHHH... ik had beide keren op de SLUIT knop gedrukt.. einde verhaal en vlucht gemist.

Jun

Jun

19-04-2013 om 09:23

Welke kies ik

Heerlijk deze verhalen..

Veel herkenning hier, ben super onhandig, vergeet veel en zeg onhandige dingen (schijnt trouwens een nieuwe aandoening te zijn DSM 5, maar dat is voor een ander draadje!)

Na een half jaar gewerkt te hebben als grondstewardes moet ik mijn beoordelingsgesprek hebben. Hieruit volgt of ik door mag of niet. Met mijn nieuwe vriendin/collega zit ik in de trein terug van een drukke werkdag ons hart te luchten. Vooral over de teamleider die nogal precies is en met een speciaal accent praat. Na een kwartier gierend vh lachen, pratend met dat accent, zijn we klaar. Staat ineens die teamleider naast ons en zegt; tot morgen dames! Nou je snapt hoe dat beoordelingsgesprek is gegaan

Annie

Annie

19-04-2013 om 12:23

Donker

Afgelopen week gingen man en ik naar een tentoonstelling. Tjongejonge ze wilden daar vast bezuinigen op electriciteit, want het was vreselijk donker daar binnen. We komen nog bekenden tegen, waar we wat mee praten en ik zeg tegen die vrouw, "vind je de belichting van de voorwerpen ook zo apart hier?" Ze keek me aan of ik gek geworden was.
Later zitten we in de auto naar huis en we praten nog na over de tentoonstelling. Als ik tegen man mopper dat ik alles niet zo goed heb kunnen zien omdat het er voor mij echt te donker was daar binnen, zegt mijn man: "Ja misschien had je je zonnenbril af moeten zetten, dan had waarschijnlijk wel wat gescheeld..."

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.