Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamba

Mamba

13-07-2009 om 22:19

Ojee, en toen was het zomer... hoe krijg ik een strak velletje?

De zomer is me toch een beetje overvallen . Met welke thuisoefeningen (en stuiterende kinderen om me heen) kan ik wat strakker in mijn vel komen? Ik weet dat er van die trainingsschema zijn maar Google was duidelijk even niet mijn vriend.
Ik heb een Wii-fit en ben in de gelegenheid om te oefenen. Eigenlijk zoek ik iets om morgen als een godin wakker te worden .
Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

13-07-2009 om 22:49

Mamba

Misschien is het dan slim om te blijven dromen en morgen maar niet wakker te worden .

Dat is kort dag!

Okè, het moet binnen enkele uren lukken? Ik zou in ieder geval toch maar lekker slapen en gewoon wakker worden...Een frisse douche nemen. Lekker scrubben, smeren en de kleding aantrekken waar je je het lekkerst in voelt. Je haar top, make-up tot in de puntjes.
Schouders naar achteren, rechtop,billen bij elkaar, borsten vooruit! Zo, de dag kan beginnen. Hier is Mamba!
Welk los velletje? Mens dat valt helemaal niet op, met je prachtige zelfverzekerde uitstraling!

Mamba

Mamba

14-07-2009 om 08:54

Okee, mijn fout ik wil te snel )

Mijn geweldige kledingoutfit in herfsttinten gecombineerd met een prachtige natuurlijke make up en een fantastische lichaamshouding dankzij 10 jaar ballet helpt me geen ene moer wanneer ik in bikini sta.
Ooit ooit heb ik zowel in tijdschriften/boeken en volgens mij ook op internet zo'n 6 weken schema gezien. Op OOL ben ik ooit ook wat oefeningen tegen gekomen maar ik weet niet meer waar en kon het niet terug vinden. Je komt er niet als een Barbie uit, dat weet ik ook wel maar een beetje beter moet toch wel lukken?

Prulletje

Prulletje

14-07-2009 om 21:01

Simpel!

"Met welke thuisoefeningen (en stuiterende kinderen om me heen) kan ik wat strakker in mijn vel komen?"
Achter de kinderen aan stuiteren?

Margriet*

Margriet*

15-07-2009 om 12:05

Daarom

loop ik gedurende het hele jaar twee keer per week hard. Hoef ik niet te stressen voor de zomer. Ben niet van korte termijn, is ook niet gezond. Het hele jaar door oefeningen doen of sporten is veel gezonder.

Margriet

krijg je van hardlopen een strak velletje dan?

Groeten,

Temet

Mamba

Mamba

17-07-2009 om 10:29

Hoe het nu gaat

Nee, ik heb geen 6 weken schema kunnen vinden (al weet ik dat ze bestaan) maar ik ben elke dag op de Wiifit geweest en heb het totale programma van die spierverstevigende oefeningen gedaan. Resultaat: spierpijn en naar mijn idee een iets strakkere buik en bovenbenen. Gisteren een rustdagje ingelast en vanavond ga ik weer op de fit.

Margriet*

Margriet*

18-07-2009 om 23:55

Temet

Ja kijk ik blijf natuurlijk nu al 41 maar als ik straks na drie weken minder gelopen te hebben door vakantie in de spiegel kijk heb ik meer putjes in mijn benen. Door het lopen wordt bij mij de huid echt strakker en ipv vet, spieren zichtbaar eronder ziet er natuurlijk ook leuker uit. Ook zijn mijn billen en buik veel strakker. (ik heb maat 40/42 dus ben niet super slank).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.