Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Olympische spelen...televisie/hoogtepunten/samenvatting?!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

24-02-2010 om 20:43

Wat een vent die sven

gaat gewoon door met Kemkers als coach.
Samen hebben ze al te veel gewonnen om nu te stoppen aldus Kramer.

Dat vind ik dus echt geweldig. Zo snel al zo'n beslissing te kunnen nemen. Echt een topper die Sven.

Nasha 1st

Nasha 1st

24-02-2010 om 22:49

Yep!

klasse!

Pet af

Voor Sven en ook voor Gerard Kemkers. Ze nemen met hun professionaliteit de sport- en roddelpers en alle creatievelingen de wind volkomen uit de zeilen - ze gaan door. Grote klasse.
Het interview met Henk Gemser vanmorgen vond ik ook bekijkenswaard. Wijze man, wijze woorden. En gelukkig voor mijn oudste, die zich had geërgerd aan het feit dat Jack van Gelder Edwin van Calker een slapzak had genoemd, nam hij het op voor de geplaagde bob-piloot. En de 2 bobdames achtste, geweldig!

Tinus_p

Tinus_p

25-02-2010 om 10:24

'wat een vent die sven'

Ja, maar ook: wat een vent die Kemkers.

In ander verband (relatieproblemen op OO) is het vaker gezegd: Als je een misstap maakt, ga niet stiekum doen, maar biecht het op. Gerard Kemkers heeft hetzelfde gedaan; hij heeft een fout gemaakt, hij heeft dat toegegeven, hij heeft ook uitgelegd hoe hij die fout heeft kunnen maken, maar die uitleg niet misbruikt om zijn fout goed te praten.

Polly Shearman

Polly Shearman

25-02-2010 om 11:15

Koreaanse tv

hebben jullie het commentaar van de koreaanse tv gehoord? was erg grappig, die mensen helemaal super blij want ze hadden zilver, pas een tijd later hoorde ze dat sven's rit niet mee telde..

Erg geinig inderdaad

ik vond de koreaanse televisie erg geinig, lag in een deuk toen ik de vertaling las van wat de commentatoren zeiden.

groetjes van Purk

Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2010 om 20:11

Het gesprek

bij ons verliep toen ook best geinig. Toen die Koreanen aan het kletsen waren, zei ik meteen nogal verbijsterd: ´ze hebben het niet door!´. Kaasman dacht er anders over, waarschijnlijk omdat hij zich zoveel dommigheid niet kon voorstellen, maar na een poosje moest hij het ook erkennen ´Ze hebben het écht niet door!´ We hebben smakelijk zitten lachen hier.

Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2010 om 21:42

Niet gezien....

jammer...

Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2010 om 22:44

Dank je pelle!

geweldig!

Rieke

Rieke

26-02-2010 om 23:30

Goud

Wauw, goud voor Nicolien ! Geweldig zeg. Wat leuk om te zien. Wij zijn hier weer helemaal blij..

Nasha 1st

Nasha 1st

27-02-2010 om 00:00

Ja goed he!

Bij het schaatsen valt het weer tegen.....Nicolien heeft het super gedaan (foutje van het waxen is haar vergeven hihihiihih)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.