Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Onderbroek

Sorry hoor, voor dit absoluut vreemde onderwerp....
Mijn man heeft een probleem, hij ergert zich aan de manier waarop ik mijn onderbroek aandoe. (tja.... waar maak je je druk om denk ik dan, maar vooruit)
Hij zegt dat "iedereen" zijn onderbroek met twee handen vasthoudt en dan eerst het ene been erin doet en dan het andere. (Twee benen tegelijk zou ook wel knap zijn, maar als je gaat zitten krijg je dat misschien wel voor elkaar?) Ik hou mijn onderbroek met 1 hand vast en doe dan de benen er om de beurt in. Manlief zegt dat ik dat doe omdat ik niet kan of wil bukken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 's ochtendsvroeg er absoluut niet over nadenk hoe ik mijn onderbroek aandoe.
Zijn er meer mensen die op deze wijze hun onderbroek aandoen of misschien nog wel op een hele andere manier?
Lionne


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

14-03-2009 om 15:58

Ik zou het werkelijk niet weten

Ik ga daar vanavond na het douchen eens op letten

krin

krin

14-03-2009 om 16:32

Kan altijd erger

Hij had ook mij kunnen treffen. Op mijn lenige en jolige dagen stop ik, zittend op de rand van mijn bed, idd twee benen tegelijk in de broek, rol vervolgens ruggelings achterover totdat de billen weer vrijkomen van het bed en hijs de boel aldus op. Terugrollen, overeind komen, zelfde recept voor broek.
Ik wil maar zeggen: het kan altijd gekker. Get a life, lijkt mij de enige passende reactie. Of observeer een paar dagen zijn manier van sokken of trui aantrekken en pak hem genadeloos terug.

neteret mut

neteret mut

14-03-2009 om 16:48

Soms zo en dan weer zo

geen vaste regel, soms zittend op rand vh bed , soms zittend op de wc, en dan hijsen bij het opstaan. Maar met 1 of 2 handen ?? eh ..denk ..1, maar weet het werkelijk niet uit m'n hoofd. Laat hem de andere kant opkijken heeft hij er ook geen last van.
Kom op mensen laten we eens een heleboel verschillende manieren bedenken Of het waar is maakt niet uit ( nou misschien ieg 1 x zelf proberen , zit er toch iets van waarheid in )

Vic

Vic

14-03-2009 om 16:53

Zonder handen

Het beste werkt nog altijd als je je onderbroek in de lucht gooit, dan razendsnel een handstand maakt en twee benen tegelijk erin steekt.

mirreke

mirreke

14-03-2009 om 16:59

Absoluut!

Vreemd! Haha, ik schoot gewoon in de lach van je berichtje. Waar ergert je man zich precies aan, en waarom eigenlijk? Misschien vindt hij je 's ochtends niet elegant genoeg...?
Ik probeer voor me te halen hoe ik het doe, maar ik weet het niet eens, ik geloof met twee handen, al lopende terwijl ik de kamer uit strompel op weg naar beneden.
Hoe komt hij er eigenlijk bij dat 'iedereen' het met twee handen doet, die onderbroek? Heeft hij ervaring?
Als hij zich echt ergert, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen, zou ik maar eens een tegenoffensief gaan beginnen. Hij maakt vast rare gorgelgeluiden als hij zijn tandenpoetst, terwijl verder 'iedereen' beschaafd prutgeluidjes maakt...

Tirza G.

Tirza G.

14-03-2009 om 17:24

Iedere ochtend

voer ik een ingewikkelde combi uit van een tai-chi én yoga-balans oefening. Ik zen me eerst helemaal het moment in (nnnnuuuuuu nuuuuuuu nuuuuuuu onderbroekonderbroekonderbroek......), dan houd ik de te plaatsen slip met één hand vast (wissel dat af! voor betere totaalbalans én doorbloeding), terwijl de andere hand een sierlijke beweging in het luchtledige maakt. Vervolgens klop ik de te plaatsen slip dan dúsdanig, dat er een been-doorwerp-gat op de route van mijn zwaaiende been komt te hangen en HOP ik slinger zo mijn been er in. Net vóór de slingerprocedure heb ik met de vrije hand een deurpost, kastdeur oid vastgepakt. Het is een gave, het is een gave.
Je man is net een kleuter. Onderbroek op de grond leggen met de goeie kant naar voren, openvouwen, aan de zijkanten vastpakken, ene voetje andere voetje en dán ophijsen. Echt zo'n kleutergym-aantrekmethode.

Tirza

Monique D*

Monique D*

14-03-2009 om 17:55

Inderdaad heeft jouw man een probleem (onderbroek, waar gaaat da

"Mijn man heeft een probleem, hij ergert zich aan de manier waarop ik mijn onderbroek aandoe." "iedereen" zijn onderbroek met twee handen vasthoudt en dan eerst het ene been erin doet en dan het andere."
Zijn er wel meer dingen waar hij zich aan ergert? Zeker als jij het nèt een beetje anders doet dan hij (of in zijn beleving IEDEREEN) het doet? Ik zou mij net zo aan hem ergeren als Fladderbeestje.
By the way, hij zou zich juist op dat moment NIET aan mij ergeren, ik zit op bed/stoel, pak het onderbroek met twee handen vast en steek mijn ene been erin en daarna het andere. Maar hij zal zich misschien wel ergeren aan andere zaken, bijvoorbeeld hoe ik een bh aantrek, hoe ik mijn oorbellen indoe, op welke manier ik afwas, op welke manier ik de uien snij, hoe ik roer in de pan, hoe ik het bestek vasthou, op welke manier ik slaap, op welke manier ik het stuur of pook vasthoud bij het autorijden, de wijze waarop ik typ op het toetsenbord, etc., etc.,, Vreselijk!!

Rembrand

Rembrand

14-03-2009 om 18:08

Hier past mijn favo oneliner!

Laat een tegeltje drukken voor je man bij www.truttigtegeltje.nl met mijn levensmotto : "Erger je niet, verwonder je slechts".
En ik zou hem gelijk opgeven voor de eerste de beste wedstrijd "mierenneuken" of "azijnpissen"
M.

Bastet

Bastet

14-03-2009 om 18:10

Haha

Ja Rembrand,ik sluit me bij jou aan,hier hoort een truttige tegel bij..)
Bastet

Nou als ik me heel lenig voel...

trek ik hem over mijn hoofd armen erdoor over mijn borsten (en dat alles is een beengat)dan naar mijn knie en dan mijn andere been erbij in en dan trek ik hem weer omhoog.Gek daar ergert mijn man zich nou nooit aan

Hihihi

ik zie het allemaal voor me tirza geweldig!

Opmerking van mijn man

Hij denkt dat je man zich ergert omdat hij je liever zonder onderbroek ziet hahahahah

Lionne

Lionne

14-03-2009 om 21:15 Topicstarter

Hihi meiden

Tjonge meiden wat een commotie
Ik zal eerst even wat rechtzetten, we hebben al bijna 25 jaar echt een hele fijne relatie, met heel soms een kleine ergenis. Dat jullie niet denken dat we (of 1 van ons) de hele dag aan het mierenneuken zijn, gelukkig niet!
Maar de afgelopen weken begon mijn lief een paar keer over mijn (niet-)lenigheid en dat dat in de loop van de jaren ook niet beter wordt met de onderbroek als voorbeeld.
Nu ben ik 's ochtends vroeg echt niet bezig om bevallig mijn kleren aan te trekken, ik zorg dat ik wat aanheb als ik naar mijn werk ga, dat is alles. En kennelijk doe ik dat volgens hem op een aparte manier en deed ik het vroeger anders.
Tja, het zal wel.
Ik ga morgen de handstand proberen, dat lijkt me wel wat

Groetjes, Lionne

MRI

MRI

14-03-2009 om 21:20

Ergert hij zich wel?

Of wil hij je gewoon zien bukken zonder onderbroek?

Lys Lionne

Lys Lionne

14-03-2009 om 21:40

Als een plank

Als ik 's morgens m'n bed uit rol ben ik zo stijf als een plank en weet dan slechts strompelend het toilet in de badkamer te bereiken. Daar ligt op de badrand mijn schone kleding klaar en al zittend op het toilet trek ik dan mijn onderbroek en vervolgens sokken en lange broek aan....Met twee handen, dat dan weer wel. Maar enige elagantie zul je bij mij niet kunnen bespeuren 's morgens vroeg )
Zo'n tegeltje met de lijfspreuk van Rembrand lijkt me hier overigens op zijn plaats. Hij is in vele gevallen inzetbaar dus houd hem wel bij de hand haha.

Jade

Jade

14-03-2009 om 22:02

Huh?

"Hij zegt dat "iedereen" zijn onderbroek met twee handen vasthoudt en dan eerst het ene been erin doet en dan het andere."

Is hij bij iedereen langs geweest?? Joh!

Meestal doe ik een onderbroek op die manier aan, maar soms pak ik ´m met 2 handen, om vervolgens met 1 hand verder te gaan, dan zit er al 1 been in.

"Manlief zegt dat ik dat doe omdat ik niet kan of wil bukken,"

Als je niet kunt bukken is jouw manier natuurlijk een handige manier. Maar vraagt hij zich werkelijk af of je niet wilt bukken?? *hahahahahahahahaha*.......komisch

Jujube

Jujube

14-03-2009 om 23:14

Geef me geduld

Als ik ergens geen geduld voor heb, dan is 't wel voor gezeur over niks....Als hij 't niet wil zien doet 'ie z'n ogen maar dicht!
Groet,
Jujube

Wat je man zegt klopt

In mijn jonge jaren trok ik een slip aan als de eerste de beste paaldanseres. Ik slingerde me, met mijn jonge lenige lichaam in mijn elegante lingerie. Ik bukte, rekte en strekte en het uitzicht was rimpelloos.
Tegenwoordig, wat jaartjes ouder,minder lenig, strompel ik mijn bed uit, balanceer wat boven het katoentje en ben al blij als ik niet met mijn teen in een randje elastiek blijf hangen.
Dus ja, het klopt wat je man zegt. Vroeger deed ik dat veel eleganter. Veel dingen deed ik toen soepeler en eleganter.

Haha

Daarom heb ik nou geen man. Hoeft ie zich ook niet te ergeren. Mijn ex kon zich ook aan alles ergeren, maar over mijn onderbroek heb ik 'm nooit gehoord. En dat is vreemd, want ik moet na het douchen altijd plassen, zelfs al ben ik net geweest. Ik trek mijn schone onderbroek dus op de wc aan, na het plassen. Lijkt me echt iets om je vreselijk aan te ergeren.

Ik dacht hetzelfde als tops...

en hier is het nog erger...ik ga met de blote billen op bed zitten, been 1, been 2...even opstaan en hoppa! (o,nee de spijkerbroek doe ik ook meteen aan al blote billen zittend). Mijn man is zelfs nog erger...die doet al liggend z'n ondergoed+broek aan...en loopt dan bloot van boven eerst naar de badkamer om zich te wassen. Ik heb voor ik met die blote billen op bed zit me tenminste gewassen (euh...bloot dus).
groeten albana
(héél gezellig hier 's morgens met al die blote/half blote mensen die verdwaasd rondstappen...soms botsen we zelfs tegen elkaar aan....)

Vic

Vic

15-03-2009 om 13:28

Bukken?

Ik vraag me dan ineens wel af waarom je zou moeten bukken als je staand met twee handen je onderbroek aan trekt. Op dagen dat ik geen zin heb in een handstand of andere sportieve uitspattingen, blijf ik gewoon rechtop staan en til een been per keer op. Net als bij sokken aantrekken.

Sokken

Sokken zet je natuurlijk gewoon netjes neer en steekt dan je voeten erin. Je onderbroek hang je op de juiste hoogte in de lucht (groeten uit ISS) en je springt erin. 't Is allemaal zó simpel in dit leven...

Kim

Kim

15-03-2009 om 14:45

Mijn not-elegante manier

Lachen is dit, ben ondertussen zeer benieuwd hoe elegant meneer Lionne wel niet in zijn onderbroek stapt. Ben mijn eigen zeer onelegante manier nog niet tegen gekomen. Heb de onderbroek met 2 handen beet, buig voorover, wip mijn tenen op, schuif onderbroek tot halverwege, zet tenen neer, wip hakken op, trek onderbroek om de hakken en vervolgens omhoog. Zeer amusant volgens mijn echtgenoot, ergeren doet hij zich er niet aan gelukkig. Ach.. ik vind hem weer vreemd in bed stappen, iedereen gelukkig met zijn/haar eigenaardigheden.

Hahaha genista en tirza

Genista ik lig in een deuk om jouw sokken: "Sokken zet je natuurlijk gewoon netjes neer en steekt dan je voeten erin." Hoe lang had je die achter elkaar gedragen om dat voor elkaar te krijgen?
))
En Tirza, welk 1 toppunt van elegantie, mijn bewondering is grenzeloos. Zelf wankel ik elke ochtend mijn bed uit, vind op de tast een onderbroek en hoop maar dattie niet achterstevoren blijkt te zitten tegen de tijd dat ik ermee klaar ben...

Lidwientje

Jazeker, zo`n lekkere wollen, met lange pijpen!

Minet

Minet

15-03-2009 om 18:20

Kim, zijn wij tweeling?

Ik doe het nl. exact zo! onderbroek in 2 handen, gestrekt voorover buigen, voorvoet omhoog, slip eronder, hakken omhoog en hijsen maar!
Groetjes, Minet

MaximeM

MaximeM

15-03-2009 om 20:06

Hmm vaak

Hoi,

Vaak doe ik mijn onderbroek als volgt aan. Eerst ene voet in pijp, dan andere voet in pijp (boxershortje,dus pijpjes) en die voet blijft dan ergens hangen, hinkel een paar keer en val bijna om. Zet voet neer op broek die weer naar beneden glijdt en dan doe ik mijn voet uiteindelijk goed IN de pijp, óf ik ga alsnog zitten op de rand van het bed.

Mijn man ergert zich juist weer aan hoe ik een glas limonade inschenk. Ik kwak blijbaar een hele scheut te snel in het glas en vul hem dan tot aan de rand. Mijn man vindt dat ik dat te snel ofzo doe, (ik knoei trouwens nooit) maar altijd komt er een soort "tss" of zucht geluid uit hem als ik een glas inschenk in zijn bijzijn. (ik laat hem maar hoor....

Maxime

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2009 om 01:44

Ik val zo om

als ik mijn onderbroek met twee handen zou moeten aandoen. Dus ik schud mijn onderbroek zo dat ik mijn rechtervoet er in kan steken terwijl ik met mijn linkerhand steun zoek tegen de muur van de badkamer. Is die voet er eenmaal door dan is het nog even afhankelijk van wat voor bui ik heb. Voel ik me wat wankel dan zoek als ik mijn linkervoet door het linkergat moet steken even steun aan de wastafel of een kastje. Ben ik in een overmoedige bui dan gebruik ik beide handen om mijn onderbroek vast te houden. Maar ik begin dus áltijd met één hand, nóóit twee.

En bedankt lidwientje

Ik krijg meteen associaties met ragfijn gesnipperde onderbroeken. Fruit intussen de uitgeperste BH glazig...

margje van dijk

margje van dijk

16-03-2009 om 10:59

Ik zag er vorige week nog een liggen

zo'n banaan in de 'bak' bij de klas van mijn zoontje, met balpen een naam erop geschreven.

Toen was-ie nog niet gememoreerd hier, maar ik moet dan altijd met een glimlach aan Lidwientje denken

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.