Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

16-06-2012 om 01:55

Oerol festival

Wie gaat er ook dit jaar naar toe?. Ik ga er nu weer naar toe, ben er al 20 jaar niet meer geweest. Ik weet dat er veel veranderd is in die jaren. Ik heb er veel zin in.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

17-06-2012 om 15:46

Niet zelf

Maar dochter gaat er naar toe met een vriend. Ze zijn nog nooit geweest, maar hebben er ook veel zin in. Ze hopen zelf nog ergens te kunnen optreden (zang en gitaar).
Hopelijk werkt het weer een beetje mee - veel plezier!

jessica 5

jessica 5

18-06-2012 om 00:16

Rosa

Leuk!. Wanneer gaan ze?. Ze hebben toch al wel een camping en de overtocht geboekt?.
Ik hoop dat het weer ook lekker gaat worden daar. Ik zit gelukkig in een caravan, dus de kachel kan ook aan als dat nodig zou zijn.

rosa

rosa

18-06-2012 om 09:47

Net weg

Ze zijn net op de trein gestapt. Boot en camping waren al een tijdje geboekt. Ik hoop maar dat het even droog is als ze aankomen zodat ze het tentje droog op kunnen zetten... wat een regen.
Maar lekker een paar dagen theater en vooral (wat hen betreft): heel veel muziek!

jessica 5

jessica 5

19-06-2012 om 00:44

Het weer

Ik hoorde van mijn zwager dat het vanochtend noodweer was maar daarna klaarde het op en scheen lekker het zonnetje. Op welke camping staan ze?. En tot wanneer blijven ze?. Ik vertrek Donderdag en sta op camping De Mast. Misschien zie ik ze wel ergens spelen.

rosa

rosa

19-06-2012 om 09:02

Andere camping

Ik dacht de Kooi. Ze vrijdag weer naar huis.
Ik denk dat ze op de camping wel zullen spelen (dat kunnen ze zeker niet laten), en misschien ook nog wel ergens anders.
Er is iedere dag een half uur over Oerol op tv. gisteren heb ik het gemist, maar vandaag kijk ik zeker even.

kastanjet

kastanjet

21-06-2012 om 07:53

Leuk

Ben al vaak geweest en volgend jaar willen we met 4 vriendinnen. Heb er nu al zin in.

rosa

rosa

21-06-2012 om 10:49

Gespeeld

Een enthousiaste sms van dochter: ze hebben op straat gespeeld en daarmee 50 euro opgehaald! Hebben ze weer wat van de reiskosten terugverdiend

Anne Carin

Anne Carin

22-06-2012 om 11:40

Oerol

Ik was ook op Oerol, voor 't eerst, met m'n zus die al vaker geweest is. Leuk hoor! Heel speciaal sfeertje en Terschelling is prachtig. Muv maandagochtend ook prima weer gehad, veel zon. We zaten in een huisje in Hoorn. Ook alles al lang van te voren geboekt (huisje, boot, fietsen, zelfs 't parkeren!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.