Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

judiths mama

judiths mama

28-11-2008 om 20:01

Ongewenst gebeld

Wat was ook alweer die website waar je aan kon geven dat je niet meer door Jan en Alleman gebeld wil worden?

Heb vanavond een cruise gewonnen waar ik niet op zit te wachten...

groetjes!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Limi

Limi

04-12-2008 om 10:21

Reina

Je weet ongeveer wanneer artsen gaan bellen, toch? Als ik weet dat iemand gaat bellen, neem ik voor de zekerheid alles op in die beperkte periode. Als ik tenminste thuis ben. Als iemand niet thuis is, moeten ze toch ook inspreken.

Overigens verschilt het natuurlijk van persoon tot persoon of er vaak mensen of instanties bellen. Het gebeurt me nauwelijks dat ik teruggebeld ga worden na een aantal dagen en die 1 of 2x per jaar gebeurde dat met een herkenbaar nummer. Vaak kun je ook kiezen of je teruggebeld of teruggemaild wil worden. Ik kies dan altijd voor mailen.

Wij doen eigenlijk alles in de privésfeer ook per mail, zowel contacteren als gecontacteerd worden. Bij veel mensen wordt er dan wel opgenomen, maar is degene die je moet hebben niet thuis, dus dan schiet je er nog niets mee op. Dat geldt zowel voor mensen die wij nodig hebben als voor mensen die mijn man nodig hebben. Ik geef ze meestal zijn email ipv zijn mobiele nummer.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-12-2008 om 11:14

Kan er niets aan doen

maar ik snap niet dat mensen de telefoon gewoon over kunnen laten zonder op te nemen. Geen verwijt hoor, maar een niet snappen dus. Tenzij ik echt niet aan de telefoon kan komen ben ik gewoon te nieuwsgierig van aard om dat te laten passeren. En bij callcentertelefoontjes komt mijn beroepsnieuwsgierigheid er ook nog eens bij. Eens kijken hoe ze het doen en hoever dat gaat. Laatst had ik zowaar eentje die ik ook vond drammen. Mens, na drie keer nee moest ik er toch een eind aan maken met dat hij zich niet aan de regels hield. Leuk vind ik dat. (Niet bedoeld om hier weer een discussie van te maken hoor!!)

tonny

tonny

04-12-2008 om 12:15

Telefoon niet opnemen?

Dat zou ik sowieso niet kunnen omdat het geluid me irriteert. Gelukkig word hier weinig gebeld.

Callcentermensen neem ik serieus, tenzij ze terwijl ze mijn nummer al hebben gedraaid en ik opneem, nog met het andere gesprek bezig zijn; dan voel ik me teveel een nummer (nou ja, ik ben een nummer, maar elk mens heeft een vorm van eigenwaarde).

tonny

reina

reina

04-12-2008 om 19:34

Limi

Nee, lang niet altijd weet ik wanneer artsen bellen en als het ziekenhuis of een gezondheidscentrum belt om een afspraak te verzetten weet je dat sowieso niet van tevoren. Maar ook verzorgingstehuizen etc bellen vaak 'anoniem', toen mijn scgoonmoeder waar woonde werden we ook heel vaak door hen gebeld. Maar het zal per persoon verschillend zijn hoe vaak je 'anoniem' gebeld wordt, wij vaak dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.