Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

15-04-2013 om 17:55

Oeps, dat was onhandig!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annie

Annie

19-04-2013 om 12:27

Of...

ik ben ook zo'n dom wicht die heel enthousiast tegen iemand zijn achterkant begint te praten en dan, als degene zich omdraait, blijkt het totaal iemand anders te zijn dan dat ik voor ogen had.

Kleding voor sollicitatie

Is al wat jaartjes terug...maar ik zou op sollicitatiegesprek voor een baan die me wel aantrekkelijk leek op dat moment. Beetje zenuwachtig voor die tijd. Wat moet ik aan? Deze trui of toch die blouse en dat jasje??? Aan, uit, aan, uit sta ik voor de spiegel. Toch maar die trui, dan ben ik meer mezelf. Tanden poetsen, haren kammen en weg.
Eerst maak ik al een crusiale fout door in dat gesprek enigzins kritiek te hebben op de manier van planning/roosteren, (oeps diegene die de planning maakt zit erbij... en naderhand sta ik buiten, nog steeds een beetje zenuwachtig en als ik in mijn zak voel om mijn ogen af te vegen (straffe wind) is mijn zak verdwenen. Wel voel ik de bobbel van mijn zakdoek. Als ik nog 's goed voel en ook kijk, blijk ik mijn trui binnenste buiten aan te hebben
Ik ben het dus niet geworden dat snappen jullie.
groeten albana

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-04-2013 om 14:16

Klassieker

Ik heb een paar hotemetoten van een kakbedrijf op bezoek, die ik ophaal bij de receptie en meeneem naar de eerste verdieping. Ik heb dan altijd de gewoonte om voor te gaan op de trap.

En dan heb ik twee varianten.

Bij de eerste heb ik een spijkerbroek aan, maar is het voor mij niet de beste periode van de maand. Als ik na afloop van het gesprek naar de wc ga blijkt het reservemaandverbandje dat ik achteloos in mijn achterzak gestoken heb er grotendeels bovenuit te steken. Toegegeven deze had erger gekund

En variant twee: als ik naderhand naar de wc ga, doet mijn jurk raar. Blijkt ie al de halve dag ofzo in m'n maillot te zitten.

Ik probeer me tegenwoordig aan te wennen om bezoekers voor te laten gaan op de trap...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.