Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

CC

CC

25-09-2008 om 21:35

Ohoh ik ben ongesteld....... [tranentrekkend filmpje]

En toen kreeg ik dit op mijn hyves binnen.


http://www.youtube.com/watch?v=hlwG55d5zLY
Ik wil hem met jullie delen omdat de man voor mij zo positief in het leven staat.
(nee het is niet de vader die zijn zoon de wereld rond rent, die kwam vorige maand bij mij binnen........)
groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aatje77

Aatje77

25-09-2008 om 21:48

Oooohhh, ik ben niet ongesteld en ik zit hier met tranen in m'n ogen!!

Jeeeeeeeeeej

Mooi hoor, moest ook een traantje wegpinken...

Dees 68

Dees 68

25-09-2008 om 22:15

Ik zit gewoon te janken hier

Wat een leuke lieve man. En kan televisie soms toch mooi zijn...

Dank je cc dat je dit met ons wilde delen, zei zij bombastisch .

Zo mooi

in de zwangerschaps gym groep van mijn oudste zat ook een vrouw die zwanger was van haar eerste kindje een mooi zoontje kreeg ze we liepen ook weer tegelijk zwanger van de tweede en tijdens die evalling is ze overleden.Ik vond het zooo erg als ik die man zag in de stad,een kinderwagen en een peutertje van bijna 2....
En dat drama wat hij heeft meegemaakt.Het was na de bavalling 'savonds ze begon te bloeden heel heel erg hij heeft nog op de gang in het ziekenhuis geroepen ze gaat dood kom gauw er kwam wel iemand maar toen was het al te laat.En als je dan dit hoort en leest zooo erg kippenvel en tranen bij mij

wosy

wosy

26-09-2008 om 00:07

Ohhh snotter....

Yep, een echte tranentrekker dit!! Maar waar ik nu zou benieuwd naar ben: hoe is het hem verder vergaan, heeft hij het ver geschopt??

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2008 om 01:21

Mooi

Maar... Bij het luisteren naar zijn verhaal had ik helemaal geen gevoel van tranentrekkerij. Ik vond hem inderdaad heel positief overkomen en daar ging ik eigenlijk meer in mee dan het gesnotter aan de jurytafel. Ik vond dat wel jammer eigenlijk.

Ja hoor

Toen hij het vertelde vond ik het alleen maar mooi, zo positief al hij was. Maar toen hij begon te zingen kwam toch het kippenvel en de tranen... Zwangerschapshormonen zullen we maar zeggen. Ben ook wel heel benieuwd hoe hij het gedaan heeft in het programma. Is dat bekend?

ayla

ayla

26-09-2008 om 09:43

Jee

Ik heb geen excuus maar ook hier tranen, snif

toja

toja

26-09-2008 om 09:57

Pfff

nou hier wel een traantje hoor en net ongesteld geweest

*Sophie*

*Sophie*

26-09-2008 om 11:31

Jemig!

wat een schrikken zeg, op het moment dat hij dat verteld! Je ziet de jury ook enorm schrikken. Absoluut leuke kerel trouwens, die zanger. Gewoon zo puur.
Natuurlijk zit ik hier ook te janken, en te zweten van emotie. Wat een drama voor die familie.

Vwb de jury: nou zag ik eens een echte reactie bij zo'n jurylid. Die (overigens prachtige!) vrouw die zo moest huilen: dat vond ik zo echt overkomen! Terwijl ik vaak van die gemaakte reacties zie, zo afgepast. Maar deze niet, ze kon zichzelf niet meer echt tot bedaren brengen en dat herken ik in een soortgelijke situatie. Dat emotioneerde mij ook. En dat ze het toch probeerde te verbergen maar het haar niet lukte, heel bescheiden vond ik dat.

groetjes, Sophie

Yta Chalne

Yta Chalne

26-09-2008 om 11:51

Youtube is toch ook geweldig, ik verheug me er al op om het straks de puberella's te laten zien, die delen mijn voorkeur voor sentimentele youtube filmpjes helemaal
De vorige (die rennende man ja) vonden wij dus ook mooi, oudste kan het liedje zo zingen, met piano erbij, en dan zien we het hele filmpje weer voor ons. Qua sentimentele filmpjes doen wij totaal niet aan maatschappelijk/ intellectueel/ esthetisch/ ethisch verantwoord kijken.
Gooi er maar elke maand zo'n fimpje in hoor, al ben ik nooit ongesteld, ik huil wel mee

Ook tranen

...maar sinds ik kinderen heb kan ik overal wel om janken. De Sound of Music gisteravond was ook erg moeilijk.

De man die z'n zoontje rondrent? Waar kan ik die vinden?

Nasha the first

Nasha the first

26-09-2008 om 21:23

Pffftt....

ben net een ui.....wat een mooi filmpje.....*snotter*

Monique

Monique

27-09-2008 om 08:57

Sophie

Die prachtige vrouw die zo moest huilen is Dannii Minogue.

sandra75

sandra75

27-09-2008 om 10:27

Snif

ben ook niet ongesteld maar ooooow je moet wel een steen zijn om hier niet bij te huilen..ontroerend!!

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2008 om 11:50

Ik lijk nu net een hork

Het deed me wel wat dat ze zo moest huilen hoor. Ik kan me alleen vaak niet aan de indruk onttrekken dat zij en anderen zich bewust is/zijn dat het mooi is dat ze huilt/huilen.
Maar voor de rest ben ik van het huilende soort hoor. Zelfs bij As the World turns zat ik laatst met natte oogjes. Soms ben ik niet eens meteen tot tranen geroerd door een persoon of situatie zelf, maar door hoe omstanders erop reageren. Als die in huilen uitbarsten gaat er bij mij dan soms ook een klepje open, doordat het geheel dan wel erg emotioneel is geworden.

tonny

tonny

27-09-2008 om 13:40

Als je om zoiets niet meteen moet huilen...

... ben je dan ook meteen een ongevoelige hork? Wat mij betreft niet.

Eigenlijk had die zanger pas achteraf zijn motivatie moeten vertellen. Nu was de jury zeer bevooroordeeld ten gunste van de kandidaat. Een gemeen persoon zou zo'n verhaal ook kunnen verzinnen (!!) om de jury gunstig te stemmen.

tonny

Jade

Jade

27-09-2008 om 17:56

Tranentrekkerij.....

Kaaskopje: "Maar... Bij het luisteren naar zijn verhaal had ik helemaal geen gevoel van tranentrekkerij. Ik vond hem inderdaad heel positief overkomen en daar ging ik eigenlijk meer in mee dan het gesnotter aan de jurytafel. Ik vond dat wel jammer eigenlijk."

Inderdaad

Ik heb niet gehuild......sorry

*Sophie*

*Sophie*

28-09-2008 om 00:16

Ja maar

ik moest ook in eerste instantie huilen omdat ik me kapot schrok door die 2 woorden: 'passed away'... Ik had zoiets echt totaal niet verwacht! Binnen 1 seconde voelde ik een golf van enorm medelijden met die man, ik had zoooo erg met hem te doen! Dat was waarom ik moest huilen.
Daarna ontroerde het me dus ook behoorlijk hoe die ene vrouw (Danii Minoque, dank je Monique vol schoot. Het kan best zijn dat ze zich ervan bewust is dat het mooi staat ofzo, maar ik heb het nog eens teruggekeken en goed opgelet en volgens mij kun je die verschillende bewegingen met de mond bv of die met haar handen niet echt van te voren bedenken en op het juiste moment uitvoeren. Ik vond het daarvoor te echt overkomen.

Maar idd, die zanger is juist om zijn positiviteit (zonder dom over te komen) ontzettend aantrekkelijk, vind ik. Jammer dat hij zijn andere 2 kinderen niet bij zich had.

groetjes, Sophie.

Mare - domme dozen

Dus als je hierom moet huilen/sniffen, dan ben je een domme doos?

Weer wat geleerd.

Emmalynn

Dons

Dons

28-09-2008 om 15:56

Tja

Ik heb helemaal niets met dit soort sentimentele flimpjes en dat heeft weinig te maken met empatisch vermogen. Ik vind het zo overtrokken allemaal..... en dan die jury, pfffff, nee niet aan mij besteed zoiets. Afgezien van het feit dat het voor die man vreselijk is wat hem is overkomen, dat staat buiten kijf.

*Sophie*

*Sophie*

28-09-2008 om 16:51

Pelle

oke, dank je.

Ik ben dan altijd benieuwd welke uitwerking zo'n positieve inslag van een ouder heeft op een kind. Ik zag wel aan dat kleine kindje dat ook zij erg positief leek, maar zij is natuurlijk nog erg klein, dus dan kun je nog moeilijk een goed beeld krijgen.

*Sophie*

*Sophie*

28-09-2008 om 17:04

Maar mare

"Ik vind dat hij helemaal niet zo briljant zong maar dat hij op emotionele gronden is doorgegaan. Ja het is erg voor hem, ja het is een zielig verhaal maar om daar nu met z'n allen een potje om te huilen? Ik ken de beste meneer niet hoewel ik heel blij van iemand kan worden die door gaat met zijn leven. Op die voorwaarde had hij volgens mij namelijk niet doorgegaan."

Dus we 'mogen' hier niet om gaan zitten huilen, maar jij mag wel heel blij zijn als hij doorgaat met zijn leven?
Dit gaat toch alletwee om emoties? Het huilen mag niet, maar het heel blij zijn weer wel... Dat kan ik niet zo goed volgen.

Los daarvan denk ik dat je als zanger soms ook wel degelijk 'groot' kunt worden als je een bepaald gevoel kunt overbrengen zonder over een enorme zangkwaliteit te beschikken. Het kan dan voor zoveel mensen nog wel degelijk helemaal raak of waardevol zijn. Kijk bv eens naar Andre Hazes, waarom was hij nou zo populair? Hij raakte de mensen in hun hart denk ik. Dat zou deze man ook wel eens kunnen, gezien de reacties die hij teweeg bracht.

groetjes, Sophie.

CC

CC

28-09-2008 om 18:29

Inmiddels niet meer ongesteld

Maar wel een beetje ontsteld over de heftige reacties.
Zelf wilde ik het alleen maar delen, omdat ik wel lekker snotterde voor de tv. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat anderen dan ook maar moeten snotteren. Ik kan niet oordelen over hoe jij je voelt wanneer je zo'n filmpje ziet. Je hoeft er niet meteen een waarde oordeel aan te hangen wanneer de een wel snottert en de ander niet. Mijn lieverd heeft me ook alleen maar lachend aangekeken en gezegd: wat ben je toch een lekkere emo-muts.
Ik bedoel, als ik het volgende filmpje kijk, wordt ik vrolijk en ook een beetje ontroerd omdat het mannetje al zo stoer de wereld inkijkt. Ik (dus ik en niet de rest van de wereld) vind dat leuk om te zien.


http://www.youtube.com/watch?v=LQPEsa5e7K0
Kraak elkaar niet af. De een is gevoeliger voor dit, de ander voor dat. Whatever.
groeten

Kaaskopje

Kaaskopje

28-09-2008 om 23:30

Is ook zo hoor cc

Sorry als ik negatief overkwam.
Ik moest ook aan dit draadje denken toen ik met dikke tranen in mijn ogen naar Extreme Home makeover zat te kijken. Ik heb alleen het staartje meegepikt, toen de familie het huis van binnen ging bekijken en de gehandicapte zoon zijn woonruimte mocht 'bekijken' (zo te zien was hij blind of er dicht tegenaan). Ze hadden er weer iets geweldigs van gemaakt en de zoon was er heel erg blij mee. Maar of dat niet genoeg was liet de zoon ook nog even horen dat hij kon zingen. Als ik het hele programma had gezien was ik waarschijnlijk voorbereid geweest, maar tjonge, hij kon echt goed zingen. Nou ja, lang verhaal kort gemaakt: ik liep te snotteren. Ik ben daar heel erg gevoelig voor.

Zo hebben we allemaal wat

ik moest onwijs huilen met dit filmpje


http://nl.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related

en je hebt er ook nog 1 over ene leeuw die is ook erg sucses verzekerd wat betreft tranen...

ach ik jank super snel bij tv...

suus36

suus36

03-10-2008 om 15:29

Tranen met tuiten

Jemig, zit een beetje doelloos te internetten. Zie deze link.....ik stortte helemaal in. misschien domme dozerig, maar dit soort dingen vind ik zo mooi, ontroerend. enz. Dan kun je me opdweilen. Dat heb ik wel vaker! Laatst hoorde ik kleine jongen van André Hazes in de auto. Ik kwam thuis helemaal nat van de tranen. manlief kwam niet meer bij. Maar ja, op de een of andere manier is je laten gaan ook wel weer lekker.

Wat een dappere man zeg (als het echt waar is wat hij zegt, maar daar ga ik gewoon van uit)
Groetjes,
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.